Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 161 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingová online komunikace rezervačního portálu
Bartůňková, Vendula ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Horák, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou online marketingové komunikace v odvětví online rezervačních portálů. Předkládaná práce je uvozena vysvětlením teoretických pojmů souvisejících s praktickou částí práce. Hlavním cílem této diplomové práce je popis, zhodnocení a následná analýza online marketingové komunikace vybraného rezervačního portálu. Souhrnným výstupem analýz je podání návrhů na zlepšení stávajících aktivit společnosti Booking.com v České republice. Doporučení se týkají především online marketingové komunikace a prodejní strategie.
Sportovní marketing
Neumannová, Aneta ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Čapoun, Karel (oponent)
Tato práce se zabývá sportovním marketingem a jeho aplikací v moderním sportu zvaném Pole dance. Začleňuje důvody a vznik tohoto sportu do celkové historie sportu. Popisuje kořeny pole dance, jeho důležité mezníky, zabývá se současnou organizací a dnešními potřebami sponzoringu pole dance a tím logicky otevírá možnosti uplatnění moderních metod, které dnes úspěšně přináší marketing a jeho dynamicky se rozvíjející obor sportovní marketing do jiných odvětví businessu a sportu. Práce dále stanovuje správné podmínky uplatnění sportovního marketingu a jeho hlavních nástrojů v tomto atraktivním a specifickém sportu. V práci je pomocí výzkumného dotazníku identifikován pole dance zákazník a stanoven vhodný způsob získávání zákazníků nových. Pomocí expertního rozhovoru analyzuje aktivity pole dance organizací v České republice a zhodnocuje současnou situaci pole dance v ČR a v zahraničí. Hlavními přínosy této práce je stanovení efektivní marketingové komunikace pro naplnění potřeb dalšího rozvoje divácky a sponzorsky atraktivního sportu pole dance, jeho destigmatizace a zvýšení povědomí čtenářů o tomto tématu.
Vliv psychologických cen na nákupní chování spotřebitelů na trhu drogistického zboží do 100 Kč
Řezníček, Daniel ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Schwarz, Stanislav (oponent)
Používání psychologických cen je již řadu let velmi rozšířeným fenoménem. Reálný vliv na chování spotřebitelů je však do jisté míry stále neprobádanou oblastí. Bakalářská práce si klade za cíl tento vliv prozkoumat na konkrétním segmentu zboží, a to drogistickém zboží s cenou do 100 Kč. Teoretická část definuje základní pojmy a mapuje dosavadní výzkumy, které se psychologickými cenami zabývaly. Praktická část práce na základě dat z provedeného dotazníkového šetření zkoumá vliv psychologických cen u drogistického zboží s cenou do 100 Kč. Zabývá se jednak vlivem tohoto typu cen na vnímání výhodnosti ceny a také jeho vlivem na vnímání kvality produktu. Na závěr práce jsou zformulována praktická doporučení pro obchodníky v daném segmentu.
Marketing cestovního ruchu, analýza preferencí organizované a individuální turistiky
Danišová, Kateřina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Tomík, Jakub (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je marketing cestovního ruchu a analýza preferencí v oblasti organizace turistiky. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny nejdůležitější prvky marketingu služeb a specifika marketingu cestovního ruchu. V praktické části jsou pak tyto zmíněné pojmy aplikovány a popsány na společnosti ESO travel, jakožto zástupce organizovaného cestování a na webové službě LevnoCestovani.cz, určené individuální turistice. Oba způsoby organizace cest jsou následně porovnány na konkrétním příkladu. Poslední součástí této práce je část metodologická, která nejprve představuje předem stanovené hypotézy provedeného vlastního dotazníkového šetření, interpretaci výsledků a jejich následné vyhodnocení. Závěr práce je věnován rozboru faktů plynoucích z dotazníkového šetření a z nich vyvozených doporučení.
Marketingová analýza in-store ochutnávek značky Orion Ateliér společnosti Nestlé
Kománková, Eliška ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Presslová, Lucie (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit význam ochutnávkových akcí v místě prodeje, posoudit jejich efektivitu a identifikovat možnosti zvýšení jejich efektivity. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na podporu prodeje, dále se zabývá chováním spotřebitele, zejména nákupním rozhodováním. V praktické části lze nalézt výsledky analýzy ochutnávek nové čokolády Orion Ateliér společnosti Nestlé. Dotazníkové šetření zjišťovalo, co motivovalo spotřebitele k ochutnání produktu a k jeho následné koupi a co je od koupě odradilo. Byly také zkoumány rozdíly nákupního chování zákazníků z hlediska místa prodeje a pohlaví. Toto dotazníkové šetření potvrdilo, že ochutnávky dokážou přesvědčit spotřebitele ke koupi.
Analýza marketingového mixu mobilních aplikací ???
Hevesiová, Tamara ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mobilními aplikacemi z hlediska jejích marketingového mixu. Jejím cílem je zhodnocení možností využití marketingových nástrojů mobilních aplikací a poskytnutí tak vydavatelům aplikací podklad pro sestavování marketingového mixu. Teoretická část se věnuje uvedení do problematiky mobilních aplikací a představení taktických nástrojů, které využívají. Navazující praktická část zkoumá a porovnává specifika jednotlivých nástrojů z pohledu preferencí a názorů uživatelů, získaných z dotazníkového šetření, v kombinaci s informacemi o zastoupení konkrétních vlastností aplikací v app storech Google Play a Apple App Store, získaných z webových stránek těchto app storů. Praktická část taky porovnává spolupráci vývojářů s app story Google Play, Apple App Store a Windows Store při distribuci aplikací pomocí dostupných informací o podmínkách a pravidlech spolupráce z web stránek těchto app storů. Práce je ještě doplněna o informace z televizního pořadu Applikace o efektivitě této formy propagace aplikací. Závěr práce obsahuje zhodnocení jednotlivých marketingových nástrojů mobilních aplikací a doporučení pro vydavatele aplikací.
Analýza marketingových aktivit neziskové organizace INEX-SDA
Müllerová, Michaela ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Polcar, Jakub (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu jednotlivých marketingových aktivit neziskové organizace INEX-SDA a navrhnout doporučení vztahující se k marketingovému mixu, která by vedla ke zvýšení povědomí o tomto sdružení. Samotná práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teoretickým vymezením marketingu a jeho specifik vztahujících se k neziskovému sektoru. Na teoretickou část navazuje část praktická, ve které je blíže popsána samotná organizace INEX-SDA, jednotlivé prvky jejího marketingového mixu a je zde proveden marketingový výzkum. S využitím analýzy marketingových aktivit jsou zde získány informace, které společně s teoretickými poznatky vedou k doporučením vztahujícím se k marketingovým aktivitám této neziskové organizace.
Green marketing and its impact on consumer behaviour
Gajdoš, Michal ; Říha, David (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu green marketingu, a jak tento druh marketingu ovlivňuje chování spotřebitelů. Detailně popisuje co je green marketing a jeho součásti, a také popisuje negativní stránku green marketingu - greenwashing. Dále se zabývá tématem společenské odpovědnosti podniků a nakonec spotřebnímu chování lidí. V praktické části práce byl proveden kvantitativní výzkum formou elektronického dotazníku, jehož cílem bylo zjistit povědomí lidí z generace Y o green marketingu. Jak vnímají tito spotřebitelé ekologicky přátelské produkty na trhu a vliv green marketingu na jejich nákupní rozhodování.
RFM analýza zákazníků e-shopu s pánskými doplňky
Králíček, Pavel ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubátová, Eliška (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá RFM analýzou a jejím využití ve vztahovém marketingu v online prostředí. Zasazuje RFM analýzu do kontextu marketingového mixu i historického vývoje marketingových koncepcí. Cílem práce je sestavení RFM modelu a jeho aplikace na e-mailovou komunikaci se zákazníky e-shopu. Práce popisuje rozeslání e-mailové kampaně a vyhodnocení jejích výsledků z hlediska předpokladů RFM analýzy. Měla by sloužit jako doklad snadnosti aplikace RFM analýzy na zákaznickou bázi a případně jako podklad pro další směr marketingového výzkumu.
Marketing obchodní společnosti
Zelenka, Martin ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Adrián, Michal (oponent)
Tato diplomová práce má za cíl analyzovat marketing obchodní firmy Eljets.r.o. V teoretické části jsou definovány jednotlivé metody, které slouží ke správnému postupování při analýze vnějšího prostředí společnosti na cílovém trhu. Dále zde nalezneme informace o jednotlivých nástrojích marketingového mixu a typech konkurenčních strategií. Na základě těchto poznatků vznikla praktická část práce, která nejprve zkoumá současný marketing a postavení firmy Eljet s.r.o. na českém trhu. Následně jsou zde stanoveny nové záměry a plány marketingové propagace do budoucna. Některé závěry provedených analýz vedly k myšlenkám, které byly okamžitě reálně uplatněny v praxi, což výrazně pomohlo ke zlepšení stavu firmy. Návrhy nových marketingových aktivit se staly reálnými plány do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 161 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
19 PROCHÁZKOVÁ, Marie
8 PROCHÁZKOVÁ, Markéta
29 PROCHÁZKOVÁ, Martina
31 PROCHÁZKOVÁ, Michaela
1 PROCHÁZKOVÁ, Milena
1 PROCHÁZKOVÁ, Miluše
9 PROCHÁZKOVÁ, Monika
1 Procházková, M.
2 Procházková, Magda
1 Procházková, Magdalena
5 Procházková, Marcela
1 Procházková, Mariana
19 Procházková, Marie
29 Procházková, Martina
31 Procházková, Michaela
2 Procházková, Miroslava
9 Procházková, Monika
1 Procházková, Mária
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.