Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 610 záznamů.  začátekpředchozí241 - 250dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán pro internetový obchod Fishbis
Slanina, David ; Velinský, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a tvorbu marketingového plánu pro daný podnik a je rozdělena na tři části. První část je teoretická a je potřebná pro pochopení dané problematiky. Druhá část se zabývá analýzou daného podniku a využívá poznatků z teoretické části. Je zde také analyzováno současné postavení podniku na trhu a jeho marketingová strategie. Poslední část se zabývá vlastním návrhem řešení.
Expanze společnosti na polský trh
Bedáňová, Nikola ; Ing.Rudolg Sehnal, MBA (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh strategie expanze vybrané společnosti na polský trh. Vybraná společnost má sídlo v Praze a zabývá se prodejem pokladních systémů. Práce je rozdělena do čtyř částí. V úvodní části je vymezena problematiky, stanoveny hlavní i dílčí cíle, kterých chceme dosáhnout a popsány použité metody. Teoretická část definuje základní pojmy řešené problematiky. Na tuto část navazuje analytická část s analýzou současného stavu společnosti. Poslední část obsahuje vlastní návrhy řešení včetně finančního plánu a harmonogramu.
Marketingový výzkum
Skopalová, Michaela ; Soušek, Miloslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je analýza čínského trhu v sektoru otopných těles se záměrem zhodnotit možnost vstupu českého podniku na tento obtížný trh. Na začátku práce jsou shrnuta základní teoretická východiska, která tvoří podklad marketingové analýzy. V praktické části je nejprve zhodnoceno postavení podniku na českém trhu a též byla vyhotovena interní analýza podniku. Poté následuje zahraniční marketingová analýza, ve které jsou hodnoceny jednotlivé proměnné, které mohou ovlivnit případné úspěšné působení podniku na čínském trhu. V této sekci jsou též popsány základní podmínky pro podnikání na tomto trhu. Na základě poznatků z analýzy jsou formulovány výstupy, které tvoří doporuční podniku ohledně otázky zda se na čínském trhu etablovat či ne.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti, která vytváří vstřikovací formy
Mikula, Vojtěch ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem obchodních aktiv společnosti, která vytváří vstřikovací formy. Na základě teorie bude v této práci provedena dílčí analýza vnějšího, oborového a vnitřního prostředí. Tyto analýzy nám dále pomohou k vytvoření SWOT analýzy. Na základě uvedených analýz budeme schopni zhodnotit současný stav společnosti na trhu. Výsledkem této práce bude poskytnutí návrhu na rozvoj obchodních aktiv společnosti.
Business Activities Development of Company CDV, v. v. i
Adamjaková, Monika ; Pavlík, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Content of this master´s thesis is to develop a business activities in Centrum dopravního výzkumu v.v.i.. The work is divided into 4 parts. The first part deals with the definition of the problem and main and side target. The second part shows theory under which it is based on the practical part. The third chapter focuses on the introduction a company and analysis of the problem and the performance of the company and its current situation. And the last chapter is based on the introduction own proposals to develop a business activities in CDV v.v.i..
Návrh komunikace a informačních toků v podniku
Kulhánek, Jan ; Lysý, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
V mé bakalářské práci se zabývám řešením komunikačních problémů v podniku, které se vyskytují na interní úrovni. Začátek mé bakalářské práce je věnován teoretické části, za níž následuje část praktická, která se věnuje analýze současného stavu. Ta je rozdělena do tří kapitol, z nichž první popisuje analýzu vnějšího prostředí podniku, druhá analýzu trhu a oborového prostředí a poslední se věnuje analýze vnitřního prostřední podniku. Na tuto část navazuje část popisující návrhy a opatření. Na závěr je provedeno zhodnocení navrhovaného řešení.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků restaurace Sportclub
Hojačová, Blanka ; Rivola, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá provedením a následným vyhodnocením analýzy spokojenosti zákazníků restaurace Sportclub na základě písemného dotazování. Obsahuje analýzu výsledků, pomocí kterých byly zjištěny silné a slabé stránky restaurace Sportclub z pohledu zákazníka. Součástí jsou také návrhy a doporučení, které pomohou zvýšit spokojenost zákazníků a tím přispějí k lepšímu boji s konkurencí a k upevnění postavení restaurace na trhu.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti
Janková, Denisa ; Třasoňová, Dominika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybrané společnosti. V teoretické části jsou vymezeny problémy, vytyčeny cíle práce a nastíněna metodika řešení. Teoretická východiska vymezují hlavní pojmy, kterými jsou marketing, marketingový výzkum, marketing služeb a zákazník. V závěru je obsaženo zhodnocení. V praktické části je představena vybraná společnost a je proveden marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Cílem diplomové práce je návrh a vyhodnocení dotazníkového šetření zjišťujícího spokojenost a postoje a preference zákazníků s cílem zlepšit současnou situaci společnosti.
Návrh marketingové komunikace pro akciovou společnost
Pazdera, Tomáš ; Jindra, Josef (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce navrhuje marketingovou komunikaci pro akciovou společnost 1. FC Brno. Sledovaná společnost se pohybuje na specifickém trhu, kde je využívání marketingových nástrojů významnou součástí. Samotný návrh je podložen několika důležitými analýzami.
Návrh komunikační strategie pro obchodní firmu
Kozáková, Andrea ; Macháček, Zdeněk (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu firmy Stim tools a.s., jejího okolí a rozborem faktorů působících na zákazníky. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, které jsou v praktické části aplikovány na popis firmy, a na základě zjištěných informací je uveden návrh komunikační strategie pro tento podnikatelský subjekt.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 610 záznamů.   začátekpředchozí241 - 250dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Šimberová, Iva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.