Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 270 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr založení pohybového studia
Šanderová, Hana ; Jelínek, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na založení pohybového studia. Výsledný podnikatelský záměr vychází z celkové analýzy trhu jak z hlediska potencionálních zákazníků, tak i stávající konkurence. Cílem této práce je posoudit reálnost podnikatelského záměru. V diplomové práci také zhodnotím rizika projektu.
Marketingová strategie pro společnost TOP servis spol. s r.o
Remiš, Ivo ; Kuchař, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá změnou marketingové strategie podniku TOP servis spol. s r.o. pomocí obsahového marketingu. V práci je popsána realizace obsahového marketingu, uvedeny jsou také finanční částky za publikace obsahu. Na závěr jsou zmíněny výhody a nevýhody obsahového marketingu aplikované na tuto konkrétní firmu.
Podnikatelský záměr
Marková, Adéla ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování podnikatelského záměru, konkrétně návrhu na rozšíření výroby v malé strojírenské společnosti Unicode M&D, s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými východisky potřebnými ke zpracování návrhu, druhá část obsahuje analýzy okolí společnosti. Poslední část předkládá konkrétní návrh na rozšíření výroby v této společnosti.
Konkurenceschopnost softwaru pro řízení projektů
Květoň, Petr ; Kuboš, Jaroslav (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá porovnáním konkurenceschopnosti softwarů pro projektové řízení. Hlavním softwarem je Navigo3, který je vyvíjen a distribuován společnosti Navigo Solutions s.r.o. První část popisuje samotnou společnost a její produkt, následuje popis konkurenčních softwarů a jejich vzájemné porovnání. Další část je zaměřena na implementování vhodných nástrojů, které zlepší konkurenční schopnost softwaru Navigo3.
Návrh komunikačního mixu
Koutná, Kateřina ; Čechová, Pavla (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zlepšení komunikačního mixu vybraného podnikatele Marka Argana, který podniká v oblasti prodeje thajského zboží a zároveň nabízí služby v podobě lekcí jógy a masáží. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část se zabývá teoretickými poznatky, které jsou východiskem pro další části práce. Druhá část popisuje činnost zvoleného podniku a analýzu současného marketingového a komunikačního mixu. V poslední části je navržen nový komunikační mix, který bude v podniku aplikován.
Výkon realitní činnosti
Plech, Martin ; Puchýř, Bohumil (oponent) ; Telec, Ivo (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problémem silných a slabých stránek realitního trhnu na území České republiky. Vymezuje základní pojmy a definice spojené s realitní činností. Analyzuje chyby realitních společností. Poskytuje prady pro předcházení chyb. Zveřejňuje statistické informace o realitním trhu. Získané data jsou statisticky vyhodnoceny a zpracovány do grafické podoby. Tyto získané údaje jsou určené pro praktické využití.
Návrh na zvýšení konkurenceschopnosti podniku - variantní řešení
Kotrčová, Štěpánka ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou návrhu konkurenční strategie podniku, jenž působí v oblasti poskytování služeb souvisejících se správou nemovitostí. Nejprve jsou uvedeny teoretické poznatky související s danou problematikou. Dále je v analytické části posuzován současný stav interního i externího prostředí. Na základě získaných informací z těchto dvou částí práce je následně navržena strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti analyzovaného podniku.
Návrh marketingového plánu podniku
Polanský, Jan ; Podhajský, Jaroslav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro Shocart, spol. s.r.o. a je rozdělena do tří částí. Teoretická část shrnuje poznatky o marketingu a jeho vývoji, podniku a jeho okolí a zabývá se marketingovou strategií. Analytická část zkoumá současnou situaci podniku a návrhová část obsahuje konkrétní návrhy marketingového programu.
Podnikatelský záměr – založení penzionu
Vystrčilová, Martina ; Petrovičová, Světlana (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru založení penzionu v obci Suchá Loz. Cílem práce je na základě marketingového výzkumu v dané oblasti stanovit možné varianty realizace. Nejvýhodnější z nich bude posouzena z hlediska struktury proveditelnosti a navržena tak, aby uspěla v konkurenčním prostředí.
Návrh na zlepšení marketingového mixu
Krátká, Martina ; Řičánková, Iveta (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení stávajícího stavu marketingového mixu podniku Vinařství U Kapličky a návrhy na jeho zlepšení. Cílem této práce je zvýšení tržeb podniku. Práce je rozdělena do čtyř částí. Teoretická část se zaměřuje na teoretická východiska, která souvisí s problematikou marketingového mixu. Analytická část porovnává získané poznatky z teoretické části s aktuální situací v podniku. Návrhová část zahrnuje konkrétní návrhy na zlepšení oblastí, které byly na základě analytické části shledány jako problematické. Poslední část se věnuje ekonomickému zhodnocení a přínosům navržených opatření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 270 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.