Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Univerzitní lezecké centrum, Pardubice
Grund, Michal ; Remeš, Josef (oponent) ; Müller, Jan (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh novostavby lezeckého centra a vypracování prováděcí dokumentace. Objekt Univerzitního lezeckého centra Pardubice se nachází na jižní straně města Pardubice na hranici sídliště Dukla. Stavba je osazena do zastavěné oblasti do rovinného terénu. Jedná se o 4 podlažní objekt složeného oválného tvaru s jedním podzemním podlažím. Střešní konstrukce je pultová s povlakovou hydroizolací s přitížením praným říčním kačírkem. Objekt je rozdělen na 3 funkční celky. Hlavní funkci objektu plní lezecká stěna, která je přístupná z podzemního podlaží a která probíhá napříč všemi podlažími. Ve druhém nadzemním podlaží se nachází boulderové stěna se zázemím, která tvoří druhý funkční celek. Poslední třetí funkci tvoří prostor pro cvičence i veřejnost v prvním nadzemním podlaží, kde se nachází recepce s půjčovnou a kavárna s posezením v proskleném obloukovém prostoru. Celkově je sportoviště projektováno pro 60 cvičenců. Budova je navržena téměř s nulovou spotřebou energie v nízkoenergetickém standardu. Objekt je navržen pro užívání osob s omezenou možností pohybu a orientace. Konstrukční systém objektu je železobetonový monolitický. Svislé obvodové konstrukce jsou železobetonové tloušťky 200 mm s kontaktním zateplením ETICS s desek z minerální vaty tloušťky 200 mm. Vnitřní svislé i vodorovné nosné konstrukce jsou z železobetonu proměnných tlouštěk. Konstrukce zastřešení je z ocelových válcovaných I profilů kotvených do svislých stěn. Souvrství střechy na nosném trapézovém plechu s povlakovou hydroizolací z TPO fólie s přitížením praným říčním kačírkem. Objekt je založen na plošné základové desce o tloušťce 350 mm. Na pozemku bude vytvořena terasa kavárny pro sezónní provoz a malý lesopark s dětským hřištěm.
Aplikace pro týmovou spolupráci
Chernenko, Vladimir ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá řešením problému zjednodušeni týmové spolupráce, který se týká komunikace mezí členy týmu a plánování projektů, jeho úloh a možných událostí s projekty spojenými. Na základě provedeného výzkumu a osobních  zkušenosti byla navrhnuta webová aplikace, jejímiž hlavními přednostmi jsou jednoduchost ovládání, integrace již existujících užitečných a často využívaných aplikaci a usnadnění komunikace týmu. První část technické zprávy se zabývá popisem návrhu teto aplikace, druhá obsahuje detaily realizace a testování.
TRANSNATIONALE VIRTUELLE TEAMKOLLABORATION Die Auswirkung der Einführung von Microsoft Teams auf die Teamkollaboration am Beispiel des Globalvorhabens "Bodenschutz und Bodenrehabilitierung für Ernährungssicherung"
PRACHT, Sarah Antonia
This master thesis examines transnational virtual team collaboration using the example of the global programme "Soil protection and rehabilitation for food security" implemented by the Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ). Using the virtual collaborative team spread across 8 countries, the impact of the introduction of Microsoft Teams, a collaboration software, was studied. Qualitative guided interviews were used to collect data that provided information on various aspects of transnational team collaboration such as communication, trust, identification, or satisfaction. Subsequently, a qualitative content analysis was used to evaluate the data, which led to the conclusion that Microsoft Teams improved transnational collaboration in many respects according to the interviewees' perceptions. Nevertheless, aspects that could be improved in the context of transnational virtual collaboration with MS Teams in the global programme were also identified.
Využití softwarových nástrojů pro týmovou spolupráci ve škole
Slabý, Jiří ; Vaňková, Petra (vedoucí práce) ; Leipert, Jiří (oponent)
NÁZEV: Využití softwarových nástrojů pro týmovou spolupráci ve škole AUTOR: Jiří Slabý KATEDRA: Katedra informačních technologií a technické výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. ABSTRAKT: Práce se zaměřuje na problematiku softwarových nástrojů pro týmovou spolupráci včetně jejich porovnání a nasazení v pilotním řešení na střední škole. S využitím rešerší literatury a internetových zdrojů, které souvisí s danou problematikou, je definována základní terminologie týkající se týmové spolupráce a jsou vytyčeny činnosti probíhající při týmové spolupráci. Je také provedena analýza softwarových nástrojů pro týmovou spolupráci, jsou stanovena vhodná kritéria výběru a jejich váhy a na jejich základě je kriteriální analýzou provedena komparace vybraných softwarových nástrojů. Cílem je zvolit vhodný nástroj pro týmovou spolupráci a navrhnout jeho využití ve škole. Na základě výsledků porovnání je vybrán a nasazen nástroj pro týmovou spolupráci Microsoft Teams, který nejlépe odpovídá požadavkům konkrétní školy. Přínosem práce je přehled a porovnání nástrojů umožňujících týmovou spolupráci a komunikaci; přínosem jsou zároveň navržené scénáře a praktické informace ohledně využití softwarových týmových nástrojů ve škole. Přínos práce spočívá také v popsání postupu nasazení a zprovoznění vybraného nástroje...
Aplikace pro týmovou spolupráci
Chernenko, Vladimir ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá řešením problému zjednodušeni týmové spolupráce, který se týká komunikace mezí členy týmu a plánování projektů, jeho úloh a možných událostí s projekty spojenými. Na základě provedeného výzkumu a osobních  zkušenosti byla navrhnuta webová aplikace, jejímiž hlavními přednostmi jsou jednoduchost ovládání, integrace již existujících užitečných a často využívaných aplikaci a usnadnění komunikace týmu. První část technické zprávy se zabývá popisem návrhu teto aplikace, druhá obsahuje detaily realizace a testování.
Využití moderních nástrojů pro podporu řízení týmu, týmové spolupráce a sdílení znalostí
Havránek, Lukáš ; Albrecht, Jakub (vedoucí práce) ; Voříšek, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představit problematiku řízení týmu, týmové spolupráce a sdílení znalostí. V oblasti řízení týmu, týmové spolupráce a sdílení znalostí analyzovat skutečné potřeby cílové skupiny a navrhnout řešení pokrývající její skutečné potřeby. V teoretické části práce definuji základní pojmy týkající se této problematiky, budu se věnovat stručnému popisu vývoje groupware, popíši vlastnosti týmů a týmové spolupráce a identifikuji moderní trendy těchto nástrojů. V praktické části práce definuji cílovou skupinu práce, vymezím její potřeby a kritéria, které použiji při výběru konkrétního nástroje a tento výběr popíši.
Využití nástrojů web 2.0 pro podporu týmové spolupráce
Dohnal, Martin ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Cílem práce je seznámit čtenáře s problematikou nástrojů pro podporu týmové spolupráce, které pracují v prostředí webu 2.0. Tyto nástroje umožňují lidem z různých zeměpisných lokalit efektivně spolupracovat, aniž by bylo nutné organizovat časově náročné a často neproduktivní osobní schůzky. Nástroje podporují týmy například tím, že zajišťují všem účastníkům projektu přístup ke sdíleným dokumentům. Teoretická část práce si klade za cíl, představit vybrané definice pojmů souvisejících s těmito nástroji -- pojmy kolaborace a web 2.0, a dále podat stručný přehled o existujících nástrojích pro podporu týmové spolupráce. Praktická část práce je zaměřena na popis jednoho konkrétního nástroje a to formou vypracování pokynů pro použití studenty ve výuce. Součástí praktické části je rovněž realizace průzkumu zkušeností studentů s používáním uvedených nástrojů. Průzkum je proveden formou dotazníkového šetření. V závěru autor hodnotí výsledky průzkumu.
Softwarové produkty pro týmovou spolupráci studentů VŠ
Dvořák, Jan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
Cílem této práce je seznámit čtenáře s problematikou groupware, současným stavem produktů v oblasti týmové spolupráce na projektech a názorně porovnat vybrané freeware aplikace použitelné pro týmovou spolupráci studentů VŠ dle stanovených kritérií. Nejprve jsou vysvětleny základní pojmy týkající se tématu, dále jsou vysvětlena kritéria pro výběr aplikací a poté jsou podrobně popsány aplikace vybrané na základě těchto kritérií. Potom jsou aplikace vzájemně porovnány dle vypsaných kritérií, vyhodnoceny dle vypracované metodiky a nakonec je napsáno doporučení studentům pro výběr vhodné aplikace. Tato práce a konečné doporučení bude sloužit studentům VŠ jako průvodce při výběru vhodné aplikace pro práci v týmu na společných projektech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.