Název: Market launch strategy of the brand Kiehl´s
Překlad názvu: Market launch strategy of the brand "Kiehl´s"
Autoři: Hartová, Dominika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bihelerová, Judita (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: marketing luxusních značek; marketingová strategie; specifika a charakteristika luxusních značek; Luxury marketing; Specificities of luxury industry; Strategy of a luxury brand

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48080

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194124


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet