Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí25 - 34  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing importance of Body image
Michelík, Martin ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Dnešní doba přináší život plný konzumu, se silným bojem o zákazníka . Každý člověk se chce mít dobře a vypadat lépe. Sdělení, které všude kolem nás prezentují štíhlý a pohledný lidi, ovlivňují naše spotřebné chování. Koupou nejrozličnějších vyrobků se lidé snaží vyrovnat těmto ideálům a docílí častokrát umělé pocity štěstí . Práce se zaměřuje na Body image, při kterém rozebírá spotřební chování jedince, jeho socialní a kulturní predispozice, jaký ideál krásy je zobrazován a preferován u mužů a u žen . Vysvětluje tělesné sebepojetí, jeho vyobrazení v minulosti a jeho vliv ve spojitosti s médiami a reklamou. Cílem této práce je pomocí výzkumu stanovit nejfrekventovanější prvky body image ve spojení s respondenty. Definuje nejčastěji prezentované tělesné ideály a jejich vnímaní dotazovanými. Práca analyzuje i vlivy sociálnich sítí na Body image mladé generace a do jaké velikosti mění jejich běžné návyky .
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Machek, Martin ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Tomek, Gustav (oponent) ; Přibová, Marie (oponent)
V současném vysoce konkurenčním prostředí rozhoduje často o úspěchu firmy na trhu správné řízení značek a snaha o neustálé zvyšování hodnoty značky je proto základním úkolem marketingu. Stanovení hodnoty značky je ovšem velmi obtížné a je předmětem zájmu jak teoretického výzkumu, tak marketingové praxe. Předložená dizertační práce přináší přehled aktuálního stavu poznání o této velmi důležité problematice jak z pohledu výzkumu předních autorů z vědecké a akademické sféry, tak z pohledu marketingové praxe v podobě modelů specializovaných agentur. Vytvořenou syntézu poté mohou využít jak akademici při orientování směru budoucích výzkumů, tak marketingoví manažeři při vyhodnocení efektivity přístupů, které v současné chvíli využívají. Pro tento účel mohou marketingoví manažeři využít i případové studie, které práce v jednotlivých kapitolách obsahuje. Případové studie ukazují zkoumanou problematiku na příkladu konkrétních úspěšných firem. V neposlední řadě pak může odborná veřejnost využít výstupy z kvalitativního expertního výzkumu mezi manažery úspěšných mezinárodních firem, který byl pro účely dizertace realizován. Manažeři malých a středních podniků mohou aplikovat formalizovaný model růstu značky, který je značně intuitivní a nevyžaduje hlubší znalosti exaktních věd, i když je možné ho definovat pomocí jednoduchých matematických vztahů. Poslední kapitola přináší výsledky vlastního kvantitativního výzkumu autora za použití dotazníkového šetření a statistického metodologického aparátu. Výzkum byl zaměřen na problematiku vztahu sociálních sítí a brandingu v České republice.
Internacionální marketingové aktivity společnosti Mondeléz na vybraných trzích
Švarc, Ondřej ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza internacionálního marketingu společnosti Mondeléz International se zaměřením na mezinárodní prostředí a jeho vliv na společnost, dále pak analýza marketingového mixu vybraných mezinárodních produktů a dotazníkové šetření zabývající se mírou povědomí o bývalé společnosti Kraft Foods a nynějším Mondeléz. Výsledek této práce by měl čtenáři dát přehled o vývoji společnosti Mondeléz a mezinárodních aktivitách této společnosti aplikovaných v České Republice.
Analysis of online booking portals and their benefits to owners of accommodation
Uhelová, Barbora ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá efektivitou, získáváním rezervací a obsazeností ubytovacích zařízení pomocí on-line portálů zprostředkujících ubytování. Monitoruje situaci, přínosy a výhody zavedení on-line portálů do ubytovacích procesů. Cílem je odhalit a analyzovat význam ubytovacích portálů pro majitele ubytování, jako součást marketingového komunikačního mixu a především zjistit, jak vnímají ubytovatelé tyto portály a zda mají pro ně přidanou hodnotu.
Banks and their market entry strategy
Sessa, Gionni ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
In the global market in which many countries still struggle with the consequences of the financial crisis of 2008, many companies come to the conclusion that growth can be achieved through international marketing activities. This attitude poses big challenges to organization that want to enter the international arena, involving deciding which markets should be entered, how this should be done, through which marketing program and finally how to organize the marketing. International expansion poses risks as well as opportunities to businesses, and it is crucial for the organization to thoroughly evaluate the market in order to take a decision about the market entry strategy. Based on the case studies of Credit Suisse and UBS entering the Brazilian market, this thesis sought to study how Swiss banks entered the country and with what results. Based on an extensive literature review, the two cases have been presented and it was possible to demonstrate that great cultural difference and tight regulation suggest the entry through a merger or an acquisition.
Vývoj a aplikace vztahového marketingu
Kohoutová, Lucie ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Bakalářská práce Vývoj a aplikace vztahového marketingu se zabývá historickým vznikem a jednotlivými přístupy vztahového marketingu, které vedou k vytvoření dlouhodobých a tedy vzájemně výhodných partnerství s klíčovými stranami. Autorka dále vysvětluje obsah pojmu CRM, podmínky pro kvalitní řízení vztahů se zákazníky a rozebírá jednotlivé aspekty, které se významně podílejí na získání zákazníkovy důvěry a z dlouhodobého hlediska i loajality. Praktická část byla zpracována jako ilustrace teoretických poznatků na příkladu konkrétní společnosti Tesco, jenž úspěšně dokázala připravit program Clubcard, podporující loajalitu zákazníků a v závěru byla doplněna o vlastní průzkum mezi 160 studenty VŠ, který se zaměřoval na frekvenci využití věrnostních programů a ochotu poskytování osobních dat.
Analysis of the direct sale in the Czech Republic
Frištiková, Mária ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Cílem mé práce je analýza přímého prodeje z pohledu spotřebitele. Jak spotřebitel vnímá společnosti přímého prodeje. Snažila jsem se zjistit, do jaké míry jsou spotřebitelům sympatické, a zda-li je vůbec poznají. Pokud od nich nakupují vybrané zboží, tak jaká je jejich motivace k nákupu. Frekvence nakupování byla také jedním z faktorů. V teoretické části je prostřednictvím odborné literatury a internetových zdrojů popsán marketing, jeho formy, přímý prodej a jaké společnosti přímého prodeje působí na českém trhu. V praktické části jsem použila kvantiativní metodu dotazníkového šetření. Vytvořila jsem dotazník v elektronické a tištěné podobě. Při jeho vyprcování jsem se věnovala konkrétním otázkám z dotanzíku a sledovaní faktorů, které působí na spotřebitele přímého prodeje.
Prohloubení teorie 'Brand Engagement in Self-Concept' prostřednictvím kvalitativního výzkumu
Šenková, Simona ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Diplomová práce "Prohloubení teorie 'Brand Engagement in Self-Concept' prostřednictvím kvalitativního výzkumu" vysvětluje vztah zákazníka se značkou pohledem nové teorie, která rozšiřuje stávající znalosti zapojování značek do lidského sebepojetí. Cílem práce je vytvoření profilů představitelů, rozlišených dle teorie BESC na nízkou a vysokou úroveň, pomocí individuálních hloubkových rozhovorů. Teoretická část definuje postupně identitu značky, sebepojetí a jejich vzájemné spojení. Na tyto kapitoly navazují popisy kvantitativních studií, které shrnují základní poznatky o teorii BESC. Praktická část analyzuje hloubkové rozhovory, charakterizuje jednotlivě obě skupiny a posléze je porovnává mezi sebou. Závěr práce srovnává výstupy kvantitativního výzkumu s výzkumem kvalitativním, a současně formuluje výše zmíněné profily doplněné o manažerská doporučení pro využití teorie BESC v reálné marketingové praxi.
Marketingové plánování v FMCG: případová studie značky Lovela
Waniausová, Lucie ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikovat specifika marketingového plánování pro trh FMCG a vytvořit reálný roční marketingový plán značky Lovela na rok 2012. Práce je sestavena ze tří logicky navazujících částí. První část práce je ryze teoretická a shrnuje poznatky získané z dostupné literatury věnující se tématu marketingového plánování a jeho fázím. Ve druhé části jsou jednotlivé fáze blíže popsány z praktického pohledu brand manažerů působících na rychloobrátkovém trhu. Pro získání výpovědí manažerů je využito expertních rozhovorů. Ve třetí části je na základě získaných poznatků a doporučení sestaven konkrétní roční marketingový plán.
Mezinárodní srovnání strategií vybraných distribučních řetězců
Machek, Martin ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Kelerová, Vladimíra (oponent)
V posledních letech dochází v mezinárodní distribuční politice k dynamickým změnám. Maloobchodní řetězce se začínají stávat dominantními firmami jak na svých domácích, tak i na mezinárodních trzích. Jejich podnikatelské aktivity přitom v mnoha případech přímo ovlivňují ekonomiku celého státu. Mezi nejúspěšnější společnosti světa patří americká společnost Wal Mart, největší firma na světě z hlediska docilovaného obratu a francouzský Carrefour, největší distribuční společnost na evropském trhu. Hlavním cílem diplomové práce je analýza strategických konceptů těchto společností a faktorů, které jejich úspěch podmínily. Na základě komparace zvolených strategických přístupů jsou identifikovány jejich hlavní výhody a slabiny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí25 - 34  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Machek, Matěj
2 Machek, Miloš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.