Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 452 záznamů.  začátekpředchozí280 - 289dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie rozvoje společnosti MARINE SPORT
Valúch, Viliam ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová strategie rozvoje společnosti MARINE SPORT Cíle: Hlavním cílem práce je na základě teoretických východisek, vypracovaných analýz a získaných dat vypracovat strategický marketingový plán společnosti, ve kterém je obsažena klíčová marketingová strategie. Ta má podniku pomoci ke zlepšení jeho marketingové situace a ke zlepšení jeho pozice na trhu. Metody: Praktická část se skládá z různých analýz, které poskytují informace o marketingové situaci podniku. V práci je použita PEST analýza, která reprezentuje analýzu vnějšího makroprostředí. Analýza odvětví se zaměřuje zejména na analýzu konkurenceschopnosti a intenzity konkurence. V této analýze je také použit Porterův model pěti konkurenčních sil. Analýza současné marketingové situace je provedena klasickým marketingovým mixem. Všechny tyto analýz potom tvoří základ pro finální SWOT analýzu, která je finálně zpracována formou plus-minus matice. Cílem této matice je vyvození marketingových strategií pro podnik. Výsledky: Výsledkem práce je zvolení správné marketingové strategie a vyvození návrhů a opatření pro zlepšení fungování podniku. Klíčová slova: marketingová strategie, podnik, situační analýza, SWOT analýza
Partnerství společnosti Pilsner Urquell a České hokejové reprezentace
Šenkárčin, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Partnerství společnosti Pilsner Urquell a České hokejové reprezentace Cíle práce: Cílem diplomové práce je vytvoření doporučení a návrhů partnerských aktivit, které společnost Pilsner Urquell užívá v partnerském spojení s Českou hokejovou reprezentací, na období hokejové sezony 2016/2017. Doporučení a návrhy byly vytvořeny na základě analýzy partnerství a partnerských aktivit v sezoně 2014/2015 v rámci kampaně ICE HOCKEY 2015 během domácího MS v Praze a Ostravě. Metoda: V diplomové práci byly aplikovány speciální metody kvalitativního výzkumu. Analyzování partnerství a komunikační kampaň společnosti Pilsner Urquell byly vypracovány na základě případové studie a analýzy interních dokumentů organizace. Sběr nutných dat proběhl skrze strukturovaný rozhovor s marketingovým pracovníkem společnosti Pilsner Urquell. Výsledky práce: Výsledkem diplomové práce je návrh koncepce komunikační kampaně na sezonu 2016/2017 i s navrženými druhy a nástroji komunikace. Zároveň je předložena série dílčích projektů aktivujících partnerství České hokejové reprezentace a společnosti Pilsner Urquell. Tyto projekty obsahují hlavní ideu, způsob aktivace i finanční odhad jejich realizace. Klíčová slova: propagace, sponzoring, kampaň, Public Relations, image
Spokojenost členů CZ Golf se službami v Golf Resort Písek
Cibulka, Karel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
5 ABSTRAKT Název: Spokojenost členů CZ Golf se službami v Golf Resort Písek Cíle: Tato diplomová práce se zabývá průzkumem úrovně spokojenosti členů se službami v Golf Resort Písek. Spokojenost byla zjišťována pomocí dotazníku, v němž členové resortu posuzovali skutečně vnímanou kvalitu služeb a kvalitu služeb, kterou očekávají u "vynikajícího" golfového resortu. Dotazník vznikl na základě výzkumu, který zohledňoval nejpodstatnější prvky, jež by měly být pro každý golfový resort automatické. V závislosti na zjištěných výsledcích z tohoto výzkumu bylo možné vyhodnotit kvalitu služeb v Golf Resort Písek. Následně byla navrhnuta určitá doporučení, která by měla vést ke zvýšení kvality služeb a následné vyšší úrovni spokojenosti členů v resortu. Metody: Průzkum kvality služeb byl proveden na základě vyvinutého dotazníku, který byl inspirován metodou SERVQUAL a porovnával tedy očekávanou kvalitu služeb u "vynikajícího" golfového resortu se skutečně vnímanou kvalitou služeb v Golf Resort Písek. Tento výsledný dotazník vznikl na základě analýzy dotazníku, ve kterém byla určována důležitost jednotlivých tvrzení, přičemž ty nejdůležitější byly použity právě do dotazníku, který zjišťoval spokojenost členů. Celkový sběr dat probíhal od listopadu 2012 do března 2013. Výsledky: Analýza výsledků průzkumu ukázala, že...
Analýza spokojenosti zákazníka ve volnočasovém centru
Jeřábek, Jiří ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Analýza spokojenosti zákazníka ve volnočasovém centru. Cíl práce: Tato diplomová práce je zaměřená na volnočasové centrum Offpark. Cílem této práce je zjistit spokojenost či nespokojenost zákazníků se službou ve volnočasovém centru. Offpark nabízí pro své návštěvníky volnočasové aktivity - služby, které si práce klade za cíl zanalyzovat a zlepšit jejich jednotlivé aspekty. Diplomová práce porovná očekávanou a reálnou hodnotu jednotlivých aspektů. Tato komparace pomůže vyvodit možné změny ke zlepšení kvality služeb dle největších nedostatků. Jako podpůrný cíl je zanalyzování myšlenek a názorů zaměstnanců a porovnání s myšlenkami a názory reálných návštěvníků. Cílem této komparace bylo objevit rozdíly v názorech návštěvníků a názorech zaměstnanců. Vzniklé rozdíly těchto dvou skupin ukážou rozdílnost v chápání situace ze strany návštěvníka a instruktora, což je v některých případech zásadní rozdíl. Metoda: Průzkum kvality služeb byl zkoumán pomocí Servqual dotazníku, který byl distribuován skrze emailovou databázi návštěvníků volnočasového centra Offpark. Výzkum byl proveden na konci sezony 2012, kdy byl výzkum prezentován jako pomůcka ke zlepšení kvality služeb do období dalšího. Základní myšlenka tohoto dotazníku spočívá v ohodnocení očekávané (ideální) a reálné kvalitě služby. Druhou...
Klubová identita TK Most
Čechová, Karolína ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Klubová identita TK Most Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit seznam doporučení, za účelemzdokonalení klubové identity TK Most. Metody: K analýze klubové identity a následně navrženým doporučením, bylo využito metody nestrukturovaných rozhovorů se závodními a rekreačními hráči klubu, SWOT analýza, analýza dat a vlastní zúčastněné pozorování. Výsledky: Bylo zjištěno, že identita TK Most, má řadu slabýchstránek, které negativně ovlivňují image klubu v očích hráčů.Respondenti se shodli na třech oblastech, které jsou zásadní pro zlepšení identity zkoumaného klubu v praxi. Těmito oblastmi jsou komunikace, organizace a zázemí.Jako řešení byl navržen komplexní seznam doporučenípro jednotlivé části klubové identity. Klíčová slova: tenis,corporate identity, corporate design, corporatecommunication, corporateculture, corporateproduct, corporate image
Krátkodobý věrnostní program na čerpacích stanicích OMV Česká republika
Vaňous, Marek ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Krátkodobý věrnostní program na čerpacích stanicích OMV Česká republika Cíle práce: V obecné rovině prezentovat věrnostní programy, jež se v posledních letech stávají nedílnou součástí mnoha firem. Tyto firmy bojují s konkurencí, snaží se udržet své zákazníky a zároveň se snaží získat zákazníky nové. Spolu s představením věrnostních programů je cílem přiblížit tvorbu věrnostního programu a jednotlivé kroky a metody, které jsou s tvorbou spojené. Dalším záměrem práce je představit společnost OMV a její krátkodobý věrnostní program. Ten probíhal na přelomu roku 2012 a 2013 na čerpacích stanicích OMV Česká republika a na základě rozhovorů a SWOT analýzy byla navržena určitá vylepšení. Metoda: Pro teoretická východiska byly použity studie odborné literatury z oblasti marketingu a ekonomie. Pro účely konečného doporučení byla použita metoda rozhovoru a SWOT analýza. Výsledky: Představili jsme důležité postupy a metody, jež jsou využívány při tvorbě věrnostních programů. Následně jsme zanalyzovali konkrétní věrnostní program LIORA, u kterého jsme zjistili několik kladných i záporných stránek. Zároveň jsme přiblížili možné hrozby, které mohou v průběhu podobných aktivit vzniknout. Veškeré tyto poznatky lze aplikovat do budoucích věrnostních aktivit mnoha firem. Klíčová slova: věrnostní...
Monitoring podmínek pro lední hokej mládeže ve vybraných hokejových klubech v menších sídlech
Kobzová, Tereza ; Kovář, Karel (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Monitoring podmínek pro lední hokej mládeže ve vybraných hokejových klubech v menších sídlech Cíle práce: Cílem diplomové práce je podrobně popsat situaci ve vybraných hokejových klubech v České republice. Navštívené kluby byly vybrány na základě kritéria upadající členské základy v dětských a mládežnických kategoriích hokejových hráčů. Snahou této diplomové práce určit příčiny neuspokojivé situace v těchto klubech a navrhnout možné způsoby řešení a rozvoje podmínek pro lední hokej mládeže. Metoda: Výzkumné šetření je založeno na hloubkových a strukturovaných interview s odborným vedením hokejových klubů a starostů jednotlivých měst. Dále se v diplomové práci využívá metoda obsahové analýzy. Pomocí těchto dvou metod vznikl kvalitativní výzkum, který byl podobně shrnut a popsán v 18 případových studiích. Výsledky: Obě výše uvedené metody jsou kvalitativně zpracovány do podoby případových studií. Jsou pečlivě a přesně uvedeny příčiny upadající členské základy mládeže a je navržen způsob řešení. Sbíraná data zahrnují poměrně rovnoměrně rozmístěné oblasti výzkumu a je tedy možné zjištěné výsledky aplikovat v globálnějším na celé území České republiky. Klíčová slova: ledová plocha, provoz sportovních zařízení, financování klubů, rozvoj členské základny
Bezpečnost na fotbalových stadionech
Pail, Čestmír ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Čermák, Jiří (oponent)
BEZPEČNOST NA FOTBALOVÝCH STADIONECH Diplomová práce se zabývá problematikou bezpečnosti na českých prvoligových fotbalových stadionech. V teoretické části popisuje, historii fotbalu jako takového, vymezuje projevy agrese fotbalového diváka a věnuje se problematice diváckého násilí a vůbec celkovému přístupu k dodržování bezpečnosti na českých stadionech Hlavním úkolem práce je charakterizovat, jak funguje organizace bezpečnosti fotbalových utkání u nás dnes a pokusit se na základě dotazníkového šetření a rozhovorů s odborníky popsat, jakou cestou by se mohl český fotbal vydat k dosažení zvýšení bezpečnosti na českých fotbalových stadionech. Klíčová slova: Bezpečnost, násilí a agrese, fotbal, stadion, diváci
Spokojenost zákazníků se službami prodejny Sportex.cz
Kubátová, Lucie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků se službami prodejny Sportex.cz Vedoucí DP: Mgr. Jan Šíma Cíle: Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni se službami sportovní prodejny Sportex.cz. Dále na základě výsledků dotazníků navrhnout nová řešení a uspořádání pro nynější sportovní prodejnu Sportex.cz tak, aby se v ní zákazníci cítili spokojeni a v budoucnu tuto prodejnu opět navštívili za účelem dalšího nákupu. Metody: Kvantitativní výzkum pomocí elektronického a písemného dotazování Výsledky: Zákazníci jsou nejvíce spokojeni s obsluhou prodejny a s vybavením. Sortiment shledávají jako nadprůměrný. Nejhůře dopadla dostupnost a lokalita obchodu. Na základě výsledků bylo doporučeno jako hlavní pilíře změn rozšíření sortimentu o nové produkty, zavést světelný poutač před prodejnu, prodloužit otevírací dobu, zavést tiskárnu na účtenky a přehodnotit cenovou politiku. Klíčová slova: Sportovní obchod, personál, vybavení prodejny, merchandising
Popularita florbalu v ČR mezi žáky základních a středních škol
Čílová, Tereza ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Popularita florbalu v ČR mezi žáky základních a středních škol. Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit popularitu florbalu u žáků základních a středních škol. Dílčími cíli je přehled o povědomí veřejnosti o florbalu a zachycení vývoje tohoto sportu v České republice. Metody: Pro dotazování byla v práci použita metoda kvantitativního marketingového výzkumu. K získávání primárních dat bylo použito elektronické dotazování. Součástí práce je i analýza sekundárních dat pomocí lineární regrese. Výsledky: Výzkumem byla zjištěna současná situace florbalu u českých školáků. Pro lepší orientaci jsou data zpracována do tabulek a grafů a následně okomentována. Celkově lze říci, že florbal je mezi žáky populární a je zařazován do hodin tělesné výchovy. Velké množství mladých sportovců se zapojuje do školních soutěží nebo je registrovaným hráčem florbalu. Největší podíl na tom mají základní školy. Klíčová slova: florbal, žáci, popularita sportu

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 452 záznamů.   začátekpředchozí280 - 289dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Janák, Vlastislav
2 Janák, Vojtěch
1 Janák, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.