Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 662 záznamů.  začátekpředchozí216 - 225dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Králová, Andrea ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalarska prace se zameruje na problematiku marketingove komunikace sportovniho klubu BM Fitness Havlickuv Brod. Venuje se predevsim podpore prodeje a reklame, jejichz podstata je vysvetlena v prvni, teoreticke casti prace. Prakticka cast analyzuje a vyhodnocuje soucasny stav spolecnosti. Posledni kapitola predstavuje vlastni navrhy a doporuceni pro zlepseni marketingove strategie sportovniho klubu.
Strategický rozvoj značky
Beran, Jaromír ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy pro rozvoj a budování značky u maloobchodní společnosti Goled, která se zabývá online prodejem LED osvětlení. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky. Nejprve je analyzována společnost, samotná značka Goled a její postavení vůči zákazníkům a konkurenci. Práce využívá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy vhodného budování a rozvoje značky Goled.
Návrh změn marketingového mixu konkrétní společnosti
Buček, Jan ; Nováková, Miroslava (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného marketingového mixu reklamní a eventové společnosti Poring a studiem Viara, jež je součástí této firmy a zaměřuje se na pohybové aktivity a zdravý životní styl. V práci jsou vymezeny teoretické poznatky spjaté s tématem, rozbor marketingového prostředí, konkurence a aktuální stav sledované firmy v daném tržním prostředí. Práce zároveň obsahuje návrhy pro optimalizaci marketingového mixu, jež by měly zajistit zlepšení konkurenční pozice sledované firmy na trhu.
Specification and Development of New Brand
Compelová, Natália ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This master thesis focuses on the specification and development of a new specialty coffee roasters brand based in Brno. Reason behind the thesis is the author’s own motivation supported by current and relevant analysis, especially in the field of the coffee market, its development and trends, competition, potential customers and other factors, that might affect the new brand when entering the market. Chosen analysis and proposals are using methods and tools explained in the theoretical part. Presented proposal serves as a framework for the future development of a brand that will be competitive and will meet customer requirements.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Švecová, Petra ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Metro Cafe Baru v Havlíčkově Brodě, která je ve vlastnictví společnosti R&S Group HB s.r.o. orientovanou na podporu prodeje a reklamu. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovou komunikací a komunikačním mixem. Praktická část rozebírá danou společnost, která byla vybrána, její nynější stav a následné vyhodnocení. V závěrečné části jsou zobrazeny provedené analýzy a doporučení, návrhy na vylepšení postupu marketingové strategie podniku.
Marketingový mix prodejce a servisu automobilů Alcor Motors, s.r.o.
Pristachová, Lívia ; Božik, Michal (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na návrh využitia vhodných nástrojov marketingového mixu pre predajcu a servisu automobilov Alcor Motors, s.r.o. Špecifikuje pojmy nutné pre pochopenie tejto problematiky. Analyzuje súčasnú situáciu na trhu a v okolí spoločnosti. Hodnotí momentálny stav Alcor Motors a doterajšie využitie marketingových nástrojov. Návrhy sú na záver zhodnotené aj z finančného hľadiska.
Strategie budování značky podniku
Holešovský, Jakub ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce za zabývá strategií budování značky Daflex System. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska pro tvorbu strategie budování značky. Na základě poznatků z teoretické části a využití metodiky následuje Analytická část. Tato část zpočátku popisuje základní údaje o firmě. Následně jsou v této části zpracovány analýzy zákazníků, dodavatele a konkurence. Tyto analýzy pak vedou k vyhodnocení zjištěných poznatků a vytvoření návrhů v poslední návrhové části.
Marketingové aktivity obchodního řetězce
Doležel, Jiří ; Burková, Pavlína (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami obchodních řetězců v České republice. Vymezuje základní poznatky o obchodu, marketingu, marketingových komunikacích a základních metodách marketingového výzkumu. Dále se zabývá charakteristikou jednotlivých obchodních řetězců potravinového segmentu se zaměřením na moderní trh, z tradičního trhu se věnuje řetězci COOP. V praktické rovině práce zkoumá marketingové aktivity obchodních řetězců a vytipovává nejlepší příklady, hlouběji se zabývá analýzou marketingových aktivit COOPu na základě přístupu SWOT analýzy. Práce využívá také poznatky z dotazníkových šetření: prostřednictvím internetu a osobního dotazování mezi zákazníky COOPu. Vlastní návrhy obsahují doporučení marketingových aktivit uplatnitelných plošně pro všechny obchodní řetězce na trhu a dále pak konkrétně pro COOP.
Návrh marketingového mixu nově vznikající společnosti
Warzecha, Tomáš ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingového mixu nově vznikajícího minipivovaru v Lomnici u Tišnova. Tato bakalářská práce se skládá z teoretické části, kde jsou vymezeny základní pojmy, analytické části, tvořené hlavně průzkumem trhu v okolí místa vzniku minipivovaru a části praktické, kde jde o konkrétní návrhy marketingového mixu pro minipivovar.
Návrh systému hodnocení a odměňování pracovníků stavebního bytového družstva
Čtvrtečková, Petra ; Mráček, Pavel (oponent) ; Mucha, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o systému hodnocení a odměňování zaměstnanců ve vybraném podniku. Obsahuje jak teoretické poznatky z oblasti hodnocení a odměňování pracovníků, tak analyzuje současný stav v podniku. Navrhuje optimální zlepšení dosavadních firemních procesů a doporučuje dosud neaplikované postupy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 662 záznamů.   začátekpředchozí216 - 225dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Mraček, Pavel
2 Mráček, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.