Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 138 záznamů.  začátekpředchozí86 - 95dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Firemní kultura - návrh postupu při expanzi podniku
Kirchnerová, Zuzana ; Minarovičová, Eva (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zlepšení stavu firemní kultury ve společnosti Sloane Park Property Trust, a. s., a to prostřednictvím výsledků získaných dotazníkovým šetřením. Na základě analýzy získaných výsledků byly ve společnosti zjištěny nedostatky v obsahu práce a při nástupu do společnosti. Následně byla navržena opatření vedoucí k jejich odstranění. Hlavním cílem práce je navržení možných změn v oblasti firemní kultury při expanzi společnosti. Jmenovitě se jedná o formalizaci vztahů ve společnosti, sepsání etického kodexu, založení personálního oddělení, školení managementu, audit firemní kultury a využívání intranetu.
Návrh na zlepšení firemní kultury a komunikace ve firmě
Kutalová, Soňa ; Vévodová, Alice (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení firemní kultury a s ní související komunikací ve firmě. V teoretické části jsou nejdříve vysvětleny základní pojmy související s firemní kulturou, vnitropodnikovou komunikací a s řízením lidských zdrojů. Následně je na základě dotazníkového šetření zpracována praktická část práce. Ta se zabývá analýzou současného stavu firemní kultury, komunikace a celkové spokojenosti zaměstnanců ve firmě. Každý zjištěný problém z dané oblasti je jednotlivě definován a popsán, přičemž stěžejním bodem diplomové práce je doporučení takových nápravných opatření, díky kterým dojde ke zlepšení firemní kultury a komunikace a tím pádem i k vyšší spokojenosti zaměstnanců.
Vnitropodniková komunikace ve vybrané společnosti
Rampulová, Kateřina ; Parma, Jaroslav (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou interní komunikace ve vybrané společnosti. Teoretická východiska práce odhalují poznatky o komunikaci jako takové a o komunikaci uvnitř firmy. Praktická část analyzuje aktuální stav vnitropodnikové komunikace v daném podniku prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě výsledků tohoto šetření jsou pro firmu navrhnuta doporučení vedoucí k zefektivnění vnitropodnikové komunikace.
Návrh na zkvalitnění personální práce
Hájková, Zuzana ; Hrabalíková, Hana (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou zkvalitnění personální práce ve společnosti XY, s.r.o. Zaměřuje se na oblasti motivace, hodnocení, vzdělávání, organizace práce, pracovní podmínky, interní komunikace a informovanosti. Výstupem práce jsou návrhy opatření, které povedou ke zlepšení výkonů zaměstnanců a k jejich spokojenosti.
Návrh budování vztahů se zaměstnanci
Borkovcová, Jitka ; Doležal, Jindřich (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studiem vztahů zaměstnanců ve firmě P&L, spol. s r.o. Sleduje komunikaci mezi firmou a zaměstnanci a zároveň komunikaci zaměstnanců mezi sebou. Hlavním cílem je zhodnocení současné situace v této firmě a návrh různých koncepcí budování vztahů se zaměstnanci.
Návrh na zlepšení komunikace ve firmě
Bednářová, Lenka ; Nečas, Bohuslav (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Abstrakt Diplomová práce se zabývá efektivní interpersonální komunikací a komunikací se zákazníky, což je jedna z nejdůležitějších částí marketingu. Diplomová práce má tři hlavní části – teoretickou, analytickou a praktickou. V teoretické části je popsána externí a interní komunikace ve firemním managementu společnosti. Analytická část popisuje firmu Videoklinik s.r.o. z pohledu její činnosti a analýzou identifikuje slabá místa v komunikaci. V praktické části jsou navrženy a doporučeny prvky komunikace pro zefektivnění systému komunikace ve firmě a i navenek a tím zabezpečit nejen prosperitu firmy, ale hlavně zajistit udržení se na trhu.
Návrh systému komunikace ve firmě
Černá, Tereza ; Klech, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje moderní způsob komunikace v řízení firmy. Vytyčeným cílem je zjistit zásadní nedostatky této problematiky a nastínit případná řešení, která by vedla k posílení slabých stránek – interní komunikace. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části popisuji nástroje komunikace, které jsou efektivní pro řízeni obchodně provozní společnosti typu ČEPRO, a.s. Analytická část popisuje společnost z pohledu její činnosti a zavedených nástrojů komunikace. (externí komunikace, interní komunikace, krizová komunikace, komunikace při zavádění nových projektů). V návrhové části jsou doporučeny prvky komunikace, tak aby v rámci stávající komunikace byl vytvořen efektivní návrh systému komunikace ve firmě. .
Vedení a řízení spolupracovníků ve stavební firmě
Bílková, Alice ; Lopata, Stanislav (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem „Vedení a řízení spolupracovníků ve stavební firmě“. Podstatou teoretické části je stručně představit pojmy management, management ve stavebnictví, vedení a řízení pracovníků, využívání motivačních nástrojů, především těch motivačních, jako jsou interní komunikace a vzdělávání. Současně jsem se zabývala neodmyslitelnou částí vedení a řízení, ohodnocováním pracovníků a navazující spokojenosti, která zásadně ovlivňuje fungování a výkonnost pracovníků v zaměstnání. V empirické části je, pro ověření a vyhodnocení zadaných hypotéz, využito kvantitativního a kvalitativního dotazování. Kvalitativní dotazování představuje forma heuristická čili forma řízených rozhovorů. Řízeným rozhovorům předchází dotazníkové šetření pro účely kvantitativního získání odpovědí. Výstupem bakalářské práce jsou závěry a soubor doporučení, které vycházejí z trendů a zkušeností vyplývajících z výzkumu, které vedou ke zlepšení klimatu v rámci vedení a řízení spolupracovníků ve stavební firmě.
Manažerská komunikace ve vybrané organizaci
ZASADILOVÁ, Kristýna
Komunikace je součástí našeho každodenního života. V současné době nelze bez komunikace existovat. Komunikace vytváří a propojuje naše vztahy s ostatními lidmi. Každý správný manažer by měl vědět, jak je pro něho a celou organizaci komunikace důležitá. Komunikace má vliv na další procesy ve firmě, jako je výkonnost a motivace zaměstnanců. Proto bychom se měli snažit ji neustále zlepšovat nebo alespoň udržovat ve vyhovující kvalitě. V teoretické části této bakalářské práce je na základě literárních děl vysvětlena podstata komunikace, související základní pojmy z oblasti komunikace, druhy a typy komunikace, komunikační proces, manažerská komunikace, vnitrofiremní komunikace, komunikační styly, komunikační bariéry. Praktická část mé bakalářské práce se zabývá jednotlivými složkami manažerské komunikace ve vybrané organizaci. Pro tuto část mé bakalářské práce jsem zvolila akciovou společnost Madeta, respektive závod v Řípci. Cílem mé práce je zhodnotit manažerskou komunikaci v této organizaci a navrhnout změny vedoucí ke zlepšení současného stavu komunikace. Pro získání informací jsem zvolila strukturovaný rozhovor s ředitelem výrobního závodu v Řípci, panem Josefem Pánkem. Schůzky se vždy konaly v kanceláři pana ředitele v přátelské a uvolněné atmosféře. Po několika domluvených schůzkách s panem ředitelem jsem došla k závěru, že uvnitř organizace nejsou žádné závažné překážky v komunikaci. Nicméně, i tak jsem navrhla některé návrhy změn s cílem zlepšit současný stav externí a interní komunikace. Tyto změny budou užitečné pro zlepšení vztahů na pracovišti, jakož i pro lepší pochopení potřeb zaměstnanců a zákazníků.
Interní komunikace jako součást komunikační strategie Národní galerie
Menclová, Eliška ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Práce se zabývá problematikou interní komunikace v Národní galerii v Praze. První část je věnována teoretickým konceptům, historickému vývoji a vymezení podstaty a prostředků interní komunikace. Podstatu práce tvoří analýza současného stavu Národní galerie z pohledu interní komunikace s důrazem na koncepční změny a komunikační strategii. Závěr analytické části je věnován vyhodnocení dotazníkového průzkumu, formulaci strategie a návrhu komunikačního plánu, konkrétních aktivit a doporučení v oblasti interní komunikace veřejné kulturní instituce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 138 záznamů.   začátekpředchozí86 - 95dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.