Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití balanced scorecard při měření efektivnosti IS/IT
Bílík, Petr ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Hudeček, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na možnost využití Balanced Scorecard při měření efektivnosti IS/IT. Cílem této práce je analyzovat současný stav práce se CRM v organizaci AIESEC pomocí BSC a na základě této analýzy dále vytvořit seznam doporučení pro měřený systém za účelem zvýšení efektivity tohoto systému. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V první, teoretické části, je pozornost věnována problematice BSC. Je zde řešena logika, která je za tvorbou BSC dále pak výhody a nevyhody této metody. Tato část popisuje také IT BSC, tedy modifikaci klasické BSC pro účely použití pro měření IS/IT. Na závěr této kapitoly se věnuji matrikám měření IS/IT, kde shrnuji základní teorii ohledně měření a metrik v rámci IS/IT. Druhá, praktická část, je zaměřená na aplikaci získaných znalostí z teoretické části. Je zde měřen konkrétní systém CRM používaný organizací AIESEC. Nejdříve je blíže popsán měřený systém, aby byla lépe vidět realita, ve který systém pracuje. Dále je ve spolupráci se zástupci AIESEC navržena již konkrétní BSC, která popisuje fungování daného systému. Pro BSC byly následně stanoveny cílové metriky. Následně bylo provedeno měření systému, z čehož jsme získlai konkrétní hodnoty, které byly poté podrobeny analýze a na základě toho byly navrhnuty doporučení a závěry pro zefektivnění práce CRM systému. Tyto doporučení budou poskytnuta AIESEC, který má podle nich možnost zlepšit a zefektivnit práci CRM systému. Teoretická část práce byla vytvořena z informací čerpaných z odborné literatury a odborných článků. Praktivká část byla vytvořena na základě znalostí z teoretické části, konzultací s organizací AIESEC a dotazníkového šetření, provedeného mezi uživateli systému CRM.
Informatické vzdělávání v oblasti středních škol nezaměřených na výuku informatiky
Waldmannová, Lenka ; Marešová, Zdena (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Cílem práce je analyzovat výuku informatiky na středních školách v České republice, které nejsou zaměřeny na informatické vzdělávání. Pro analýzu je prvořadá legislativa České republiky, ale také poznatky z praxe. Hlavní oblastí zájmu je tvorba Rámcových vzdělávacích programů a jejich aplikace na školách dle Školního vzdělávacího programu. Problematika je také velmi úzce spjata s otázkou státní maturity a její realizací. Zdrojem informací pro tvorbu analýzy jsou legislativní dokumenty vydané Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy České republiky -- např. Bílá kniha (Národní program rozvoje vzdělávání), Rámcové vzdělávací programy pro jednotlivé obory středních škol, Katalog požadavků zkoušek společné části maturitní zkoušky -- Informatika základní úroveň obtížnosti/ vyšší úroveň obtížnosti. Data z praxe jsou získána formou dotazníků, které byly rozeslány na střední školy po České republice, v některých školách proběhla i osobní návštěva. Následné zpracování získaných dat by mělo vést k jasným závěrům a vyvození doporučení pro změny v oblasti výuky informatiky na středních školách.
Informatické vzdělávání v oblasti vysokých škol zaměřených na informatiku
Resl, Jakub ; Marešová, Zdena (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Tématem práce je analýza současného stavu informatického vzdělání na českých vysokých školách. Práce obsahuje porovnání požadavků firem na znalosti absolventů IT oborů se znalostmi, které absolventi skutečně získají během studia informatických oborů. Dále práce obsahuje informace o fakultách, na kterých je možno studovat informatiku. Tyto fakulty jsou následně porovnány na základě informací o jejich studentech. Práce též obsahuje seznam informatických oborů sestavený podle vlastní metodiky. V úvodu je stručně nastíněna situace IT odborníků a jejich vzdělání v České republice.
Tvorba e-learningového kursu se zaměřením na zvyšování informační gramotnosti
MATUŠKA, Miroslav
Cílem této bakalářské práce je vytvoření kurzu Manažerské informatiky ve vybraném e-learningovém systému, který zefektivní a ulehčí výuku jak pro studenty tak pro vyučujícího.
Grafická stránka programovacích projektů s použitím LogoMotion
KOŤAROVÁ, Martina
Diplomová práce je zpracována jako uživatelská příručka ke speciálnímu grafickému editoru LogoMotion, který je součástí programovacího prostředí Imagine používaného při výuce informatiky na základní škole, a který umožňuje vytvářet nebo upravovat obrázky a animace pro tvar programovacího robota - želvy. Součástí příručky je i popis práce s tvarem želvy, který je tvořen příkazy jazyka Logo. Dále obsahuje popis několika způsobů, kterými můžeme obrázky ve tvaru želvy měnit - např. převzetím tvaru od jiné želvy. Příručka je určena učitelům, kteří chtějí žákům pomocí práce s grafikou zpestřit výuku programování. Obsahuje spoustu demonstrujících a zajímavých úloh, které žákům pomohou plně proniknout do jednotlivých oblastí tohoto tématu.
Nové metody a postupy v oblasti přístrojové techniky, automatického řízení a informatiky
Hošek, Jan ; Chyský, J. ; Petrová, R.
Sborník semináře shrnuje celkem 32 prací týkající se vývoje a konstrucí přístrojové techniky, automatického řízení a informatiky.
Analýza nabídky informatických oborů bakalářského stupně studia v ČR
Salzer, Hermann ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza nabídky informatických oborů bakalářského stupně studia v ČR. Je zde představena metodika hodnocení informatických oborů, podle které je možné posoudit jakých znalostí nebo celkového zaměření absolventi hodnocených oborů dosahují. Stěžejní částí práce je pak samotné hodnocení a srovnání výuky informatiky v rámci jednotlivých oborů. V závěru práce je provedena analýza a vyhodnocení získaných výsledků.
Analýza výuky informatických předmětů na Fakultě informatiky a statistiky VŠE Praha s důrazem na systém, náplň, provázanost předmětů a návrh zlepšení současného stavu
Benešová, Petra ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce klade důraz na analýzu vztahů mezi jednotlivými vyučovanými informatickými předměty. V první části práce jsou definovány základní termíny, jako jsou informace, informatika, informatik, počítačová a informační gramotnost. Druhá praktická část obsahuje již samotnou analýzu informatických předmětů a výsledky dotazníkového šetření. Přínosem práce je nejen ucelený pohled na informatické předměty, ale také praktická část, ve které jsou popsány a vysvětleny nejčastější problémy a nepřesnosti výuky těchto předmětů. Práce obsahuje řešení těchto problémů a návrhy zlepšení současného stavu.
Řízení informatiky v malých a středních firmách
Stoilov, Martin ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Klas, Jan (oponent)
Bakalářská práce pojednává o moderních přístupech k řízení informatiky v malých a středních firmách s ohledem na uznávané metodické rámce ITIL v3 a CobiT 4.1. Také vysvětluje životní cyklus podnikového procesu a jeho optimalizaci s využitím prostředků ICT. Druhá část práce je koncipována jako ukázka konkrétního postupu procesní analýzy a návrhu zlepšení ve skutečné firmě.
Srovnávací studie výuky informatiky na vysokých školách v České republice a ve Velké Británii
Doseděl, Martin ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hes, Martin (oponent)
Vymezení informatiky jako vědní disciplíny a její úlohy v současné společnosti. Vliv informačních technologií na současnou společnost a její přínos, analýza a srovnání výuky informatiky na univerzitách. Metodika hodnocení a hodnocení studijních plánů na českých a britských univerzitách. Návrh optimálních studijních plánů pro jednotlivé studijní obory.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.