Název: Komunikační aktivity luxusních značek Prada a Gucci v roce 2013: komparativní studie
Překlad názvu: Communication activities of luxurious brand Prada and Gucci in 2013: comparative studies
Autoři: Vu Quynh, Trang ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand marketing management; Gucci; komunikace; luxus; marketing luxusních značek; Prada; symbol; trendy; brand marketing management; communications; Gucci; luxury; marketing of luxurious brands; Prada; symbol; trends

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/66548

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-335684


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet