Název:
Vymezení a rozvoj nové značky
Překlad názvu:
Specification and Development of New Brand
Autoři:
Compelová, Natália ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Diplomová práca je zameraná na tvorbu a rozvoj novovznikajúcej značky pražiarne výberovej kávy v Brne. Dôvodom tvorby je vlastná motivácia autorky podložená aktuálnou a relevantnou analýzou, a to hlavne v oblasti trhu s kávou, jeho vývoja a trendov, konkurencie, potenciálnych zákazníkov a iných faktorov, ktoré novú značku pri vstupe na trh môžu ovplyvniť. Jednotlivé analýzy a návrhy sú vypracované za pomoci metód a nástrojov vysvetlených v teoretickej časti. Vytvorený návrh slúži ako rámcový podklad pre rozvoj takej značky do budúcna, ktorá bude konkurencieschopná a naplní požiadavky zákazníka.
This master thesis focuses on the specification and development of a new specialty coffee roasters brand based in Brno. Reason behind the thesis is the author’s own motivation supported by current and relevant analysis, especially in the field of the coffee market, its development and trends, competition, potential customers and other factors, that might affect the new brand when entering the market. Chosen analysis and proposals are using methods and tools explained in the theoretical part. Presented proposal serves as a framework for the future development of a brand that will be competitive and will meet customer requirements.
Klíčová slova:
brand; brand building; brand identity; competition; positioning; promotional mix; value proposition
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205122