Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 394 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vyhodnocení Google Ads kampaní v Balance Club Brumlovka
Svobodová, Barbora ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Vyhodnocení Google Ads kampaní v Balance Club Brumlovka Cíle: Hlavním cílem této práce je navržení zlepšení spuštěných PPC kampaní za rok 2018 v Balance Club Brumlovka, které povede k efektivnějšímu výkonu kampaní a eliminuje nedostatky v jejich nastavení. Dílčím cílem je navržení postupu optimalizace a vyhodnocování kampaní do budoucna. Návrhy jsou doporučeny na základě rozhovoru a analýzy dat se zaměřením na strategii, nastavení a výkon kampaní, na obsah reklam, výběr klíčových slov a cílení kampaní. Metody: V práci je použita metoda polostrukturovaného rozhovoru a metoda analýzy sekundárních dat. Rozhovor je proveden se správkyní kampaní. Analýza sekundárních dat je uskutečněna pomocí nástrojů v systémech Google Ads a Google Analytics. Výsledky: Klubu jsou doporučeny konkrétní kroky a frekvence optimalizace kampaní, ujasnění strategie a cíle kampaní, sledování nových ukazatelů úspěšnosti, změny typů kampaní, přidání klíčových slov a poznání konkurence. Dále je doporučováno nastavení nové struktury kampaní, roztřídění klíčových slov, sestav a kampaní, změna shod klíčových slov, přidání nových inzerátů a úprava jejich obsahu, přenastavení strategií nabídek a založení remarketingových publik. Klíčová slova: online marketing, PPC, internetová reklama, Google Analytics
Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město
Sýkora, Petr ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město Cíle: Hlavním cílem práce je analyzovat identitu FK Dukla Jižní Město, definovat slabá místa a navrhnout inovace, které by pomohly identitu zlepšit. Metody: Kvalitativní výzkum formou interview se zástupcem vedení, kvantitativní výzkum formou dotazníku s hráči, rodiči a fanoušky; analýza konkurence; SWOT analýza. Výsledky: Doporučení, která by měla vést ke zlepšení klubové identity. Klíčová slova: Dukla, Jižní Město, fotbal, klub, podniková identita.
Ekonomika HC ČSOB Pojišťovna Pardubice
Každan, Daniel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Ekonomika HC ČSOB Pojišťovna Pardubice Cíle práce: Hlavním cílem je použití teorie strategického managementu na zvolený hokejový klub HC ČSOB Pojišťovna Pardubice, a navrhnout doporučení po sportovní, ekonomické a sociální stránce. Metody: Pro analyzování současné situace klubu bude použita případová studie, metoda analýzy dokumentů a polostrukturovaný rozhovor s vedením klubu. Dále pak použiji analýzu interních a externích faktorů sportovního klubu, kde je obsažena i analýzy PEST. Silné a slabé stránky klubu nám pak odhalí SWOT analýza. Výsledky: Návrhy a doporučení pro zlepšení a zefektivnění aktivit ve sportovních, ekonomických a sociálních oblastech. Klíčová slova: Sportovní management, PEST analýza, Porterův model pěti sil, externí analýza, interní analýza, Finanční analýza, SWOT analýza
Povědomí české populace o aktivitách Emirates Airline ve sportu
Jiřičná, Vladimíra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Povědomí české populace o aktivitách Emirates Airline ve sportu Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit povědomí české populace o aktivitách Emirates Airline ve sportu. Dalším cílem bylo nasbírané informace vyhodnotit. Metody: V diplomové práci byla využita metoda kvantitativní metoda, elektronické dotazování. Pro výzkum byl sestaven dotazník, který byl distribuován elektronicky pomocí sociálních sítí a emailové databáze. Šetření probíhalo tři týdny a výsledky byly zpracovány pomocí výpočetní počítačové techniky v programu MS Excel. Výsledky: Občané České republiky mají povědomí o aktivitách společnosti Emirates Airline ve sportu, a to především ve fotbale, tenisu a Formuli 1. Největší zájem mají respodenti o návštěvu závodu Formule 1. Respondenti doporučují společnosti Emirates Airline rozšířit své působení v oblasti zimních sportů, a to především v ledním hokeji a v běžeckých závodech. V České republice vidí respodenti velký potenciál pro tuto společnosti předvším ve fotbale, ledním hokeji a tenise. Respondenti se domnívají, že by společsnot Emirates Ailine mohla navázat spolupráci s úspěšnými českými sportovci jako jsou Petra Kvitová, Tomáš Berdych, Gabriela Koukalová a Ester Ledecká. Klíčová slova: marketingový výzkum, společnost Emirates Airline, dotazování, sport
Podnikatelský záměr založení tenisové školy
Coufal, Tomáš ; Kočíb, Tomáš (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Podnikatelský záměr založení tenisové školy Cíl práce: Cílem práce je sestavení podnikatelského plánu pro založení tenisové školy v Praze, které by mělo za použití níže zmíněných metod přinést odpověď na zásadní otázku týkající se možného prostoru na trhu pro tento druh podnikatelské činnosti a její předpokládanou rentabilitu. Metoda: Při zpracování diplomové práce byly použity následující metody: popisná analýza (analýza dokumentů), metoda rozhovoru (interview) s metodičkou Českého tenisového svazu paní Mgr. Janou Strniskovou, písemné dotazování na uchazečích II. stupně trenérství v oblasti tenisu, Porterův model pěti konkurenčních sil, PESTEL analýza, analýza konkurenčních tenisových škol a z nich vyplývající SWOT analýza, která napomohla k odhalení silných a slabých stránek potenciální tenisové školy a naopak poskytla hodnocení příležitostí a hrozeb analyzovaných z vnějšku. Výsledky: Výsledky přibližují problematiku založení tenisové školy v konkrétních podmínkách TJ Sokol Horní Počernice. Ve výsledném zhodnocení lze konstatovat, že v rámci exkluzivity, která bude TŠ Horní Počernice poskytnuta na kurtech místní tělovýchovné jednoty, kdy na dvorcích nebude moci trénovat konkurence, se i přes velké množství kvalitních konkurenčních tenisových škol dá s vysokou pravděpodobností hovořit o...
Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR
Souchová, Dominika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda u širší veřejnosti existuje povědomí o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale. Především, a to na základě dotazníkového šetření, bylo zkoumáno, jestli veřejnost při sledování této fotbalové soutěže sponzoring a konkrétní sponzory Ligy mistrů vnímá, zda je vůbec zná, a pokud ano, tak který se zdá být tím nejvýznamnějším. Dále byl také zkoumán zájem veřejnosti o Ligu mistrů a fotbal obecně. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se k danému tématu. Pro zjištění znalosti sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale byl použit marketingový výzkum - dotazníková metoda šetření. Výsledky jsou zachyceny pomocí tabulek a grafů. Výsledky: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale odhalil, že celkově 82% respondentů dotazníku, zná alespoň jednoho ze šesti oficiálních sponzorů Ligy mistrů ve fotbale. Výsledky výzkumu ukázaly, že vůbec nejznámějším sponzorem je holandský výrobce piva - Heineken, který se rovněž jeví i jako nejvýznamnější. Klíčová slova: Marketingový výzkum, sponzor, Liga mistrů, fotbal
Podnikatelský plán projektu Sport in Prague
Škop, Vojtěch ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Podnikatelský plán projektu Sport in Prague. Cíle: Cílem diplomové práce je především zpracování podnikatelského plánu k projektu Sport in Prague, který se zabývá podnikáním ve sportovním turismu v Praze. Na základě analýz následně stanovit rozhodnutí, zdali se vyplatí uvedené aktivity rozvíjet, případně jakým směrem. Metody: Podnikatelský plán byl sestaven na základě rešerše literatury týkající se tohoto problému. V diplomové práci bylo použito několik metod, díky kterým práce dosáhla svých cílů. Hlavní metodou byla zvolena forma dotazníku, který se primárně zaměřoval na respondenty v podobě náhodných turistů navštěvujících Prahu. Další metody zahrnuté v práci jsou analýzy incomingového cestovního ruchu, konkurence a finanční analýza. Výsledky: V práci bylo zpracováno několik analýz, z jejich výsledků vyplývá, že projekt může být ziskový a má smysl na něm dále pracovat. Dále bylo zjištěno, které služby eliminovat, které naopak podpořit a jak nastavit propagační kampaň. Klíčová slova: Podnikatelský plán, turismus, propagace, sport, podnikání
Komparace dotací v oblasti sportu a tělovýchovy v Pardubicích a Hradci Králové v roce 2014
Kacetl, Michael ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Komparace dotací v oblasti sportu a tělovýchovy v Pardubicích a Hradci Králové Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je ověření fungování přerozdělovacích mechanismů, díky kterému se přerozdělují veřejné prostředky tovní oblasti žto jedné í é jsou směrovány prostředky z veřejných rozpočtů. Dílčím cílem práce je zpřehlednit finanční výdaje a v oblasti sportu a tělovýchovy z veřejných rozpočtů v ČR za rok 2014. Tato práce shrnuje především přehled zdrojů, ze kterých je současný sport financován a také sportovních organizací, jakým způs současné době financovány. Další dílčích cílů práce je určení, především prostřednictvím tivní analýzy konkrétní dotačních výdajů na sport z obecních rozpočtů a analýzy, výše celkových výdajů obou městech a najít možná úskalí financování. práci jsou použity metody popisné analýzy, která čerpala z hlavní časti analýzy sekundárních zdrojů (dat). Zkoumala a srovnávala stav sportovních dotací v krajských městech za rok 2014. Výsledky této metody byly využity následujícího srovnání (komparace) obou krajských měst. V práci lze také najít SWOT analýzu. Data z této SWOT analýzy byla vyhodnocena v přehledné Výsledky: komplexním provedení popisné analýzy, komparaci zjištěných dat a vané SWOT analýze, je zjištěna současná situace financování obou krajských měst. oběma krajskými městy...
Olympijské hry v Soči, komparace a prognóza
Kudrina, Anastasia ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název práce: Olympijské hry v Soči, komparace a prognóza Cíle práce: Na základě uceleného přehledu o olympijských hrách v Soči vytvořit hodnocení dopadu Olympijských her na Soči, porovnat s ostatními OH, nastínit prognózu budoucího vývoje Metoda: Indukční metoda představující myšlenkový postup, při němž se z jednotlivých faktů formulují obecnější tvrzení a teorie; dedukční metoda, kdy se odvozují od obecných tvrzení závěry pro jednotlivé prvky Výsledky: Zhodnocení ekonomické efektivity, vývoje infrastruktury, bezpečnost a sportovních výkonů Olympijských her v Soči, prognóza budoucího vývoje Klíčová slova: Olympijské hry, Soči, komparace. prognóza Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 394 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.