|
Železniční most o jednom poli
Janíčková, Lucie ; Koláček, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh přemostění místní vodoteče pro převedení jednokolejné železniční tratě. Z různých možných variant se věnuje konstrukci předpjatého trámového mostu s jedním polem a dolní mostovkou. Cílem této práce je navrhnout a zhodnotit nosnou konstrukci v souladu s mezními stavy únosnosti a použitelnosti stanovenými platnými normami EN.
|
|
Časová náročnost výstavby stavebního objektu
Procházka, Jan ; Výskala, Miloslav (oponent) ; Aigel, Petr (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je Časová náročnost výstavby stavebního objektu. Cílem práce je provést analýzu časové náročnosti výstavby stavebního objektu. Práce se zaměřuje na železobetonové mostní konstrukce rámového typu. První část popisuje jednotlivé technologie výstavby a konstrukční druhy mostních konstrukcí. Druhá část práce se zabývá stanovením ukazatelů časové náročnosti výstavby. Jednotlivé ukazatele jsou vztaženy na plochu i objem mostního objektu a dále je v práci analyzováno tempo výstavby jednotlivých částí mostu.
|
| |
|
Mostní konstrukce přes rozšířené koryto řeky
Strouhalová, Petra ; Rušar, Jaromír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá novým návrhem dodatečně předpjatého mostu přes řeku Vsetínská Bečva v lokalitě Ústí u Vsetína. Současný most o třech polích nevyhovuje z hlediska inundačního, proto je nahrazen novou čtyřpolovou mostní konstrukcí. Most se nachází na silici I/57 a slouží k převedení dopravy přes řeku. Mostní nosná konstrukce je navržena ve třech variantách. Podrobně posouzena je jen jedna vybraná varianta a to dodatečně předpjatý dvoutrám.
|
|
Diagnostický průzkum mostní konstrukce
Houška, Radek ; Láník, Jaromír (oponent) ; Schmid, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o provedení komplexního průzkumu mostní konstrukce. Tento diagnostický průzkum v prvním kroku slouží jako objektivní zhodnocení stavu mostu pro zpracování dalšího investorského záměru. V dalších dvou krocích byl průzkum zaměřen na podrobnější průzkum spodní stavby pro určení rozsahu rekonstrukčních prací a na skutečný stav nosné konstrukce pro kontrolu stavu zatížitelnosti.
|
| |
|
Návrh trámového mostu o jednom poli
Podškubka, Patrik ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nové mostní konstrukce, hospodárné a bezpečné, nad stávající komunikací S7,5 dle současně platných norem a předpisů. Ze tří navrhovaných variant byla vybrána varianta předpjatého dvoutrámového mostu o jednom poli s délkou přemostění 26,750m. Kategorie převáděné komunikace je S7,5.
|
|
Železniční most přes řeku Svitavu
Findura, David ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh jednokolejného železničního mostu přes řeku Svitavu. Ze tří navrhovaných variant byla jako nejhospodárnější a nejlépe proveditelná zvolena varianta 2 - dvoutrámový předpjatý most o jednom poli. Dle platných norem EN byla konstrukce navržena a posouzena na mezní stavy použitelnosti a mezní stavy únosnosti.
|
|
Most na silnici I/42 v Brně
Grunt, Michal ; Koláček, Jan (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh mostní konstrukce na silnici I/42 v Brně mezi městskými částmi Královo Pole - Pisárky.Práce obsahuje statický výpočet mostní konstrukce o jednom poli,který je navržen ve třech variantách.Zvolená varianta je z železového betonu konstantního průřezu o délce 13,2 m.Výpočet účinků zatížení je proveden počítačovým softwarem a porovnán s ručním výpočtem metodou spolupůsobící šířky desky.Posuzování konstrukce je počítáno ručně dle Nrmy ČSN EN 1992-1-1.Výpočet je proveden bez časové analýzy.
|
|
Deskový most v Újezdu u Brna
Dočkal, Miloš ; Koláček, Jan (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je navrhnout mostní konstrukci v Újezdu u Brna. Most je součástí místní komunikace a slouží k převedení dopravy přes řeku Litavu. Mostní konstrukce je navržena ve dvou variantách. Vybraná varianta je předpjatá betonová deska o délce 19,8 metrů a šířce 5,6 metrů. Výpočet zatížení je řešen v programu Scia Engineer 2012 a hodnoty jsou ověřeny ručním výpočtem. Konstrukce je posuzována ručně podle Eurokódu.
|