Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Market launch strategy of the brand "Kiehl´s"
Hartová, Dominika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bihelerová, Judita (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje marketingu luxusních značek. Jejím cílem je navrhnout řešení pro luxusní kosmetickou značku Kiehl's, která by posílila její postavení na českém trhu. První část práce se věnuje marketingu luxusních značek a jeho specifickým charakteristikám, kterými se liší od masových značek. Dále je popsán trh s luxusními produkty a kosmetický trh, se zaměřením na současnou situaci a trendy. Další část je věnována kosmetické značce Kiehl's, jejím charakteristikám a unikátnímu marketingovému mixu. V závěru práce je definována marketingová a obchodní strategie značky Kiehl's, na jejímž základě jsou navržená doporučení pro upevnění pozice značky na českém trhu, pro získávání nových zákazníků a pro zvýšení povědomí o značce.
Market Entry Strategy for LEDON Lamp
Bihelerová, Judita ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Mikulsky, Detlef (oponent)
The main goal of this thesis is to set up a vital and pertinent marketing strategy for LEDON Lamp GmbH to enter the UK market with its innovative product. In order to approach the problem correctly, a review of the existing theoretical literature was performed, based on which a thorough secondary and primary research was carried out. The findings include a detailed description of LEDON Lamp GmbH and the UK market, the characteristics of the main competitors, their products and other competing technologies, the possible distribution channels and it also includes a part dealing with the characteristics of British consumers. Furthermore, the research findings are analysed using the tools introduced in the theoretical part of the thesis. Based on those findings and the analysis performed, a market entry strategy and a complete marketing mix are introduced.
Komparace marketingové komunikace vybraných základních škol v EU
Bihelerová, Judita ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Tato práce srovnává přístupy a nástroje marketingové komunikace na 3 základních školách v Dublinu, Antverpách a v Praze. Teoretická část se zabývá vysvětlením marketingové komunikace, jejím významem i užívanými nástroji. Zároveň jsou popsána specifika základních škol jakožto neziskových organizací. V praktické části je popsán vzdělávací systém v Irsku i Belgii, základní rysy vybraných škol a především je uvedena analýza marketingové komunikace základních škol v Dublinu a Antverpách. Stěžejní je důkladný popis základní školy v pražských Dejvicích a především analýza a návrh marketingové komunikace této školy. Komparace zjištěných poznatků o užití marketingové komunikace ve třech výše zmíněných školách je uvedena v závěru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.