Název: Marketingová komunikace vybraných hotelů v období globální recese/krize
Překlad názvu: Marketing Communication Of The Selected Hotels At The Time Of The Global Crisis (Recession)
Autoři: Kelnarová, Jana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: integrovaná marketingová komunikace; marketingová komunikace; reklama; ubytovací portály; vnitřní komunikace; webové stránky; word-of-mouth; accomodation portal; integrated marketing communication; internal communication; marketing communication; promotion; web pages; word-of-mouth

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16502

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-12472


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet