Název:
Marketingová komunikace vybraných hotelů v období globální recese/krize
Překlad názvu:
Marketing Communication Of The Selected Hotels At The Time Of The Global Crisis (Recession)
Autoři:
Kelnarová, Jana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá srovnáním změn v marketingové komunikaci tří, čtyř a pětihvězdičkových hotelů.Výsledkem je minimální změna využívaných nástrojů komunikačního mixu, spíše byly přesunuty finanční prostředky směrem do elektronických médií a internetu obecně, protože jsou nejúčinnějšími z hlediska měření dosaženého efektu.The final thesis compares the changes of the marketing communication among the specific hotels during the global recession. The analysis results in the dominanat usage of the electronical media and the internet, rather than changes of the marketing communication instruments,becasue of their advantage of the measurable effects.
Klíčová slova:
integrovaná marketingová komunikace; marketingová komunikace; reklama; ubytovací portály; vnitřní komunikace; webové stránky; word-of-mouth; accomodation portal; integrated marketing communication; internal communication; marketing communication; promotion; web pages; word-of-mouth
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16502