Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 610 záznamů.  začátekpředchozí308 - 317dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Expanze společnosti na ruský trh
Homolová, Lucie ; Cejpek, Kamil (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh strategie expanze společnosti na ruský trh. Tato česká společnost se zabývá výrobou zdravotnických prostředků. Práce je rozdělena do čtyř částí. V první části je vymezena problematika, hlavní a dílčí cíle a postup a metody řešení. V teoretické části jsou definovány hlavní východiska práce. Ve třetí části jsou vypracovány popsané metody analýzy. Čtvrtá část obsahuje návrhy řešení a ekonomické zhodnocení.
Návrh strategie vstupu projekční společnosti na slovenský trh
Střihavka, Viktor ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh strategie expanze vybrané projekční společnosti na slovenský. Společnost má sídlo v Brně a zabývá se projekční činností ve výstavbě. Práce je rozdělena na čtyři části. Úvodní část obsahuje vymezení problematiky, stanovení hlavních a dílčích cílů a popsána metodika. Teoretická část definuje základní pojmy spojené s vymezenou problematikou. Na ni navazuje analytická část, která zkoumá současný stav společnosti. Závěrečná část obsahuje vlastní návrhy řešení.
Rozvoj obchodních aktivit pro firmu realizující stínící techniku
Nováková, Adéla ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit firmy realizující stínící techniku, který povede k získání nových zákazníků na rakouském trhu a zvýšení tržeb. Práce zahrnuje teoretické poznatky dané problematiky, strategické analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Analytická část popisuje současný stav vybrané firmy, jejímž výsledkem je SWOT analýza. V návrhové části jsou zpracovány jednotlivá doporučení a návrhy týkající se rozvoje.
Návrh expanze společnosti na vybraný zahraniční trh
Urbánková, Andrea ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vytvořit návrh expanze společnosti AD Vending, s.r.o. na slovenský trh. Předmětem podnikání společnosti je provoz a správa prodejních automatů nabízející sortiment společnosti Americandrinks. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. Úvodní část vymezuje danou problematiku, cíle práce a metody s postupy zpracování. Teoretická část vymezuje základní pojmy dané problematiky. Na tuto část navazuje analytická část analyzující vnitřní a vnější prostředí společnosti. Poslední část obsahuje vlastní návrhy formy vstupu společnosti na zahraniční trh a zhodnocení jednotlivých variant.
Návrh expanze české společnosti na novozélandský trh
Bílková, Pavlína ; Vysloužil, Zdeněk (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh strategie expanze vybrané společnosti na novozélandský trh. Vybraná společnost má sídlo v Brně a zabývá se výrobou zařízení určených k čištění odpadních vod. Práce je rozdělena do čtyř částí. V úvodní části je vymezena problematiky, stanoveny hlavní i dílčí cíle, kterých chceme dosáhnout a popsány použité metody. Teoretická část definuje základní pojmy řešené problematiky. Na tuto část navazuje analytická část s analýzou současného stavu společnosti. Poslední část obsahuje vlastní návrhy řešení včetně finančního plánu a harmonogramu.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti na zahraničním trhu
Jílková, Šárka ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti HomeGym s.r.o. na zahraničním trhu. Práce je situována do čtyř částí. Úvodní část se zabývá vymezením problematiky, stanovení hlavního a dílčích cílů, postupem zpracování a použitou metodikou. Další část je teoretická, kde jsou vymezeny pojmy související s danou problematikou. Následuje praktická část, která je rozdělena na část analytickou a vlastní návrhy řešení. Analýza současného stavu společnosti je obsažena v analytické části, na kterou navazují vlastní návrhy řešení a jejich přínos pro rozvoj obchodních aktivit společnosti na zahraniční trh.
Návrh expanze české firmy na polský trh
Alexa, Pavel ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh expanze pro vybranou českou firmu na polský trh. Spo-lečnost sídlí v Českém Těšíně a zabývá se prodejem hodnotnějších hraček prostřednictvím vlastního e-shopu. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V úvodní části je vymezen řeše-ný problém, hlavní cíl a jsou zde popsány využité metody pro řešení práce. Teoretická část popisuje základními pojmy zvolené problematiky. Analytická část je tvořena charakteristi-kou společnosti a analýzou vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Poslední návrhová část ob-sahuje vlastní návrhy řešení a ekonomické zhodnocení včetně plánovaného harmonogramu činností.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti
Škodová, Kristýna ; PhDr. Alena Lubasová Ph.D (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit výrobní společnosti Strojírna Oslavany, spol. s.r.o. na tuzemském i zahraničním trhu. Teoretická část zahrnuje nezbytná východiska a informace potřebné ke zpracování navazující části práce. Analytická část následně vyhodnocuje aktuální situaci vnějšího a vnitřního prostředí společnosti i zkoumaného trhu. Výsledek práce tvoří návrhy a doporučení pro rozvoj obchodních aktivit společnosti v rámci zavedení nového výrobku na trh.
Podnikatelský plán zabývající se chovem nosnic a prodejem vajec
Těšíková, Renata ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření celostního a realistického podnikatelského plánu společnosti, která se bude zabývat chovem nosnic ve volném výběhu a prodejem vajec přes e-shop. Nejprve je vymezen problém a cíle práce spolu s metodami a postupem řešení. Následuje provedení analýz vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a jejich výsledky jsou shrnuty do SWOT matice. V závěrečné části je vyhotoven samotný podnikatelský plán spolu se zhodnocením, zda je realizace tohoto plánu vhodná či nikoliv.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti
Janková, Denisa ; Třasoňová, Dominika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybrané společnosti. V teoretické části jsou vymezeny problémy, vytyčeny cíle práce a nastíněna metodika řešení. Teoretická východiska vymezují hlavní pojmy, kterými jsou marketing, marketingový výzkum, marketing služeb a zákazník. V závěru je obsaženo zhodnocení. V praktické části je představena vybraná společnost a je proveden marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Cílem diplomové práce je návrh a vyhodnocení dotazníkového šetření zjišťujícího spokojenost a postoje a preference zákazníků s cílem zlepšit současnou situaci společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 610 záznamů.   začátekpředchozí308 - 317dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Šimberová, Iva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.