Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 178 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní aplikace: Supersnadný sdílený nákupní seznam
Krhovský, Patrik ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro sdílení nejdůležitějších věcí v domácnosti, kanceláři nebo studentském bytě mezi uživateli a upozornit ostatní, pokud nějaká z věcí dochází. Sdílení těchto věcí mezi uživateli probíhá v reálném čase pomocí databáze Google Cloud Firestore. Aplikace je implementována v React Native a je dostupná pro iOS a Android zařízení. Pro chod mobilní aplikace bylo implementováno i REST API v Node.js, které se mimo jiné stará například o odesílání push notifikací. Práce se zaměřuje na návrh mobilní aplikace, její implementaci a průběžné testování. Výsledná aplikace je publikována v Apple App Store a Google Play. Uživatel by díky ní neměl nikdy zapomenout koupit to, co opravdu potřebuje.
Konfigurátor a rezervační systém koncertních síní
Sikora, Vít ; Burget, Radek (oponent) ; Zendulka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje realizaci webové aplikace umožňující konfiguraci událostí v koncertních síních a definici sekcí a míst v těchto síních. Aplikace dále umožňuje běh v režimu pro koncové uživatele, v rámci něhož lze do vydefinovaných síní provádět rezervace míst. Je kladen důraz na vestavnost a přizpůsobitelnost tak, aby bylo jednoduché aplikaci integrovat do stávajícího systému potenciálního zákazníka. Implementace je rozdělena do serverové části (REST API) uskutečněné za pomoci PHP 7 s frameworkem Restler a klientské části, která je postavená jako jednostránková aplikace s pomocí moderního Javascriptu (ECMAScript 2016) s frameworkem React a překladem do běžného Javascriptu a HTML za pomocí nástrojů Webpack a Babel.
Webové aplikace na platformě Node.js
Červený, Pavel ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem webové aplikace na platformě Node.js za použití dalších nástrojů a technologií, využívaných pro vývoj podobných aplikací. Hlavním cílem je vytvoření prototypu vzdělávací aplikace, pomocí které se uživatelé budou moci naučit základním dovednostem programovacího jazyka Javascript. V textu jsou postupně popsány technologie pro vytvoření aplikace, teorie provádění zdrojového kódu ve webové aplikaci, návrh aplikace, její implementace a testování.
Webový editor audia
Kadlčík, Stanislav ; Žižka, Josef (oponent) ; Schwarz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce Webový editor audia se zabývá specifikací požadavků, výběrem technologií pro realizaci i samotnou implementací audio editoru. Práce využívá mo­derních přístupů standar­dů HTML5. Je rozdělena na klientskou a serverovou část. Jak samotná webová aplikace, tak i server jsou implementovány v jazyce Javascript. Webový editor audia umožňuje základní editační prvky jako je střih, posouvání, mazání. To vše ve více zvukových stopách. Aplikace běží v posledních verzích nejpoužívanějších webových prohlížečů.
Atributová autentizace
Chwastková, Šárka ; Hajný, Jan (oponent) ; Dzurenda, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá systémy pro atributovou autentizaci. Popisuje obecně aktuální atributové systémy, jejich entity a vlastnosti. Práce se zaměřuje podrobněji na atributový systém Identity Mixer. Průběh komunikace atributového systému Identity Mixer je implementován v jazyce JavaScript. Vytvořená aplikace je webová vizualizace znázorňující popis protokolů, entit a průběh s výpočty atributového systému Identity Mixer. Aplikace umožňuje výpočty protokolů s malými, uživatelem zadanými, čísly, ale i velkými, předem definovanými, čísly.
Webová platforma pro spolupráci aktivistů
Kabelka, Jiří ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření webové platformy pro sjednocování ekologicky zaměřených aktivistů obsahující nástroje pro vyhledávání vhodných projektových partnerů a následnou správu projektů. Obsahem práce jsou také nástroje pro komunikaci, hodnocení projektů a uživatelů. Platforma je postavena na architektonickém vzoru Model-view-controller. Pro implementaci komunikace se serverem používá platforma PHP Framework Laravel. Pro ukládání dat je použita databáze MySQL a pro vytvoření uživatelského rozhraní je použita CSS knihovna Bootstrap, Blade templating engine, Sass překompilovaný modulovým seskupovačem Webpack a nativní JavaScript s knihovnou jQuery.
Segmentace polygonálního modelu
Švancár, Matúš ; Kodym, Oldřich (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca rozoberá a približuje problematiku segmentácie polygonálnych modelov. Prezentuje návrh interaktívnej metódy inšpirovanej metódou popísanou v článku Interactive Mesh Segmentation Based on Feature Preserving Harmonic Field. Metóda využíva graph-cut a je implementovaná vo forme webovej aplikácie. Aplikácia podporuje formáty .obj a .stl, umožňuje používateľovi načítať model, nekresliť po povrchu modelu náčrtky reprezentujúce popredie a pozadie, a spustiť segmentáciu. Po dokončení si môže používateľ výsledné modely stiahnuť, alebo pokračovať v segmentácii s jedným z nich.
TypeScript Application Generation from REST API Descriptions
Lipjanec, Silvester ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
This thesis deals with the design and implementation of a tool for generating parts of client applications in TypeScript language from the description of a REST interface. The goal of the tool is an automatic generation of an application skeleton which uses the Angular framework including data structures and services enabling access to server endpoints. The thesis describes the interfaces based on the REST architectural style, as well as the technologies used for their description. The tool was implemented in TypeScript language and uses the Node.js runtime. The output file generation is based on the Mustache.js template system. The result is a tool which allows the generation of source code based on the provided WADL or OpenAPI interface description, which can be simply used as a part of an Angular application.
Herní engine pro ITIL trenažér
Pučálka, Martin ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na knihovnu Information Technology Infrastructure Library (ITIL). Cílem práce bylo analyzovat, navrhnout a implementovat herní engine, který by umožnil simulaci provozu IT služeb v reálném či zrychleném čase anebo v tazích. Základem enginu je tvůrčí mód, ve kterém je možné vytvářet vlastní služby a specifikovat jejich chování během provozu tak, jako kdyby je používali reální uživatelé. Druhou částí enginu je mód hráče a jednoduchý service desk. Pomocí nich se hráči mohou starat o plynulý provoz služeb, které jim byly svěřeny. To jim nabízí možnost praktické výuky a procvičování postupů popsaných v knihovně ITIL.
Rozšíření pro real-time sdílení obsahu
Podlužanský, Pavel ; Bidlo, Michal (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce je navrhnúť a implemetovať rozšírenie pre editor Visual Studio Code, ktoré umožní zdieľať obsah poznámkových blokov. Cieľová skupina sú najmä učitelia a študenti, kde učiteľ zdieľa obsah svojho poznámkového bloku študentom a na základe tohto zdieľania ich učí programovanie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 178 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.