Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 164 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nízkonákladová letecká přeprava v Evropě a ověření fungování strategie modrého oceánu
Rázová, Ilona ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se na případu nízkonákladové letecké přepravy v Evropě snaží ověřit fungování strategie modrého oceánu. Prostřednictvím analytických nástrojů a systémových rámců strategie modrého oceánu, konkrétně pomocí obrazu strategie, systémového rámce čtyř aktivních opatření a souřadnicové sítě, je dokázáno, že strategie představená leteckou společností Ryanair v 90. letech minulého století odpovídá strategii modrého oceánu. Prostřednictvím stejných nástrojů a komparací obchodních modelů trojice nízkonákladových leteckých společností je potvrzena i časová platnost strategie modrého oceánu v tomto případě. Fungování strategie modrého oceánu na příkladu nízkonákladové letecké přepravy v Evropě bylo ověřeno.
Metody propagace vysokých škol
Mládková, Lenka ; Chytka, Tomáš (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingové nástroje, které používají vysoké školy v rámci komunikace s potenciálními studenty. Jedná se o ekonomické vysoké školy v Jižních Čechách- Fakultu managementu Vysoké školy ekonomické v Praze, Ekonomickou fakultu Jihočeské univerzity a Vysokou školu technickou a ekonomickou v Českých Budějovicích. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž součástí praktické části je také metodologie. V rámci teoretické části jsou obecně popisovány jednotlivé nástroje a dále se konkrétně řeší jejich využívání vzdělávacími institucemi. V metodologii je specifikován cíl výzkumu spolu s definováním výzkumného vzorku a metodou zpracování dat. Praktická část je rozdělena do několika podkapitol, ve kterých jsou popsány silné a slabé stránky vybraných škol, veletrh vysokých škol Gaudeamus a promo videa, kterými se vysoké školy prezentují.
Značka produktu jako statusový znak mladých aktérů
Haicl, Matouš ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Práce Značka produktu jako statusový znak mladých aktérů je zaměřena na fenomén značky, která je interpretována ve svém vztahu ke statusu. V rámci teoretické části jsou diskutována dvě teoretická východiska (T. Veblenovo a G. Lipovetského), která přinášejí různé pohledy na společnost a souvislost statusu s luxusním zbožím. Prostřednictvím tohoto prismatu je nadále charakterizováno mládí v kontextu následnosti jednotlivých generací ve 20. století. Pozornost je věnována marketingovým technikám, které jsou zaměřeny na dnešní mladou generaci. Ve výzkumné části je pak prostřednictvím dotazníkového šetření a statistické analýzy výsledků hledána spojitost mezi spotřebou značkových produktů a vnímání statusu u současných českých středoškoláků. Z výzkumu nakonec vyplynulo, že tato spojitost není příliš významná, a v paradigmatickém sporu je tedy dáno zapravdu G. Lipovetskému.
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Nejmanová, Kristýna ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je na vybraných konkrétních případech módních blogů identifikovat a popsat marketingové nástroje, které na nich lze najít a které jsou používány v rámci české módní blogosféry. Teoretická část obsahuje informace o hlavních typech marketingu, které s tématem souvisí. Pozornost je zaměřena především na influencer marketing a product placement. Dále jsou uvedeny informace o blozích, sociálních médiích a české blogosféře. Dalším cílem práce je analyzovat vliv marketingových nástrojů na čtenáře módních blogů jakožto spotřebitelů, čehož bylo dosaženo dotazníkovým šetřením, které se zaměřovalo na vybrané rysy čtenářů v následujících oblastech: sledovanost blogů, sledování bloggerů na sociálních sítích, vliv blogů na spotřební chování jejich čtenářů a schopnost rozpoznat reklamní sdělení na blogu.
Módní odvětví v perspektivě kulturních rozdílů
Šantrůčková, Jana ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Práce zkoumá obálky módního časopisu Elle vycházejícího v různých zemí světa pohledem vybrané teorie kulturních rozdílů. Cílem je zodpovědět otázku, zda módní odvětví reflektuje kulturní specifika dané země, či je samo určitým jednotícím typem (sub)kultury. Teoretická část předkládá přehled přístupů ke kulturním rozdílům a diskutuje, jak se mohou kulturní rozdíly projevit v módním odvětví. V praktické části na vzorku přebalů módního časopisu Elle zkoumá aspekty vybrané na základě literární rešerše.
Ochota ke koupi mobilního telefonu v závislosti na uživatelském hodnocení produktu
Kvasničková, Martina ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je prokázat, zda existuje vztah mezi ochotou ke koupi smartphonu a uživatelským hodnocením zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá spotřebním chováním, značkou, ochotou ke koupi a uživatelským hodnocením. Praktická část se věnuje samotnému výzkumu, který je aplikován na cílovou kategorii českých spotřebitelů ve věku 16 až 24 let. Závěr práce obsahuje vyhodnocení a doporučení, která mohou sloužit pro uvědomění si klíčových aspektů ovlivňujících ochotu ke koupi spotřebitele.
Příležitosti marketingové komunikace banky Waldviertler Sparkasse Bank AG
Voborská, Hana ; Řepová, Helena (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu marketingové komunikace vybrané banky. Cílem samotné práce analyzovat současný stav marketingové komunikace Waldviertler Spar-kasse Bank AG a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části a ze závěrečného doporučení. První část pojednává o teo-rii marketingu a komunikačním mixu služeb. První kapitola praktické části je věnována představení vybrané banky a analýze jejích současných marketingových aktivit. Dále je zde banka srovnána s konkurenčními bankovními subjekty, a to pomocí pozičních map, sémantického diferenciálu a vlastního pozorování. Pro účely práce jsou použity také dvě dotazníková šetření, jeden se týká porovnání jednotlivých bankovních institucí a druhý bankovního marketingu. V samotném závěru práce je zhodnocen současný stav komunikace Waldviertler Sparkasse Bank AG, a také jsou zde uvedena doporučení, jak marketingovou komunikaci banky zefektivnit.
Analýza marketingové komunikace hypotečních úvěrů a úvěrů na bydlení na českém masmediálním trhu v letech 2010-2015
Gunina, Daria ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu vztahů mezi masmediální komunikací bank a jejich postavením na českém trhu hypotečních úvěrů a úvěrů na bydlení v období mezi lety 2010 a 2015. V teoretické části práce je provedena literární rešerše a jsou shrnuty dosavadní poznatky o vývoji českého hypotečního trhu a českého masmediálního trhu ve zmíněném období. Ve druhé části je upřena pozornost k metodice výzkumu, konkrétně data-miningové metodě CRISP-DM. V této části jsou dále rozebrány použité nástroje deskriptivní statistiky a metody regresní, korelační a shlukové analýzy. Praktická část práce se zabývá zjištěním trendů masmediální komunikace hypotečních úvěrů, odhalení významných vlivů a rozpoznání vzájemných zákonitostí mezi masmediální komunikací poskytovatelů hypotečních úvěrů, jejich finanční silou a délkou působnosti na trhu. V závěru jsou výsledky analýzy shrnuty a jsou vznesena doporučení pro jejich využití v praxi.
Analýza influencerů v sociální síti studentů Fakulty managementu VŠE
Lorenc, Marek ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Předmětem této diplomové práce je především identifikování influencers na sociální síti Facebook ve skupině FM VŠE. Dále ověření síly vlivu influencers a porovnání se sílou méně vlivných lidí na Fakultě managementu. Díky rešerši literatury z mezinárodního prostředí je v práci popsán pojem influencers a pro účely identifikace vlivných také teorie analýzy sociální sítě. Identifikace je provedena prostřednictvím analýzy sociální sítě Facebook a k ověření síly vlivu je využito dotazníkové šetření.
Negativní konsekvence spotřebitelských soutěží jako nástroje podpory prodeje
Vobecký, David ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o rizicích a negativních důsledcích spotřebitelských soutěží jakožto nástroje podpory prodeje. Je rozdělena do dvou stěžejních částí: na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část zahrnuje obecné relevantní informace související s problematikou. Praktická část na ni volně navazuje pomocí konkrétních příkladů nepovedených spotřebitelských soutěží. Zmíněné pasáže posléze napomáhají vytvořit ucelený soubor rizik, s nimiž se pořadatelé soutěží i účastníci mohou potýkat. V kontextu s vymezenými riziky a příklady jsou následně stanoveny také negativní konsekvence, tedy možné nepříznivé důsledky spotřebitelských soutěží.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 164 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.