Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Znalosti a dodržování zásad zdravého životního stylu studenty VŠ v Praze
Bošek, Jakub ; Hráský, Pavel (vedoucí práce) ; Nováková, Pavlína (oponent)
Název: Znalosti a dodržování zásad zdravého životního stylu studenty VŠ v Praze Cíle: Analýza erudovanosti a znalosti studentů pražských vysokých škol v rámci zdravého životního stylu. Stanovení, zda tito studenti dodržují zásady zdravého životního stylu. Analýza množství prováděné pohybové aktivity těmito studenty. Určení, zda studenti monitorují svou pohybovou aktivitu chytrými zařízeními a zda více věří právě takovému zařízení nebo informacím od poradců, kteří se na sport zaměřují. Zjištění, zda jsou tito studenti motivováni svými školami k dodržování zásad zdravého životního stylu. Komparace výsledků mezi studenty jednotlivých VŠ. Metody: Analýza teoretického základu z prostudované české i zahraniční literatury zabývající se problematikou zdravého životního stylu, uvědomělostí vysokoškoláků v rámci této problematiky a snahou vysokých škol motivovat své studenty k dodržování zásad zdravého životního stylu. K expertnímu ověření výzkumných otázek jsme použili online formu ankety, která obsahovala 26 otázek. Ke zpracování výsledků jsme použili slovní komentář a grafy. Procenta, která uvádíme u výzkumných otázek, byla zjištěna expertním hodnocením. Výsledky: Z výsledků této práce jsme zjistili, že zásady zdravého životního stylu dodržují pouze 2,6 % dotázaných vysokoškoláků a 25,6 % jich žije...
Psychická pohoda dětí umístěných v zařízení pro preventivně-výchovnou péči
Sedláčková, Magdaléna ; Burešová, Karolína (vedoucí práce) ; Lorenzová, Jitka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá psychickou pohodou dětí v konkrétním středisku výchovné péče s internátním provozem. Teoretická část práce si klade za cíl shrnout odborné poznatky týkající se problematiky dětí umístěných v takovém typu zařízení. Popisuje příčiny umístění dětí do střediska výchovné péče. Charakterizuje děti a mládež v obtížných životních situacích, věnuje se specifikům krize u dětí a dospívajících a popisuje klima výchovných zařízení. Dále se věnuje fenoménu psychické pohody a jejímu výzkumu. Cílem empirické části je prozkoumat oblast psychické pohody dětí umístěných v konkrétním středisku výchovné péče internátního typu. Pro získání potřebných dat byly zrealizovány rozhovory s dětmi v tomto konkrétním zařízení. Jako doplňující výzkumná metoda byla použita obsahová analýza dokumentace klientů střediska výchovné péče. Na základě rozhovorů bylo zjištěno, že děti ve středisku výchovné péče všeobecně svůj subjektivní pocit psychické pohody spojují se standardními faktory, ale mají i požadavky pro tuto skupinu dětí specifické. Jejich psychickou pohodu ve středisku výchovné péče významně formují vztahy s ostatními klienty i pedagogickými pracovníky. Významně jejich subjektivní pocit psychické pohody taktéž ovlivňují pravidla střediska. Adaptace na podmínky zařízení byla u dětí značně...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.