Název: Marketing cestovního ruchu, analýza preferencí organizované a individuální turistiky
Překlad názvu: Marketing of tourism, analysis of preferences in organizing of tourism
Autoři: Danišová, Kateřina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Tomík, Jakub (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; marketing; marketingový mix; organizace cest; journey organization; marketing; marketing mix; tourism

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70133

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-358960


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet