Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 662 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh změn marketingového mixu společnosti
Kotková, Diana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhů marketingového mixu společnosti Ekolube, s. r. o., které by mohly v budoucnu vést k posílení loajality stávajících a oslovení nových zákazníků. Teoretická část rozebírá marketing a marketingový mix a popisuje jeho využití. Analytická část se věnuje analýzám a rozboru stávajícího stavu marketingového mixu společnosti Ekolube, s. r. o. a poslední návrhová část se zabývá návrhy na jeho zlepšení.
Podpora prodeje a reklama konkrétního realitního zprostředkovatele
Kvasnicová, Sabina ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace především se zaměřením na podporu prodeje a reklamu samostatného realitního zprostředkovatele. Teoretická část se zabývá poznatky z odborné literatury, zejména z oblasti marketingu, marketingové komunikace, podpory prodeje a reklamy. Analytická část se skládá z představení realitního zprostředkovatele, analýzy marketingového mixu 4P, analýzy konkurence, SLEPT analýzy, analýzy klientů a souhrnné analýzy. Poslední část se zabývá vlastními návrhy na zlepšení marketingové komunikace realitního zprostředkovatele.
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Grecová, Kateřina ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem tradičního českého podniku Šohaj služby s.r.o. Tato práce je rozdělená na dvě základní části – teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na základní literaturu týkající se daného tématu, která čtenáři poskytuje podstatné informace k této problematice a pomůže mu lépe pochopit praktickou část. Druhá část této práce je zaměřena na samotnou firmu. Pomocí vybraných marketingových modelů je zpracován její rozbor. Je zhodnoceno, jak firma komunikuje se zákazníky a poskytuje jim produkty. Na závěr jsou navrhnuty podniku možnosti zlepšení komunikace se svými stávajícími a potenciálními zákazníky.
Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka
Prudíková, Monika ; Reiterman, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice firemní kultury společnosti PLEAS a.s. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmů týkajících se firemní kultury. V praktické části je firma blíže představena. Nalézá se zde rovněž dotazníkové šetření. Na základě nedostatků, zjištěných prostřednictvím dotazníkového šetření a dalších analýz, jsou zformulovány návrhy na zvýšení úrovně firemní kultury a motivace zaměstnanců.
Podnikatelský plán na rozvoj živnostenského podnikání
Tesařová, Hana ; Mráček, Pavel (oponent) ; Mucha, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozvojem živnostenského podnikání v oblasti výroby nábytku. Zaměří se na analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku a na jejich základě stanoví strategické cíle pro budoucí rozvoj podnikání.
Marketingové aktivity Dalešického cukrářství
Vidlák, Vojtěch ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu společnosti Dalešické cukrářství. Teoretická část rozebírá základní pojmy marketingu, marketingový mix a jeho nástroje a rozdíly v marketingovém mixu u společnosti podnikající ve službách. Analytická část je tvořena seznámením se společností, analýzou marketingového prostředí a marketingového mixu. Východiskem jsou pak návrhy ke zlepšení marketingového mixu.
Návrh změn marketingového mixu vybraného hokejového klubu
Bureš, Michal ; Šturma, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku využívání marketingového mixu vybraného hokejového klubu. Teoretického uvedení poznatků z oblasti marketingu v první části práce je dále využito k analyzování současných marketingových aktivit a způsobů, které vybraný podnikatelský subjekt ve sportovním prostředí používá. V analýze je využito dotazníkového šetření a osobního dotazování fanoušků, jakožto zákazníků. Výstupem práce jsou reálné návrhy pro zlepšení marketingového mixu klubu zohledňující názory a připomínky fanoušků, a to s důrazem na zkvalitnění sportovních služeb a image klubu.
Marketingový výzkum
Šmerda, Lukáš ; Mráček, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti GFS s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které jsou obsaženy v analytické části. Praktická část se zabývá analýzami společnosti a marketingovým výzkumem v podobě dotazníkového šetření. Analýzy jsou následně vyhodnoceny a na jejich základě navrženy návrhy na zlepšení současného stavu.
Návrh komunikačního plánu ve společnosti Baráček s.r.o.
Zvěřinová, Iveta ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice komunikace ve firmě Baráček, s.r.o. První část této práce se zabývá teoretickými poznatky z oblasti komunikace a druhá část je věnována pozornosti samotné firmy a zhotovení vhodného komunikačního plánu dané společnosti.
Návrh marketingové komunikace pro poskytovatele krátkodobého ubytování
Křivská, Adéla ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci. Specifikuje, co online marketing je, jaké jsou jeho nástroje, a také porovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrh na zlepšení marketingové komunikace se zaměřením na online marketingovou komunikaci poskytovatele krátkodobého ubytování, která povede jak k většímu zisku, tak i ke zvýšení povědomí daného poskytovatele krátkodobého ubytování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 662 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Mraček, Pavel
2 Mráček, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.