Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 138 záznamů.  začátekpředchozí129 - 138  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interní komunikace v bankovní instituci
Matějčková, Renata ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem interní komunikace v bankovní organizaci. Na interní komunikaci nahlíží z teoretického i praktického pohledu. Jejím cílem je na základě pozorování, analýzy interních dokumentů a průzkumů poznat informační toky a fungování interní komunikace v bankovní instituci a dle následných zjištění zhodnotit, zda fungují správně a popřípadě navrhnout opatření pro její zlepšení. Práce pojednává o účelu, cílech, zásadách správného fungování interní komunikace a používaných komunikačních kanálech. Závěrem této práce je konstatování, že interní komunikace v dané instituci je na vysoké úrovni a velmi dobře koordinovaná, cíleně vytváří prostředí podporující otevřenou osobní komunikaci a využívá všech dostupných komunikačních kanálů pro interní komunikaci. Obsahuje také konkrétní doporučení pro zefektivnění interní komunikace v instituci a to především v efektivnějším využití komunikačních kanálů a komunikaci firemní strategie zaměstnancům.
Komunbikace a tvorba notivačního vnitropodnikového klimatu
DIVIŠOVÁ, Eva
Diplomová práce se zabývá analýzou systémů komunikace a motivace ve vybraném podnikatelském subjektu. Cílem diplomové práce s názvem: Komunikace a tvorba motivačního vnitropodnikového klimatu, je analýza vnitropodnikového klimatu ve vybraném podnikatelském subjektu se zaměřením na systémy motivace a komunikace. Dílčím cílem práce je posouzení vlivu těchto systémů na tvorbu vnitropodnikového klimatu a vyhodnocení podnikové kultury společnosti. Součástí diplomové práce je dotazníkové šetření zaměřené na vnitropodnikové klima s bližším zaměřením na systémy komunikace a motivace.
Vliv firemní komunikace na pracovní výkonnost
FRANĚK, Miroslav
Teoretická část obsahuje důležité informace z oblasti komunikace a spolupráce. Praktická část popisuje všechny kroky kvantitativní a kvalitativní metody, které vedou k dosažení cílů. Tyto části vyšetřují komunikaci mezi pracovníky ve výrobní firmě VISCOFAN CZ a její případný vliv na pracovní výkonnost. Na konci těchto částí jsou všechny výsledky shrnuty, ukazující na úroveň komunikace mezi pracovníky na vybraných oddělení a její případný vliv na jejich výkonnost. V souladu s moderními trendy jsou popsána doporučení, které by do budoucna přispěly ke zlepšení úrovně komunikace mezi pracovníky a její vliv na pracovní výkonnost.
Vnitrofiremní komunikace a nástroje pro zvýšení její účinnosti
Ernst, Martin ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Fruhauf, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá vnitrofiremní komunikací a nástroji ke zvýšení její účinnosti. Hlavním cílem práce je charakterizovat vnitrofiremní komunikaci a komunikační nástroje, realizovat průzkum stavu vnitrofiremní komunikace v konkrétní firmě a na základě výsledků doporučit opatření ke zvýšení efektivnosti vnitrofiremní komunikace. První část je zaměřená na objasnění důležitých pojmů souvisejících s tématem práce, např.: obsah komunikace, rozdělení komunikace, komunikační bariery, komunikační nástroje. V praktické části je věnována pozornost výsledkům získaných pomocí dotazníku, který byl sestaven za účelem analýzy vnitrofiremní komunikace v konkrétní firmě. Z provedeného rozboru výsledků dotazníku vyplynuly nedostatky ve vnitrofiremní komunikaci. V závěru práce jsou proto a navržena opatření ke zlepšení efektivnosti komunikace ve firmě.
Analýza komunikace a IT komunikačních prostředků v konkrétní firmě
Kotrlík, Jan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Mrázik, Josef (oponent)
Vzájemná komunikace je jedním ze základů lidské společnosti. Její rozvoj byl umožněn sdílením zdrojů a znalostí. Informace jsou dnes považovány za jeden z "výrobních" zdrojů, některými dokonce za ten nejdůležitější. Bez potřebných informací nemůže uspět žádná firma. Důležité je nejen jejich získání, ale také jak jsou šířeny uvnitř firmy. Tuto oblast má na starost vnitrofiremní komunikace. Cílem této diplomové práce je analyzovat vnitrofiremní komunikaci ve firmě Johnson Controls International s.r.o., přesněji řečeno v jejím českém zastoupení (konkrétně pak v úseku servisu a provozování budov), identifikovat slabá místa v interní komunikaci a navrhnout řešení. Dále pak porovnat praktické fungování komunikace uvnitř firmy s teorií. Teoretická část popisuje vnitrofiremní komunikaci a IT komunikační prostředky k ní využívané.Praktická část nejprve představí firmu a následně ukáže fungování její vnitrofiremní komunikace včetně používaných IT komunikačních prostředků. Práce pokračuje zhodnocením současného stavu komunikace ve firmě, porovnáním s teoretickými východisky a identifikací problémů. Řešení těchto problémů je nabídnuto v poslední části práce.
Analýza a hodnocení vnitrofiremní komunikace na příkladu konkrétních firem
Marel, Miloslav ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Novák, Marek (oponent)
Cílem této práce je poukázat na důležité aspekty ve vnitropodnikových vztazích, se zaměřením na firemní kulturu a vnitrofiremní komunikaci. Teoretická východiska jako jsou informace, komunikace, motivace, pracovní motivace, firemní kultura, vnitro-firemní komunikace a jejich vzájemné vztahy jsou popsány v úvodní části práce. V praktické části práce jsou východiska a znalosti z teoretické části využity při analýze dvou konkrétních firem (první firmou byla česká firma střední velikosti s dlouholetou tradicí a druhou firmou byla česká pobočka nadnárodní farmaceutické korporace). Sběr dat probíhal dotazníkovou formou, doplněnou osobními rozhovory se zaměstnanci a vedením obou zkoumaných firem. Data byla vyhodnocována podle několika kritérií, nejčastěji však podle firemní příslušnosti a pracovního zařazení (řadový zaměstnanec, manažer, top-manažer). Analýza objevila mnohé poruchy ve vnitrofiremní komunikaci v obou firmách, zejména v komunikaci s řadovými zaměstnanci. Při porovnání obou firem se ukázalo, že v české firmě je úroveň vnitrofiremní komunikace na výrazně nižší úrovni než ve firmě se silným zahraničním zázemím. Na základě výsledků analýzy a teoretických znalostí problematiky vnitrofiremní komunikace byla oběma firmám v závěru analýzy navržena konkrétní opatření s cílem zdokonalit jejich firemní kulturu prostřednictvím vnitrofiremní komunikace. Celkově výsledky praktické části naznačily, že v prostředí českých firem je oblast firemní kultury a vnitrofiremní komunikace podceňovaná a na nižší úrovni v porovnání se zahraničními firmami.
Public Relations a komunikace ve zdravotnictví
Pertlíčková Balcarová, Monika ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Chrápková, Taťána (oponent)
Práce popisuje fungování public relations a komunikaci ve zdravotnictví a poukazuje na specifika a odlišnosti od typicky ziskového sektoru. Analyzuje současnou úroveň dané problematiky v České republice, včetně právního a etického pohledu na komunikaci zdravotnického zařízení. V první části objasňuje teorii oboru public relations a komunikace a obsahuje stručný popis sektoru zdravotnictví. V druhé části se práce zabývá zejména interní, externí a krizovou komunikací jednotlivých zdravotnických zařízení a metodou kvalitativního výzkumu tyto oblasti analyzuje. Je zde popsáno mimo jiné praktické fungování public relations, použití nástrojů mediální komunikace jednotlivých nemocnic, jsou definovány cílové skupiny, veřejnost a dobré jméno zdravotnického zařízení.
Organizační struktury uměleckých souborů
Šilerová, Lucie ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Borková, Vladislava (oponent)
Práce předkládá srovnání vnitřní komunikace a organizační struktury uměleckých organizací s obecnými teoretickými poznatky.První část práce přináší teoretické souvislosti a informace z oblasti vnitřní komunikace organizací a jejich vnitřní struktury. Zabývá se nastíněním historického vývoje, typy organizačních struktur a komunikačních toků. Druhá část práce se věnuje aplikaci teoretických poznatků do oblasti kultury a dále analýzou čtyř konkrétních uměleckých organizací. U těchto organizací zkoumá zejména povahu vnitřních komunikačních toků a výstavbu organizační struktury a následně ji srovnává s teorií uvedenou v první části práce. Odhaluje mimo jiné také nedostatky a navrhuje jejich řešení.
Marketingová komunikace vybraných hotelů v období globální recese/krize
Kelnarová, Jana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Diplomová práce se zabývá srovnáním změn v marketingové komunikaci tří, čtyř a pětihvězdičkových hotelů.Výsledkem je minimální změna využívaných nástrojů komunikačního mixu, spíše byly přesunuty finanční prostředky směrem do elektronických médií a internetu obecně, protože jsou nejúčinnějšími z hlediska měření dosaženého efektu.
Interní komunikace ve společnosti Moeller
Kubánková, Šárka ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Diplomová práce Interní komunikace ve společnosti Moeller Elektrotechnika s.r.o. se zabývá způsobem komunikace mezi mateřskou a dceřinou společností. V první části diplomové práce jsou blíže popsány jednotlivé společnosti, které se podílejí na vytváření celé interní komunikace, jedná se o Moeller GmbH, Eaton a Moeller Elektrotechnika s.r.o. V další části je teoreticky popsána problematika interní komunikace jako takové, je zde popsáno, k čemu je interní komunikace dobrá, jaké přináší výhody, jaké komunikační formy se používají atd. Na závěr je zde popsáno, jak je nastavena komunikace v mezinárodní společnosti Moeller Elektrotechnika s.r.o., jaké komunikační nástroje se používají, jak jsou zaměstnanci přijímány. Samotný závěr je věnován dotazníku, který měl za úkol zjistit, jak zaměstnanci hodnotí zásady firemní kultury, a to v provnání s rokem 2005 a 2008.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 138 záznamů.   začátekpředchozí129 - 138  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.