Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Loajalita zaměstnanců jako projev pracovní spokojenosti - psychologické aspekty zaměstnanecké loajality
Drnková, Veronika ; Rymeš, Milan (vedoucí práce) ; Kirovová, Iva (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je teoreticky vymezit loajalitu zaměstnanců v širším kontextu a na základě empirické části popsat koncept loajality zaměstnanců. Pomocí využití teoretických poznatků, polostrukturovaných rozhovorů a kvalitativní metody tematické analýzy s prvky zakotvené teorie byla navržena koncepce loajality zaměstnanců. Koncepce odpovídá na výzkumné otázky, tedy formuluje teoretické vymezení loajality zaměstnanců, aspekty a důsledky loajality a možnosti ovlivňování loajality v rámci organizačních procesů. Teoretické zdroje a výsledky kvalitativní analýzy společně poskytují bližší náhled na vztah pracovní spokojenosti a loajality zaměstnanců. Ukázalo se, že pracovní spokojenost ovlivňuje vznik a udržení loajálního vztahu zaměstnance s organizací, ale také může být důsledkem loajálního vztahu. Mezi aspekty loajality zaměstnanců lze zařadit: osobnostní předpoklady a spokojenost, vzájemnost investic do vztahu, interpersonální důvěru, sdílení podobných hodnot a přesvědčení, zkušenosti, přání dobrého, morální podstatu, vyjasněná očekávání a mapování jejich případných změn z obou stran, znalost vzájemných cílů, ochotu nadřadit společný cíl nad cíl vlastní, odpovědnost vůči společným cílům, oboustrannou víru ve vztah, určitou formu společného vlastnictví, vzájemnou důvěru, podporu a zpětnou...
Loajalita zaměstnanců jako projev pracovní spokojenosti - psychologické aspekty zaměstnanecké loajality
Drnková, Veronika ; Rymeš, Milan (vedoucí práce) ; Kirovová, Iva (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je teoreticky vymezit loajalitu zaměstnanců v širším kontextu a na základě empirické části popsat koncept loajality zaměstnanců. Pomocí využití teoretických poznatků, polostrukturovaných rozhovorů a kvalitativní metody tematické analýzy s prvky zakotvené teorie byla navržena koncepce loajality zaměstnanců. Koncepce odpovídá na výzkumné otázky, tedy formuluje teoretické vymezení loajality zaměstnanců, aspekty a důsledky loajality a možnosti ovlivňování loajality v rámci organizačních procesů. Teoretické zdroje a výsledky kvalitativní analýzy společně poskytují bližší náhled na vztah pracovní spokojenosti a loajality zaměstnanců. Ukázalo se, že pracovní spokojenost ovlivňuje vznik a udržení loajálního vztahu zaměstnance s organizací, ale také může být důsledkem loajálního vztahu. Mezi aspekty loajality zaměstnanců lze zařadit: osobnostní předpoklady a spokojenost, vzájemnost investic do vztahu, interpersonální důvěru, sdílení podobných hodnot a přesvědčení, zkušenosti, přání dobrého, morální podstatu, vyjasněná očekávání a mapování jejich případných změn z obou stran, znalost vzájemných cílů, ochotu nadřadit společný cíl nad cíl vlastní, odpovědnost vůči společným cílům, oboustrannou víru ve vztah, určitou formu společného vlastnictví, vzájemnou důvěru, podporu a zpětnou...
Aplikace konceptu společenské odpovědnosti podniku v České republice
Christophová, Pavla ; Kotýnková, Magdalena (vedoucí práce) ; Vašenda, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vyhodnocení aplikace konceptu společenské odpovědnosti podniku v České republice. Hlavním cílem práce je vypracování analýzy vlivu využívaných aktivit sociálního pilíře konceptu na posílení loajality zaměstnanců. Teoretická část diplomové práce obsahuje ucelený výklad konceptu společenské odpovědnosti podniku a popis hodnotící metodiky KORP. V průběhu řešení práce je s využitím metody deskripce a hodnotící metody KORP zhodnocena aplikace sociálního pilíře konceptu společenské odpovědnosti ve třech vybraných českých podnicích. Výsledky jsou za pomoci komparativní analýzy porovnány s výsledky dotazníkového šetření mezi zaměstnanci vybraných společností. V závěru práce jsou uvedeny další možnosti zlepšení aplikace společenské odpovědnosti podniku s cílem posílit firemní sounáležitost zaměstnanců se svým podnikem.
Koncept řízení loajality jako klíčová strategie řízení výkonnosti a úspěšnosti Škoda Auto, a. s.
Paleta, Vojtěch ; Hnilica, Jiří (vedoucí práce) ; Pekař, Stanislav (oponent)
Není jednoduché pravidelně dosahovat vysoké úrovně zákaznické spokojenosti. Není jednoduché kvalitně poslouchat hlas zákazníka. O to více je náročnější dosáhnout takové míry loajality, aby se zákazník stal i advokátem podniku. Je velmi obtížné loajalitu řídit. Je velmi obtížné motivovat zaměstnance k vzájemně efektivní spolupráci a komunikaci. Tato práce je inovativním experimentem, kde se autor pokusil vytvořit aplikovatelný koncept řízení podnikové loajality s ohledem na analýzu hlasu zákazníka a na finační výkonnost podniku. Další autorovou snahou bylo vytvořit nový pohled na učící se organizaci, a to pomocí vytvořené matice kombinace řízení loajality. Práce je systematicky podložena přiloženými podnikovými příklady, výzkumy a best practices, a je tedy metodicky aplikovatelným procesem pro řízení loajality uplatněným na příkladu výrobního podniku ŠKODA AUTO, a. s.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.