Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tržní orientace a řízení vztahů k zákazníkům
Frejková, Daniela ; Karlíček, Miroslav (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Disertační práce se zabývá tržní orientací (MO) a řízením vztahů k zákazníkům (CRM). MO i CRM jsou neustálým předmětem zájmu akademiků i praktiků, neboť jsou považovány za významné pro zajištění dlouhodobého úspěchu firem. Překvapivé je, že tyto dva strategické koncepty byly zkoumány odděleně. Chybí zde výzkum, který by systematicky analyzoval případné souvislosti mezi MO a CRM. Hlavním cílem práce je posoudit existenci souvislostí mezi koncepcí MO a koncepcí CRM. Práce byla vypracována na základě jak výzkumu sekundárního, tak výzkumů primárních. Pro získání komplexního pohledu na řešenou problematiku byly použity kvalitativní i kvantitativní metody. Hlavní primární výzkum této práce byl proveden pomocí dotazníkového šetření u firem z oblasti letectví v České republice. K naplnění dílčích cílů přispělo testování hypotéz. Předkládané výsledky představují cenný příspěvek k prohloubení znalostí o koncepcích MO a CRM. Byly odhaleny souvislosti mezi MO a CRM. Dále byl navržen a ověřen nástroj pro měření CRM a určena míra využití MO a CRM v analyzovaných firmách. Také byly identifikovány bariéry implementace MO a CRM, protože problémem zůstává skutečná aplikace těchto koncepcí v praxi firem. Byly formulovány závěry a doporučení a zdůrazněny přínosy pro teorii, praxi a oblast pedagogickou. Závěry práce poskytují příležitost k dalším výzkumům.
Teorie archetypů a využití symbolů při brandingu pojišťoven v ČR
Krejčí, Ondřej ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Teorie archetypů je jedna z metod, za pomocí které je možné nalézt směr, jakým budovat a řídit značku. Jedná se o tradiční metodu vycházející z teorií C. G. Junga. Cílem této práce je zjistit, zda a jak je archetypální identita využívána společnostmi působící na českém trhu. A také zda tyto společnosti chápou potřebu archetypy používat. Kromě toho jsou v práci rozebrány i další teorie, metody či metodiky, které společnostem pomáhají jejich značku budovat a následně i řídit. Praktická část této práce se zabývá brandingem u pojišťoven, přičemž základním prvkem je kvalitativní výzkum, konkrétně expertní rozhovory s lidmi, kteří mají s budováním značek obecně a archetypy zkušenosti. Část práce je zaměřena na analýzu komunikačních strategií největších pojišťoven na českém trhu. A také na rebranding značky ING na NN, ke kterému došlo v roce 2015.
Vliv POS na prodeje: LEGO Nexo Knights kampaň 2016 v hračkářstvích
Kinštová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
V dnešním vysoce konkurenčním a zaplněném marketingovém prostředí je pro značky čím dál tím těžší se odlišit d ostatních. Toto je obzvláště výrazný problém v retail. Shopper marketing je disciplína, která se zaměřuje na zákazníky a jejich potřeby a snaží se vytvořit jedinečný nákupní zážitek a tím zvýšit účinnost in-store komunikace. LEGO si klade za cíl svým zákazníkům komunikovat prostřednictvím in-store marketingu své základní hodnoty kreativní hry, zábavy a vzdělávání. Tato práce pojednává o účinnosti LEGO shopper marketingu, konkrétně engagement prvků, které používá v různých prodejních kanálech. Cílem je otestovat a vyhodnotit dopad těchto materiálů na cílovou skupinu a na prodeje, jakož i definovat hierarchii LEGO in-store komunikačních materiálů. V teoretické části jsou diskutovány principy shopper marketingu, shopper beaviour a marketing v odvětví hraček.
Tržní orientace a řízení vztahů k zákazníkům
Frejková, Daniela ; Karlíček, Miroslav (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Disertační práce se zabývá tržní orientací (MO) a řízením vztahů k zákazníkům (CRM). MO i CRM jsou neustálým předmětem zájmu akademiků i praktiků, neboť jsou považovány za významné pro zajištění dlouhodobého úspěchu firem. Překvapivé je, že tyto dva strategické koncepty byly zkoumány odděleně. Chybí zde výzkum, který by systematicky analyzoval případné souvislosti mezi MO a CRM. Hlavním cílem práce je posoudit existenci souvislostí mezi koncepcí MO a koncepcí CRM. Práce byla vypracována na základě jak výzkumu sekundárního, tak výzkumů primárních. Pro získání komplexního pohledu na řešenou problematiku byly použity kvalitativní i kvantitativní metody. Hlavní primární výzkum této práce byl proveden pomocí dotazníkového šetření u firem z oblasti letectví v České republice. K naplnění dílčích cílů přispělo testování hypotéz. Předkládané výsledky představují cenný příspěvek k prohloubení znalostí o koncepcích MO a CRM. Byly odhaleny souvislosti mezi MO a CRM. Dále byl navržen a ověřen nástroj pro měření CRM a určena míra využití MO a CRM v analyzovaných firmách. Také byly identifikovány bariéry implementace MO a CRM, protože problémem zůstává skutečná aplikace těchto koncepcí v praxi firem. Byly formulovány závěry a doporučení a zdůrazněny přínosy pro teorii, praxi a oblast pedagogickou. Závěry práce poskytují příležitost k dalším výzkumům.
The Effectiveness of Subliminal Advertising
Sotáková, Martina ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Starostová, Adriana (oponent)
Diplomová práce se snaží najít odpověď na otázku zda podprahová reklama dokáže ovlivnit chování spotřebitele a přimět ho k volbě konkrétního produktu. První, teoretická část práce, se zabývá rešerší literatury zaměřené na problematiku podprahové reklamy. V následující části se soustředí na popis metodiky využívané při výzkumech uvedené problematiky a popis statistického zpracování výsledků experimentu. Praktická část diplomové práce je upřena na provedení experimentu ověřujícího účinky podprahové reklamy. Cílem experimentu bylo zjistit, zda obrazový podprahový stimul v podobě láhve konkrétní značky minerální vody, dokáže ovlivnit volbu člověka. Experiment byl realizován na studentech Vysoké školy ekonomické v Praze a spočíval v podprahovém promítnutí láhve Poděbradka. Po podprahovém zobrazení této minerální vody se zkoumalo, zda si ji respondenti budou vybírat ve větší míře oproti studentům, kteří jí nebyly podprahově vystaveni. Výzkum ukázal, že podprahová reklama v podobě konkrétní značky minerální vody neovlivnila výběr respondentů a jejich záměr pít danou minerální vodu. Na závěr práce uvádí omezení provedeného experimentu a doporučuje zaměření budoucího výzkumu v této oblasti.
Optimization of Customer Service with Respect to Profitability and Customer Satisfaction: Case study of Hilti
Jindrák, Jiří ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Radil, Jan (oponent)
The Master's thesis focuses on customer satisfaction and its relationship to profitability, which is becoming an increasingly more relevant topic of daily discussion among the managers across all industries. The search for an optimal strategy that would lead to a consequent increase of both could be compared to a search for the "holy grail" or to an invention of the "perpetuum mobile" of business. The overall goal of my thesis is to design a strategy that would have the abovementioned attributes and would lead to an increase of profitability and customer satisfaction for the Hilti Czech republic and its after-market service. The theoretical part reviews the general academic literature connected with the topic. The practical part focuses on the company Hilti AG - a global premium provider of building construction tools and consumables in B2B segment, and examines especially its after-market service department. The first section of the practical part analyses the outcomes of the qualitative expert in-depth interviews with managers across different business units and departments and with real customers. The second part of the practical part proposes concrete steps that will lead to an increase of profitability and customer satisfaction.
Digitalni marketing a social media v "crowd-funding" kampani.
Malec, Etienne ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat klíčové faktory pro úspěch v digitálním marketingu na kampaně používající crowdfunding platformy , zda tento přístup může ovlivnit jedince k investování do projektu. Co se týká struktury práce , nejprve pojednávám o kořenech crowdfundingu; popisuji různé typy platforem a v jakém kontextu se používají. Ve druhé a třetí části ukazuji, jak crowdfunding podporuje podnikatelské iniciativy a jak digitální marketing ovlivňuje získávání finančních prostředků . Nakonec, díky výzkumu, který byl proveden na 46 respondentech , jsem zanalyzoval chování davu ovlivněného marketingovým přístupem používajícho crowdfunders. Na závěr práce konstatuji, že crowdfunder musí vytvořit projekt s kvalitním obsahem, který bude atraktivní pro lidi, a také zvolit správný přístup a adaptaci crowdfundingových platform a odměn.
The Risk of Vampire Effect in Advertising
Kuvita, Tetyana ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Pojem vampire efekt je stále málo prozkoumaný marketingovými odborníky. Během závodu o získání pozornosti cílové skupiny, zadavatelé reklamy často používají speciální poutavé zařízení. To však na druhé straně vystavuje značku i produkt vyššímu riziku vampire efektu, kdy hlavní myšlenka je zakrytá těmito zařízeními. Tato práce se tedy zabývá hlubším výzkumem vampire efektu, založené na deduktivní metodě. První část práce je pokrývá teorie rúzných typů vampire efektu. Druhá část práce se skládá z praktické části, kdy bylo provedeno sběr a analýza dat. Celá studie je zaměřená na rizika vampire efektu, při využívání známých osobností jako centrum pozornosti, jak v poutacích zařízeních, tak v tištěné reklamě. Nástroje použité při této studii zahrnuje zařízení sledující pohyb očí a 72 studentů z Vysoké školy ekonomické v Praze. Závěrem této práce je, že dochází k vyššímu riziku vzniku vampire efektu, pokud je použit nesouvisející poutavý nástroj. Obchodníkům je doporučeno využívat známé osobnosti, které jsou spojené s produktem. Nicméně objekty, které mají být "související" s produktem by měly být efektivně předem testovány před zahájením reklamní kampaně.
Rozhodovací proces zdravotních turistů: studie z České republiky
Šebestík, Ondřej ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Roun, Vlastimil (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje prvky kupního rozhodovacího procesu a zjišťuje nejvýznamnější kritéria rozhodování zdravotních turistů přijíždějících do ČR prostřednictvím výzkumu na vzorku zdravotních turistů v ČR. Výzkum je proveden dotazníkovým šetřením ve spolupráci se zdravotnickými zařízeními a dalšími poskytovateli služeb zdravotního turismu. Práce určuje jako klíčové rozhodovací faktory při výběru zdravotnického zařízení celkové náklady, zkušenosti společně s vnímanou kvalitou lékařů a dostupné reference. Dále práce poskytuje návrhy aplikace zjištěných faktorů do marketingové komunikace zdravotnických zařízení na trhu zdravotního turismu v ČR.
Internetový marketing v cestovním ruchu - případová studie vodácké půjčovny Hastrman
Kronďáková, Ivana ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá internetovým marketingem, jeho vývojem a specifiky. Dále rozebírá jednotlivé nástroje internetového marketingu a měření jejich efektivity. V praktické části se zaměřuje na využití internetového marketingu v cestovním ruchu na příkladu vodácké půjčovny Hastrman. Analyzuje marketingové aktivity půjčovny a také konkurenčních firem. Na základě získaných teoretických poznatků a provedené analýzy je v závěrečné části pro vybranou firmu navržena marketingová strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.