Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání značky Balenciaga Generací Z v České republice
Žurková, Tracy ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou a marketingem luxusních módních značek s důrazem na značku Balenciagu a následně zkoumá vnímání značky Generací Z v České republice. Práce začíná úvodem do problematiky a pokračuje analýzou brandu jako klíčového prvku marketingu, charakteristikou luxusních značek, které následně dává do kontextu luxusních módních značek a je popsána marketingová komunikace a public relations luxusních módních značek. Práce následně popisuje vznik, historii a význam značky Balenciaga, a to od doby založení až po současnou éru Demny Gvasalii a u jednotlivých období je rovněž popsána typická klientela a popsána marketingová komunikace a public relations. Následuje praktická část práce popisující důvody zvolení kvalitativního výzkumu ke splnění cílů bakalářské práce, jsou stanoveny metody výzkumu, jeho cíle, výzkumné otázky, je popsán soubor respondentů a znění otázek k hloubkovým rozhovorům. Analytická část se následně zabývá analýzou dat odpovědí vybraných respondentů Generace Z v České republice a pomocí jejich interpretací odpovídá na výzkumné otázky. Práce se snaží pochopit percepci a preferenci Generace Z v kontextu značky Balenciaga, zda Balenciaga ovlivňuje módní preference generace, a jak se marketingová komunikace značky projevuje na vnímání vybraných respondentů...
Strategie značek Louis Vuitton a Alfred Dunhill v roce 2009: komparativní studie
Maxa, Martin ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží proniknout pod povrch komunikačních strategií módních domů, popsat je a analyzovat sdělovaný obsah. Chce odhalit část symbolů a mýtů, které stojí za dnešní komunikací luxusu. Vzorkem, na kterém se tato snaha uskuteční, budou vizuály kampaně dvou předních světových módních domů - Louis Vuitton a Alfred Dunhill. V první části práce bude stanoven teoretický základ pro zkoumání marketingu luxusního zboží. K tomu jsou využity existující české a dostupné zahraniční publikace obecně pojednávající o dané problematice. Nezbytnou částí úvodu je představení obou módních domů, které napomůže k pochopení historických souvislostí a umožní tak čtenáři vytvořit si komplexní povědomí o jejich profesionálním původu a motivaci komunikace. Druhá část se věnuje vybraným vizuálům a aplikuje na ně komparativní deskriptivní analýzu. Důležitou součástí této pasáže práce je konfrontace zkoumaného materiálu s historickými fakty a kulturními reáliemi, což umožňuje přesah do analýzy narativity s cílem odhalení hlubších metatextových struktur.
Komunikační aktivity luxusních značek Prada a Gucci v roce 2013: komparativní studie
Vu Quynh, Trang ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží proniknout pod povrch komunikačních aktivit a strategií luxusních značek, popsat je a analyzovat jejich obsah. Pokouší se určit způsob sdělování a komunikace luxusních módních domů. Vzorkem, na němž se tato snaha implikuje, jsou konkrétní případy komunikačních aktivit dvou předních světových značek italského původu - Gucci a Prada. V první části této práce je stanoven zejména teoretický základ marketingu a strategií komunikačních aktivit luxusních značek. Zdrojem jsou dostupné české a zahraniční publikace věnující se tomuto tématu. Úvodní blok také obsahuje základní informace o vybraných značkách a historický vývoj obou módních domů. Tato data pomohou k pochopení souvislosti událostí a současně i ke komplexnímu pochopení této komunikace. Druhá část práce obsahuje vybrané aktivity, kampaně a další komunikační nástroje těchto značek, na nichž je aplikována komparativní analýza. Součástí této pasáže je vyhodnocení případové studie a její závěry.
Strategie značek Louis Vuitton a Alfred Dunhill v roce 2009: komparativní studie
Maxa, Martin ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží proniknout pod povrch komunikačních strategií módních domů, popsat je a analyzovat sdělovaný obsah. Chce odhalit část symbolů a mýtů, které stojí za dnešní komunikací luxusu. Vzorkem, na kterém se tato snaha uskuteční, budou vizuály kampaně dvou předních světových módních domů - Louis Vuitton a Alfred Dunhill. V první části práce bude stanoven teoretický základ pro zkoumání marketingu luxusního zboží. K tomu jsou využity existující české a dostupné zahraniční publikace obecně pojednávající o dané problematice. Nezbytnou částí úvodu je představení obou módních domů, které napomůže k pochopení historických souvislostí a umožní tak čtenáři vytvořit si komplexní povědomí o jejich profesionálním původu a motivaci komunikace. Druhá část se věnuje vybraným vizuálům a aplikuje na ně komparativní deskriptivní analýzu. Důležitou součástí této pasáže práce je konfrontace zkoumaného materiálu s historickými fakty a kulturními reáliemi, což umožňuje přesah do analýzy narativity s cílem odhalení hlubších metatextových struktur.
Market launch strategy of the brand "Kiehl´s"
Hartová, Dominika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bihelerová, Judita (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje marketingu luxusních značek. Jejím cílem je navrhnout řešení pro luxusní kosmetickou značku Kiehl's, která by posílila její postavení na českém trhu. První část práce se věnuje marketingu luxusních značek a jeho specifickým charakteristikám, kterými se liší od masových značek. Dále je popsán trh s luxusními produkty a kosmetický trh, se zaměřením na současnou situaci a trendy. Další část je věnována kosmetické značce Kiehl's, jejím charakteristikám a unikátnímu marketingovému mixu. V závěru práce je definována marketingová a obchodní strategie značky Kiehl's, na jejímž základě jsou navržená doporučení pro upevnění pozice značky na českém trhu, pro získávání nových zákazníků a pro zvýšení povědomí o značce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.