Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 282 záznamů.  začátekpředchozí116 - 125dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití volného času a volnočasových aktivit u žáků středních škol v Chomutově
Arnold, Vladimír ; Kočí, Jana (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
1 ABSTRAKT Bakalářská práce na téma "Využití volného času a volnočasové aktivity žáků středních škol v Chomutově" se zabývá časem a volným časem dětí a mládeže z Chomutovského regionu a mapuje problematiku jejich volnočasových aktivit a činností. Teoretická část se zabývá definicí volného času a jeho historickým pojetím, různými pohledy na volný čas, funkcemi, které tento čas má a činiteli, které volný čas ovlivňují. Dále se teoretická část zabývá výchovou ve volném čase a jejími funkcemi, výchovou mimo vyučování a školskými volnočasovými zařízeními včetně subjektů volnočasových aktivit, která se ve městě Chomutově nachází. Pozornost je také zaměřena na problematiku rizikového chování, které dnešní mládež ohrožují a zda je možno tyto jevy nějakým způsobem eliminovat, nebo jim částečně předcházet prevencí. V další části této práce jsou popsány také sociální sítě, které mají na trávení volného času nemalý vliv. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem žáci středních škol v Chomutově využívají svůj volný čas, zda jsou spokojeni s náplní a množstvím svého volného času, jakým se věnují volnočasovým aktivitám a zda využívají některé volnočasové zařízení, které město Chomutov nabízí. Pro dosažení tohoto cíle bylo použito dotazníkového šetření.
Náplň práce třídního učitele v současné základní škole
Kodrlová, Lenka ; Richterová, Magdalena (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá vymezením činností třídního učitele na 2. stupni základní školy. Jejím cílem je popsat, jaké činnosti mají tvořit náplň práci třídního učitele na 2. stupni základní školy, jaké činnosti tito učitelé reálně vykonávají, jakým způsobem jsou tyto povinnosti stanoveny a jak jsou učitelé informováni o tom, co se od nich v této funkci očekává. V teoretické části tato práce podává přehled toho, co lze o práci třídního učitele a jeho dílčích činnostech nalézt v odborné literatuře. V praktické části byly metodou analýza dokumentu zkoumány dokumenty Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky a České školní inspekce. Analýza ukázala, že tyto dokumenty neobsahují jasnou definici třídního učitele ani nenabízí seznam činností, které mají tvořit jeho náplň práce. Druhou použitou výzkumnou metodou pak byl strukturovaný rozhovor se čtyřmi vybranými třídními učiteli působícími na 2. stupni základní školy a odpovídajícím stupni víceletého gymnázia. Díky rozhovorům bylo zjištěno, jaké činnosti tvoří náplň práce těchto čtyř konkrétních učitelů a jakým způsobem byli tito učitelé o svých povinnostech informováni. Ukázalo se, že oslovení učitelé vykonávají vesměs podobné činnosti, nejčastěji zmiňovali evidenci absence žáků, komunikaci s rodiči a organizování třídních...
Výuková opora pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami oboru Kuchařské práce tematického celku Polévky
Škuthanová, Petra ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Thorovská, Alena (oponent)
Cílem mé práce je návrh upraveného výukového postupu pro praktické vyučování oboru Kuchařské práce, tematického celku "Polévky", pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Návrh byl ověřen, praktická část zahrnuje zkušenosti s konkrétní skupinou žáků a doporučení do praxe. Teoretická část práce krátce představí E obor - Kuchařské práce pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a charakterizuje vzdělávání žáků s poruchami učení. Práce popisuje inkluzívní vzdělávání žáků, didaktiku, postupy a metody výuky, které vedou k podpoře vzdělávání v těchto oborech. Cílem práce je tvorba výukového materiálu v rámci praktického vyučování, pro žáky s LMP, ADHD a výchovnými problémy tak, aby s individuálním přístupem, formami a metodami výuky, žáci dosáhli co nevyšších studijních úspěchů. Práce také nabízí zjištění, které metody a formy práce s dětmi s postižením nejefektivněji napomáhají získání profesionální úrovně, která žákům přispěje k uplatnění na trhu práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 282 záznamů.   začátekpředchozí116 - 125dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Hanková, Zuzana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.