Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 154 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kompetenční hranice sociálních pracovníků ve státní správě
STRYCHOVÁ, Klára Josefína
Tématem této bakalářské práce je analýza kompetenčních hranic sociálních pracovníků ve státní správě. V teoretické části je nejprve vymezena státní správa a následně se zaměřuje na sociální práci a roli sociálního pracovníka v této oblasti. Hlavním cílem této práce je zkoumat kompetenční hranice sociálních pracovníků a jejich postupy v krajních situacích jejich kompetencí. Dílčím cílem je popsat, jak sociální pracovníci reagují, v situacích, kdy naráží na své hranice v oblasti kompetencí. Praktická část práce byla prováděna pomocí kvalitativní výzkumné strategie, konkrétně metodou dotazování a polostrukturovaných rozhovorů. Pro výběr informantů byl použit záměrný výběr, na základě vybraných kritérií, sociální pracovníci pracující ve státní správě z odlišných zařízení a různými zkušenostmi. Z výsledků výzkumu vyplývá, že každý sociální pracovník má odlišný pohled na své pracovní hranice, avšak všichni respektují a dodržují společný rámec svých pravomocí stanovený zákonem. Pokud se sociální pracovníci dostanou do situací, kde se setkají se svými kompetenčními hranicemi, detailně popisují strategie, které uplatňují v praxi. Tato strategie zahrnuje identifikaci oblastí, kde pociťují nedostatek zkušeností nebo odborných znalostí, a hledání vhodných způsobů, jak získat potřebné informace nebo odbornou pomoc. Takový přístup umožňuje sociálním pracovníkům efektivněji řešit situace, které přesahují jejich současné kompetence, a zároveň zajistit kvalitní péči a podporu pro klienty.
Vnitropodnikové směrnice samosprávného celku
Zahradníková, Andrea ; Dubová, Veronika (oponent) ; Pěta, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zaměstnaneckými benefity poskytovanými v sektoru státní správy na základě vnitřní směrnice. V teoretické části budeme seznámeni se základy personalistiky, motivací zaměstnanců, systémem odměňování, zaměstnaneckými benefity a jejich účetními a daňovými aspekty. Následovat bude pohled do zdrojů financování především osobních nákladů ve veřejném sektoru. Další část bude věnována jednotlivým benefitům poskytovaných v konkrétní zkoumané instituci a srovnání s okolními institucemi stejné úrovně. Poslední část je zaměřena na doporučení změn, pro konkrétní zkoumaný úřad, na základě současné situace, spokojenosti zaměstnanců, možnostech dle zákona.
Platy ve státní a veřejné správě v České republice - vývoj a trendy
Hegerová, Anežka ; Aubusová,, Alena (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Platy ve státní a veřejné správě v České republice – vývoj a trendy“ je analýza a popis platového systému. V první části jsou vysvětleny základní teoretické pojmy a veličiny ze studované oblasti. Následně je vývoj popsaných veličin zasazen do celkového kontextu ekonomické situace v České republice. V druhé části práce jsou popsány samotné principy fungování odměňování ve státní a veřejné správě, a to minulé i současné. Fungování platového systému je srovnáváno i sousedními státy. Výstupem práce je samotná analýza platového systému a také doporučení, která plynou z celkového shrnutí poznatků získaných studiem zkoumaného tématu.
eGovernment: Zpracování informací o ekonomických subjektech
Konvalinka, Petr ; Burgetová, Ivana (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá elektronickou veřejnou správou v ČR, jak po stránce informačních technologií, tak i po stránce legislativní. Popisuje vybrané rejstříky státní správy, zejména informační systém ARES, který je využit v návrhu praktické části práce. Výsledkem práce je aplikace, která získává údaje z více rejstříků. Údaje pak spojuje a vizuálně interpretuje uživateli. Aplikace je vytvořena pomocí knihoven QT v jazyce C++.
Návrh změn konceptu personálního řízení ve státní správě
Palatová, Radka ; MBA,, Marcela Sakáčová, (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje způsob řízení lidských zdrojů ve státní správě, konkrétně u Policie České republiky. Specifikuje oblast řízení lidských zdrojů se zaměřením na vybrané části a srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrhová opatření, která povedou ke zkvalitnění a zefektivnění v oblasti řízení lidských zdrojů a tím k úspěšnému rozvoji organizace.
Informatizace státní správy
Olexik, Martin ; Mitáš, Jaroslav (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
V mé bakalářské práci se zaměřuji na řešení komunikace mezi úřadem a občanem pomocí moderních informačních technologií v rámci tématu informatizace státní správy. V práci představím již zažité novinky v dané problematice a pokusím se nalézt optimální řešení zavedených a připravovaných technologií pro zefektivnění komunikace úřadu s občanem.
Posouzení dopadu zákona č. 254/2019 Sb., o znalcích, znaleckých kancelářích a znaleckých ústavech
Somerlíková, Martina ; Výskala, Miloslav (oponent) ; Aigel, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vydáním zákona č. 254/2020 Sb., o znalcích, znaleckých kancelářích a znaleckých ústavech. Cílem je analyzovat, popsat a zhodnotit dopad změny zákona na znaleckou činnost. Analýza probíhala formou dotazníkového šetření oslovením 1 002 znalců. Vyhodnocení výsledků je zpracováno za pomocí grafů, tabulek a volné citace vyjádření znalců. Práce se zabývá charakteristikou jednotlivých ustanovení zákona, jejich negativními dopady i přínosy. Výstupem práce je analýza současné situace. V závěru jsou formulovány doporučení a návrhy opatření.
Informatizace státní správy
Vaculík, Lukáš ; Němečková, Jana (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na zhodnocení současné situace v oblasti informatizace státní správy na území Jihomoravského kraje. Zabývá se aktuálními potřebami občanů a úřadů ve vzájemné komunikaci. Práce také představuje dva projekty, CzechPOINT a Virtuos, které se dané problematice věnují. Závěrem práce je představen model systému, zjednodušující současný stav a přinášející možnost vyřizování veškeré agendy z pohodlí domova přes internet.
INSTITUCIONÁLNÍ OTÁZKY ZNALECTVÍ
Hanák, Jakub ; Mařík, Miloš (oponent) ; Fiala, Josef (oponent) ; Semela, Marek (oponent) ; Telec, Ivo (vedoucí práce)
Disertační práce analyzuje postavení znalce ve společenských (institucionálních) vztazích, které představují organizační a institucionální zázemí soudního znalectví jako součásti soudního inženýrství. Práce objasňuje používané definice i terminologii, přičemž největší pozornost je věnována rozboru podmínek pro výkon znalecké činnosti z různých úhlů pohledu (především právního a ekonomického). Podrobně je rozebráno zejména postavení znaleckých ústavů, a to ve všech souvislostech: jak z hlediska odbornosti a její garance, tak také z hlediska odpovědnosti zpracovatelů posudku ústavu. Dále je popsána činnost existujících sdružení znalců a predikovány důsledky zavedení profesní samosprávy znalců. Důležitou část práce představuje srovnání podmínek pro výkon znalecké činnosti (výhod a nevýhod) ve vybraných evropských státech: Anglii, Rakousku a Slovensku. Na základě získaných poznatků jsou v závěrečné části navrženy a odůvodněny změny podmínek a pravidel pro výkon znalecké činnosti a dalších souvisejících aspektů.
Návrh řízení e-governmentu města
Babáková, Markéta ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řízením e-governmentu ve městě Tišnov. Obsahem práce je analýza a návrh na zlepšení stávajícího stavu informatizace státní správy. Nové možnosti efektivní elektronizace výkonu veřejné správy ve vztahu k občanům, firmám a úřadům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 154 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.