|
Srovnáni trhu televizní reklamy v ČR a v Rakousku
Kapušanská, Viktoria ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
S reklamou sa stretavame denne na kazdom kroku. Tato praca sa orientuje na najucinnejsie medium v ramci reklamy televiziu. Diplomova praca sa v prvej casti zaobera vysvetlenim teoretickeho aparatu, ktory je neskor pouzity v praktickej casti. Praktická cast porovnáva trhy televiznej reklamy v Ceskej republike a Rakusku za pomoci manazmentoveho nastroja PEST analyzy. Priblizuje ich vyhody a nevyhody, atd.
|
|
Analýza a návrh komunikační strategie společnosti ČSA a.s.
Hovorka, Lukáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Novotný, David (oponent)
Práce analyzuje komunikační strategii společnosti ČSA a.s. - vlajkového dopravce České republiky. Teoretická část shrnuje poznatky o marketingové komunikaci a marketingová specifika letecké dopravy. Aplikační část se věnuje strategii a pozici Českých aerolinií na trhu letecké dopravy, analýze užití jednotlivých nástrojů komerční komunikace. V závěru práce jsou uvedena autorova komunikační doporučení.
|
|
Komunikační plán zavedení bio-potravin vybraného řetězce v ČR
Reilová, Renata ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce ?Komunikační plán zavedení biopotravin vybraného řetězce v ČR? se zabývá analýzou kampaně Tesco Organic, která probíhala v říjnu 2007 při zavedení biopotravin v obchodním řetězci Tesco. Cílem práce je kromě posouzení dosahu kampaně Tesco Organic také analýza nákupních zvyklostí českých spotřebitelů biopotravin. Na základě výzkumu je sestaven demografický profil spotřebitele biopotravin, který je potom konfrontován s cílovou skupinou kampaně Tesco Organic.
|
| |
|
Vnímání ceny zákazníkem vybraných retailingových řetězců ve vztahu k jejich image
Šmukařová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce je rozdělena do pěti kapitol. Teoretická část práce obsahuje kapitoly Cena, Image, Chování spotřebitele a Současné trendy v retailu, praktická část práce zahrnuje kapitolu Výzkum v hypermarketu Globus. Teoretická část práce vystihuje hlavní teoretické poznatky z oblasti problematiky tvorby a vnímání cen, vysvětluje pojem image a zabývá se způsoby jeho analýzy, popisuje faktory, které ovlivňují chování spotřebitele a vystihuje hlavní současné trendy v retailu zejména v České republice. Praktická část obsahuje výsledky cenového výzkumu a zhodnocení image hypermarketu Globus.
|
|
Analýza marketingové strategie značky Telka
Titlbachová, Klára ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bojdová, Lenka (oponent)
Práce analyzuje marketingovou strategii značky Telka společnosti Opavia-LU. Teoretická část shrnuje poznatky o strategickém řízení, nástrojích marketingu a budování hodnoty značky. Aplikační část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí značky Telka, dále analýzu marketingové strategie do roku 2007 a důvody její neúčinnosti. Na základě výsledků spotřebitelského výzkumu je sestavena nová marketingová strategie značky, která je v roce 2007 implementována.
|
| |
|
Aktivity nadnárodních společností na trhu vlasové kosmetiky
Pokorná, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vyzulová, Adriena (oponent)
Obsah diplomové práce je zaměřen na analýzu trhu profesionální vlasové kosmetiky jako zvláštního typu B2B trhu a vymezení hlavních rozdílů mezi tímto trhem a trhem volně prodejné vlasové kosmetiky (B2C). Práce porovnává tři největší hráče na tomto trhu v ČR dle zvolených kritérií: charakter značky (brand image), výrobkové portfolio, jeho šíře a hloubka, způsob řízení značky, cena a komunikační mix. Výsledkem práce je identifikace silných a slabých stránek jednotlivých společností, jejich příležitostí a hrozeb.
|
|
Influencers v prostředí internetu
Bartl, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šebek, Jiří (oponent)
Systematizace celé problematiky vlivných spotřebitelů na základě rešerše sekundárních zdrojů a analýzy prostředí českého internetu. Výzkum konkrétní situace v oblasti videa ve vysokém rozlišení za použití kvantitativní obsahové analýzy jednotlivých zdrojů vlivných spotřebitelů a jimi používaných sociálních médií.
|
|
Komunikační mix lídra českého elektronického trhu práce
Otáhalová, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Malůšková, Denisa (oponent)
Cílem diplomové práce je kompletní analýza komunikačního mixu společnosti LMC s.r.o., jež vede elektronický trh práce v ČR, a jeho následná optimalizace. V první části jsou obecně charakterizovány jednotlivé složky komunikačního mixu a vliv právní regulace na jejich používání. Hlavním obsahem praktické části je představení společnosti LMC, stanovení cílů a následná analýza. Na základě získaných údajů jsou pak navržena patřičná řešení pro optimalizaci komunikačního mixu společnosti, jejíž produkty a služby lze využívat jen přes internet.
|