Název:
Ochota ke koupi mobilního telefonu v závislosti na uživatelském hodnocení produktu
Překlad názvu:
The Willingness to Buy a Mobile Phone Depending on the User Product Reviews
Autoři:
Kvasničková, Martina ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je prokázat, zda existuje vztah mezi ochotou ke koupi smartphonu a uživatelským hodnocením zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá spotřebním chováním, značkou, ochotou ke koupi a uživatelským hodnocením. Praktická část se věnuje samotnému výzkumu, který je aplikován na cílovou kategorii českých spotřebitelů ve věku 16 až 24 let. Závěr práce obsahuje vyhodnocení a doporučení, která mohou sloužit pro uvědomění si klíčových aspektů ovlivňujících ochotu ke koupi spotřebitele.The diploma thesis is focused on smartphones and user product reviews. The purpose of the diploma thesis is to establish a link between user product reviews and their willingness to buy the product. The thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with consumer behavior, brands, willingness to buy a product and user product reviews. In the practical part there is a research demonstrated. The research is applied on a target group of czech consumers in the age from 16 to 24. In the last part of the thesis there is an evaluation and some recommendations. These recommendations can help to realize the key aspects which influence the customers willingness to buy the product.
Klíčová slova:
Ochota ke koupi; smartphone; spotřební chování; uživatelské hodnocení; Consumer behavior; smartphone; user product review; willingness to buy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52037