Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 610 záznamů.  začátekpředchozí297 - 306dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum zaměřený na podnikavost studentů a znalost inovační agentury
Brázdová, Michaela ; ,, Petra Chovancova (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřeným na podnikavost studentů a znalost vybrané inovační agentury, Jihomoravského inovačního centra. Teoretická část vymezuje stěžejní pojmy pro práci, kterými jsou podnikavost, inovace, marketingové trendy, marketingový výzkum a představuje i již provedené související průzkumy. V analytické části je představena inovační agentura a je provedena analýza současného stavu této organizace. Dále je proveden marketingový výzkum a analýza získaných dat. Na základě výstupů z provedeného dotazníkového šetření a rozhovorů jsou v závěru práce navrženy opatření ke zlepšení současného stavu inovační agentury.
Návrh expanze společnosti se zdravým rychlým občerstvením na slovenský trh
Rubínová, Tereza ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh expanze společnosti se zdravým rychlým občerstvením na slovenský trh. Práce je rozdělena na čtyři kapitoly. První kapitola se zabývá vymezením problematiky, cíli práce a metodami zpracování. Druhá kapitola definuje teoretická východiska řešené problematiky. V třetí kapitole je provedena analýza současného stavu společnosti. Čtvrtá kapitola obsahuje vlastní návrhy vstupu na slovenský trh.
Návrh expanze IT společnosti na slovenský trh s lesnickými informačními systémy
Smrčka, Filip ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na navržení vhodného způsobu expanze brněnské společnosti HA-SOFT, s.r.o. na slovenský trh s lesnickými informačními systémy. Úvodní část se věnuje vymezení problematiky, stanovení cílů a metodice práce. Teoretická část se zabývá vymezením pozadí problematiky a nejdůležitějších pojmů. Analytická část se věnuje analýze vnějšího a vnitřního prostředí společnosti směrem k expanzi společnosti na zahraniční trh. V návrhové části se již nachází vlastní návrh vhodného způsobu expanze a následně jeho vyhodnocení, zejména po ekonomické stránce.
Návrh expanze kojenecké stravy na vietnamský trh
Tranová, Petra ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je předložení manuálu postupu pro českou firmu s produkty dětské stravy při vstupu na vietnamský trh. Vybraná společnost pro předložení manuálu se zabývá výrobou a distribucí dětské stravy pro kojence a malé děti. Práce je rozdělena do čtyř částí. V úvodní části je vymezena problematika, stanoveny hlavní i dílčí cíle, kterých má diplomová práce dosáhnout a popsány použité metody. Teoretická část definuje základní pojmy řešené problematiky. Na tuto část navazuje analytická část s analýzou současného stavu společnosti. Poslední část obsahuje vlastní návrhy řešení včetně ekonomického zhodnocení.
Marketingový výzkum projektu nového Autosalónu
Nguyen, Gary ; Hudec, Vítězslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingový výzkumem projektu výstavby nového autosalonu v Brně pro společnost CARTec motor s.r.o. kde cílem práce bylo zjistit preference klientů a získání potřebných informací pro úspěšnou realizaci projektu. Nasbíraná data byla analyzována a na základě výsledků se vytvořily návrhy a doporučení pro následné Úspěšné realizování projektu.
Development of Business Activities of a Company Selling Robotic Arms
Luníček, Michal ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with the business development of a company that sells robotic arms and accessories.On the basis of theory a case-by-case analysis of external, field and internal environment will be performed. These analyses will further help us to develop a SWOT analysis. Based on the above analyses we will be able to evaluate the current state of the company in the market. The result of this thesis will be a proposal for the development of the company's business activities.
Návrh expanze stavební společnosti provádějící zemní práce těžkou stavební mechanizací na slovenský trh
Blažek, Adam ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh expanze stavební společnosti provádějící zemní práce těžkou stavební mechanizací na slovenský trh. Práce je rozdělena na čtyři hlavní části. V úvodní části je vymezen problém, definován cíl diplomové práce, uvedeny metody práce a postup jejího zpracování. Teoretická část vymezuje základní pojmy dané problematiky. Analytické část popisuje současnou situaci společnosti a jsou zde zpracovány analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Závěrečná část obsahuje vlastní návrhy řešení.
Návrh expanze české společnosti na novozélandský trh
Bílková, Pavlína ; Vysloužil, Zdeněk (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh strategie expanze vybrané společnosti na novozélandský trh. Vybraná společnost má sídlo v Brně a zabývá se výrobou zařízení určených k čištění odpadních vod. Práce je rozdělena do čtyř částí. V úvodní části je vymezena problematiky, stanoveny hlavní i dílčí cíle, kterých chceme dosáhnout a popsány použité metody. Teoretická část definuje základní pojmy řešené problematiky. Na tuto část navazuje analytická část s analýzou současného stavu společnosti. Poslední část obsahuje vlastní návrhy řešení včetně finančního plánu a harmonogramu.
The Use of Methods of the Project Management in the Project of Voluntary Organisation
Špernoga, Matej ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
The goal of the bachelor thesis is to use theoretical knowledge, tools, and methods of Project management and their application to the project in charge of voluntary organisation. The idea behind the analysed project is an effort to organise a series of events to help integrate BUT international students into the local environment after they arrive in the Czech Republic. The thesis is divided into three main parts. The first chapter defines the theoretical knowledge based on which solutions are created. The second part focuses on the organisation’s background, organisational structure, or description of problems that have occurred in the past. The last part works with theoretical tools and methods and transforms them into analyses suitable for the project.
Rozvoj obchodních aktivit vinotéky pomocí rozvozových služeb
Šmahel, Jiří ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit vinotéky, která se nachází ve městě Blansku. Na základě teoretických poznatků z první části práce je následně zpracována analytická část, která slouží ke zhodnocení aktuální situace daného podniku. Výsledkem práce je návrh na zavedení rozvozové služby, která pomůže podniku zvýšit tržby a zároveň tím získá konkurenční výhodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 610 záznamů.   začátekpředchozí297 - 306dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Šimberová, Iva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.