Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 93 záznamů.  začátekpředchozí84 - 93  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nabídky cestovních kanceláří vzhledem kvybrané deistinaci
Hendrychová, Tereza ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Diplomová práce Analýza nabídky cestovních kanceláří vzhledem k vybrané destinaci se zaměřuje na srovnání a zhodnocení nabídky vybraných cestovních kanceláří. Konkrétně jde o porovnání lyžařských zájezdů do italských Dolomit. Cílem bylo posoudit, zda je nabídka těchto zájezdů na trhu českých cestovních kanceláří dostatečná. První kapitola vysvětluje základní pojmy z oblasti cestovního ruchu. Následuje charakteristika destinace Dolomity a analýza nabídky jednotlivých cestovních kanceláří. Poslední kapitola nabízí srovnání nabídek z hlediska několika vybraných kritérií. Na základě zjištěných údajů byla potvrzena úvodní hypotéza, tedy dostatečná nabídka lyžařských zájezdů do Dolomit na českém trhu.
Analýza nabídky cestovní kanceláře
Gerlová, Martina ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nabídky CK Fischer a zhodnocení jejího potenciálu na využití všemi skupinami obyvatel. V úvodní kapitole práce jsou uvedeny základní pojmy z oblasti cestovního ruchu a týkají se např. nabídky v cestovním ruchu, zájezdu, cestovní kanceláře a také jejího rozdílu od cestovní agentury. Druhá kapitola obsahuje podrobnou analýzu nabídky CK Fischer. Zájezdy jsou členěny na poznávací a pobytové. Zájezdy jsou dále podrobněji členěny dle katalogů resp. destinací. U každé destinace je uvedeno krátké shrnutí nabídky CK Fischer v daném místě. Práce se dále zábývá službami, které cestovní kancelář nabízí. Závěrečné shrnutí hodnotí analýzu CK Fischer z několika hledisek. Jedná se např. o zaměření nabídky zájezdů z hlediska demografické segmentace či zhodnocení základních nabízených služeb.
Analýza propagace cestovní kanceláře
Pechníková, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Bakalářská práce je věnována analýze propagace Cestovní kanceláře Fischer. Nejprve jsou vymezeny základní pojmy, které se v práci vyskytují. Je definován pojem cestovní ruch, poté je vymezen rozdíl mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou. Dále je v práci pojednáno o pojmu marketing. Následující kapitola se řadí již mezi praktickou část bakalářské práce. Je zde popsán profil Cestovní kanceláře Fischer, její vývoj a služby, které nabízí. Poslední kapitola se věnuje již konkrétně analýze propagace, jsou zde definovány všechny propagační způsoby a v poslední části kapitoly je jejich shrnutí a zhodnocení.
Přírodní potenciál, jeho ochrana a využití v cestovním ruchu v ČR
Ehlová, Pavla ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na přírodní potenciál České republiky, jeho ochranu a využití v cestovním ruchu. Nejprve je charekterizována neživá a živá příroda České republiky, následně se práce zaobírá ochranou přírody a krajiny na státní i mezinárodní úrovni. Další kapitola je věnována vymezení typů cestovního ruchu, jež ke své realizaci primárně využívají přírodní prostředí. Nejvýznamnějším z nich jsou věnovány samostatné subkapitoly. Je rovněž nastíněn konflikt mezi využitím přírodního potenciálu a ochranou přírody a jsou zmíněna omezení pro provozování turistických aktivit, která vyplývají z legislativy. Na přírodní potenciál a jeho využití je posléze nahlíženo z pohledu jednotlivých turistických regionů. Na závěr se práce snaží najít kompromis mezi ochranou přírody a jejím využitím v cestovním ruchu a představuje takové formy cestovního ruchu, které respektují zásady udržitelného rozvoje.
Dopad nabídky průvodcovských služeb v Praze zdarma (Free Tours) na cestovní ruch
Karásková, Anna ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Dopad nabídky průvodcovských služeb v Praze zdarma (Free Tours) na cestovní ruch" se zabývá důvody vzniku průvodcovských služeb v Praze zdarma (Free Tours) a jejich vlivy na cestovní ruch v podobě snížení počtu turistů, siření polopravd a scestných informací o Praze a ČR, snížení kreditu služeb spojených s cestovním ruchem (průvodce a cestovní kanceláře), snížením příjmu státu, nezaměstnaností v cestovním ruchu a snížení kvality služeb v cestovním ruchu. K danému tématu se vyjádřila odborná veřejnost, průvodci Free Tour a sama autorka bakalářské práce, která působí jako průvodce v cestovním ruchu a má tedy k problematice Free Tours velmi blízko. Ze všech vyjádření byly navrhnuty řešení Free Tour problematiky.
Rozvoj nabídky cestovního ruchu v ČR využívající fiktivní literární postavy
Mrázková, Hana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Práce se zabývá využitím fiktivních literárních postav v cestovním ruchu. V úvodní části definuje nabídku cestovního ruchu a představuje využití těchto postav v zahraničí v oblasti literárního a filmového turismu. Další část je věnována představení vybraných atraktivit a produktů na území České republiky. Poslední kapitola shrnuje poznatky z této oblasti a popisuje návrh nového produktu cestovního ruchu využívající fiktivní literární postavu.
Tvorba zájezdu v rámci výjezdového cestovního ruchu
Krzáková, Linda ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Cílem této práce je vytvořit poznávací zájezd do Nizozemska, který je sestavován na objednávku klienta. Zájezd v této práci je zaměřen především na poznání kulturně-historických a přírodních atraktivit země. Součástí práce je také teoretická část, která popisuje postup tvorby zájezdu cestovní kanceláří. Účastníci tohoto zájezdu navštíví hlavní město Amsterdam, budou moci obdivovat krásy květinového parku Keukenhof, zhlédnou ukázku výroby tradičního holandského porcelánu s ručním modrým zdobením -- fajáns a navštíví také sýrový trh a skanzen větrných mlýnů v Zaanse Schans.
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Lejčková, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Předmětem diplomové práce "Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře" je seznámení se s marketingovou strategií cestovní kanceláře MILE s cílem navrhnout možná zlepšení na základě provedených analýz. První část práce zahrnuje obecný výklad marketingu a jeho specifik v cestovním ruchu. V druhé části dochází k aplikaci této teorie do praxe, je nastíněna základní charakteristika CK MILE a následuje analýza postavení společnosti na trhu cestovního ruchu. Za tímto účelem provádím analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, analýzu konkurence a vlastní dotazníkový výzkum. V další části analyzuji současnou marketingovou strategii cestovní kanceláře MILE. Výsledkem jsou konkrétní návrhy na zlepšení tržního zacílení, stanovených cílů, marketingové strategie a marketingového mixu.
Komparace středisek zimních sportů v ČR a ve Francii
Vejvoda, Tomáš ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Cílem práce je analyzovat střediska zimních sportů v České republice a ve Francii podle stanovených kritérií, vycházejících z průzkumu preferencí průměrného českého lyžaře, a pokusit se tak nalézt optimální středisko pro týdenní dovolenou. Podstatnou součástí práce jsou závěry v podobě doporučení pro výběr skiareálu. Dílčím cílem je prokázat na příkladu vybraného francouzského a českého střediska hypotézu, že pro "užitnou hodnotu" skiareálu není rozhodující pouze cenová úroveň, velikost skiareálu nebo jeho proslulost, ale spíše komplexnost nabízených služeb, které nemusejí souviset pouze s lyžováním.
Analýza vnímání neúplných cen zájezdů v České Republice
Valová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou uvádění cen zájezdů v České republice. V teoretické části popisuje proces sestavování zájezdů, různé způsoby tvorby cen spolu s ukázkami kalkulace a vyjmenovává cenové strategie. Dále ukazuje rozdíly ve vnímání cen firmou a zákazníkem a také seznamuje s problematikou psychologického působení cen na spotřebitele. Důležitou součástí práce je analýza současné situace uvádění cen zájezdů v ČR v komparaci se situací v zahraničí. Kapitoly jsou zaměřeny na analýzu legislativy v oblasti tvorby a uvádění cen zájezdů, na praxi českých a zahraničních cestovních kanceláří a na kroky zainteresovaných institucí podniknutých k vyřešení dané problematiky. Celá práce je v závěru doplněna o detailní analýzu dat získaných z vlastního dotazníkového šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 93 záznamů.   začátekpředchozí84 - 93  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.