Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Chaloupková, Markéta ; Zich, Robert (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií nízkonákladových leteckých společností. Práce se v teoretické části věnuje popisu nízkonákladové letecké dopravy a definici marketingových nástrojů. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové strategie nízkonákladové letecké společnosti Wizz Air. Součástí praktické části práce je dotazníkové šetření. Na základě zjištěných poznatků byla společnosti Wizz Air navrhnuta marketingová zlepšení.
Změny v letecké dopravě po deregulaci odvětví, specifický případ Německa
Frühauf, Pavel ; Marada, Miroslav (vedoucí práce) ; Seidenglanz, Daniel (oponent)
Tématem diplomové práce je letecká doprava a její dramatický a dynamický vývoj v posledních dvaceti letech. Klíčovým hybatelem změn byla deregulace leteckých dohod a liberalizace mezinárodních trhů, která proběhla v USA v sedmdesátých a v Evropě v devadesátých letech. Tato práce se zabývá konkrétními i obecnými dopady deregulačních opatření a vývojem celého odvětví letecké dopravy a klade si za cíl identifikovat a analyzovat změny jejich struktur v prostoru a čase. Jedním z hlavních a přímých dopadů a důsledků deregulace je skutečnost, že volný trh umožnil vznik nových nízkonákladových leteckých společností, které výrazně ovlivnily trendy a strukturu letecké dopravy. Změny umožnily větší mobilitu obyvatel, zboží a kapitálu a tím způsobily i částečnou změnu spotřebního chování jednotlivců i institucí a ještě více propojily globální ekonomiku. Zdrojem dat a informací jsou především články v odborných anglicky psaných periodikách. Poznatky jednotlivých analýz a přístupů k výzkumu letecké dopravy agregované v prvních částech této práce jsou následně konfrontovány s empirickým výzkumem. Ten byl proveden na základě statistických dat (za jednotlivá letiště) o leteckém provozu v Německu v letech 1991 až 2010 a ověřuje teoretické koncepty z úvodní obecné části práce. Zahrnuje celé období, kdy probíhalo odbourávání...
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Chaloupková, Markéta ; Zich, Robert (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií nízkonákladových leteckých společností. Práce se v teoretické části věnuje popisu nízkonákladové letecké dopravy a definici marketingových nástrojů. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové strategie nízkonákladové letecké společnosti Wizz Air. Součástí praktické části práce je dotazníkové šetření. Na základě zjištěných poznatků byla společnosti Wizz Air navrhnuta marketingová zlepšení.
Význam nizkonákladových společností v letecké dopravě
Dvořák, Jakub ; Vošta, Milan (vedoucí práce) ; Vlčková, Jana (oponent)
Diplomová práce analyzuje dopad vstupu nízkonákladových dopravců na využití primárních a sekundárních letišť. K tomu využívá analýzy vybraných letišť v Itálii, Německu, Norsku a Švédsku a následné komparace ve vývoji napříč regiony. Prostor je věnován historii a liberalizaci trhu letecké dopravy a následnému vzniku nízkonákladových dopravců. Poté vlivu těchto společností na rozvoj sekundárních letišť a letištím samotným. Analýza primárních a sekundárních letišť ve třech geograficky odlišných regionech umožňuje komparaci vývoje obou skupin letišť a identifikaci vlivu nízkonákladových leteckých společností v různých oblastech Evropy.
Aktuální trendy v letecké osobní přepravě
Fuchs, Jakub ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Huňak, James (oponent)
Práce se zabývá nízkonákladovými leteckými společnostmi, jejich vlastnostmi, porovnáním s klasickými leteckými dopravci a jejich historií. Výsledkem je nejen popis a vymezení trendu nízkonákladových společností v rámci leteckého odvětví, ale také trend samotného vývoje těchto dopravců. Součástí praktické studie je tak návrh nové klasifikace společností a porovnání regionů v rámci míry užití nízkonákladového modelu.
Změny v letecké dopravě po deregulaci odvětví, specifický případ Německa
Frühauf, Pavel ; Marada, Miroslav (vedoucí práce) ; Seidenglanz, Daniel (oponent)
Tématem diplomové práce je letecká doprava a její dramatický a dynamický vývoj v posledních dvaceti letech. Klíčovým hybatelem změn byla deregulace leteckých dohod a liberalizace mezinárodních trhů, která proběhla v USA v sedmdesátých a v Evropě v devadesátých letech. Tato práce se zabývá konkrétními i obecnými dopady deregulačních opatření a vývojem celého odvětví letecké dopravy a klade si za cíl identifikovat a analyzovat změny jejich struktur v prostoru a čase. Jedním z hlavních a přímých dopadů a důsledků deregulace je skutečnost, že volný trh umožnil vznik nových nízkonákladových leteckých společností, které výrazně ovlivnily trendy a strukturu letecké dopravy. Změny umožnily větší mobilitu obyvatel, zboží a kapitálu a tím způsobily i částečnou změnu spotřebního chování jednotlivců i institucí a ještě více propojily globální ekonomiku. Zdrojem dat a informací jsou především články v odborných anglicky psaných periodikách. Poznatky jednotlivých analýz a přístupů k výzkumu letecké dopravy agregované v prvních částech této práce jsou následně konfrontovány s empirickým výzkumem. Ten byl proveden na základě statistických dat (za jednotlivá letiště) o leteckém provozu v Německu v letech 1991 až 2010 a ověřuje teoretické koncepty z úvodní obecné části práce. Zahrnuje celé období, kdy probíhalo odbourávání...
Změny v marketingové strategii leteckých společností v Evropě způsobené růstem nízkonákladových leteckých společností v Evropě
Keprta, Jan ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Cílem této práce je analyzovat změny v marketingové strategii leteckých společností v Evropě způsobené růstem nízkonákladových leteckých společností v Evropě. Práce je rozdělená do tří částí. V první části je popsána marketingová teorie s důrazem na letecké společnosti skrze přehled dostupné literatury. V druhé kapitole je dané téma posazené do historických souvislostí. Popsána jsou specifika leteckého průmyslu a je definováno, kdy došlo k největšímu růstu nízkonákladových leteckých společností. Je zde též popsána analýza dopadů tohoto růstu na různé části marketingového mixu leteckých společností. V poslední kapitole jsou posány výsledky výzkumu na chování spotřebitelů v leteckém odvětví.
Nízkonákladové letecké společnosti a jejich postavení na mezinárodním trhu
Hrabíková, Veronika ; Černá, Iveta (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá pozicí nízkonákladových leteckých společností na mezinárodním trhu. Cílem této práce je zjistit, zda jsou nízkonákladové letecké společnosti schopny konkurovat tradičním společnostem. Hlavní část se skládá z SWOT analýzy, porovnání čistého zisku/ztát, množství přepravených cestujících, provozních výnosů/nákladů, základní činnosti a služeb dvou zástupců klasické a nízkonákladové společnosti. Pro analýzu a porovnání byly použity informace a data společností EasyJet a British Airways.
Řízení služeb v letecké dopravě
NOVÁKOVÁ, Ivana
Tato diplomová práce je zaměřena na srovnání tradičních a nízkonákladových leteckých dopravců a jejich perspektivu do budoucnosti. Teoretická část se zabývá popisem a analýzou letecké dopravy jak v České republice, tak i ve světě od historie až po současnost. Praktická část popisuje analýzu služeb poskytovaných na letišti Praha Ruzyně. Je zde představena společnost České aerolinie, jako největší letecký dopravce na českém trhu. Pozornost je také věnována obecnému nízkonákladovému modelu těchto druhů leteckých dopravců. Vzhledem k současné vysoké konkurenceschopnosti jsem provedla srovnání tradičních a nízkonákladových dopravců a díky vypracovanému dotazníku jsem navrhla doporučení vedoucí ke zkvalitnění produkce.
Konkurence v letecké dopravě
SIEBROVÁ, Jitka
Bakalářská práce "Konkurence v letecké dopravě" vymezuje problematiku konkurence mezi leteckými společnostmi a konkrétně se zaměřuje na specifikaci konkurenčních výhod u letecké dopravy a jaké konkurenční faktory ovliňují zákazníka při výběru letecké společnosti pro své cestování. Bakalářská práce podává přehled o historii a rozvoji letectví. Pojednává o největším českým leteckým dopravci Českých aerolinií, jaká je jejich současná pozice a konkurenceschopnost v leteckém odvětví. Praktická část obsahuje informace o největších konkurentech ČSA v evropském sektoru. Konkurenci v letecké dopravě velmi ovlivňují nízkonákladové letecké společnosti. Zmínila jsem se o jejich situacích v současné letecké dopravě a zjišťovala jsem reakce zákazníků na nízkonákladové letecké společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.