Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 118 záznamů.  začátekpředchozí98 - 107dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stanovení závislostí pro vyhodnocování výsledků měření tuhosti pryžového kloubu
Beseda, Vojtěch ; Kubík, Roman (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá stanovením závislostí pro vyhodnocování výsledků měření tuhosti pryžového kloubu. Vlastnostem, použitím a chováním pryže je věnována první část práce. Navazuje část, kde je uveden popis problému a rozbor technologie výroby dané součásti. Práce pokračuje přípravou a prováděním jednotlivých testů stanovených na základě informací plynoucích z první části a z požadavků firmy. Na závěr jsou z naměřených dat vyhodnoceny potřebné závislosti a doporučení pro správná měření. Diplomovou práci uzavírá technologicko-ekonomické zhodnocení, ve kterém jsou uvedeny jednotlivé náklady pro přípravu, realizaci a rozbor testů.
Měření charakteristik zkrutných tyčí a stabilizátorů
Bláha, David ; Vančura, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá měřením charakteristik stabilizačních tyčí. Úkolem této práce je navrhnout měřicí zařízení pro měření zkrutné tuhosti stabilizátorů osobních automobilů, navrhnout měřicí řetězec pro zjištění veličin následně použitých k výpočtu tuhosti a výpočet celkové chyby měření. Měřicí zařízení je určené pro potřeby ÚADI FSI VUT.
Trubkový držák lyžiny rally vozu Škoda Fabia Super 2000
Ondruch, Marek ; Žlebek, Jindřich (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem trubkového držáku ližiny na rally vůz Škoda Fabia Super 2000. Ke zhodnocení stávající varianty a navazujících navrhovaných konstrukčních variant je využito MKP programu. Na základě zjištěných výsledků byla vybrána nejvhodnější varianta, která zároveň splňuje požadovanou tuhost a snížení hmotnosti.
Rám závodního automobilu kategorie E2
Šikuta, Lukáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem nosného rámu sportovního vozu kategorie E2 z hliníkového sendviče, návrhem trubkového bezpečnostního rámu a zároveň koncepčním řešením zavěšení motoru. V textu jsou obsaženy MKP analýzy torzní tuhosti rámu a pevnostních vlastností bezpečnostního rámu.
Multibody model vozidla - hodnocení jízdního komfortu
Friedl, Michal ; Vančura, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou jazdného komfortu. Využíva simulačný MBS software, konkrétne program MSC Adams, najmä jeho modul Car. Sú v nej vytvorené simulácie prejazdu automobilu po úseku cesty s nerovnosťami tak, aby reprezentovali podmienky vyskytujúce sa v premávke na bežných cestných komunikáciách. Skúmané je predovšetkým celkové zrýchlenie pôsobiace na vodiča a spolujazdca v závislosti na konkrétnom nastavení prvkov priamo súvisiacich s jazdným komfortom.
Návrh řízení vozidla Formule Student
Pospíšil, Jaromír ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce popisuje jednotlivé části řízení, jejich nejběžněji používané typy a hodnotí jejich výhody a nevýhody. Tyto poznatky přenáší do návrhu mechanismu řízení Formule student. Dále je zde uveden postup určení zatížení řízení, které je zohledněno při návrhu řízení. Výsledná podoba mechanismu řízení je posléze podrobena analýze tuhosti.
Návrh stabilizátoru automobilu
Krasula, Jan ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh stabilizátorů pro vůz formule student. Začátek práce je věnován seznámení s funkcí stabilizátoru a vysvětlení jeho vlivu na vozidlo včetně rozboru různých konstrukcí. Druhá část osvětluje soutěž formule student. Východiskem pro návrh je analýza stabilizátoru formule Ford. V části zabývající se návrhem stabilizátorů je navrženo několik konstrukčních variant, provedena analýza napjatosti součástí a pro finální řešení jsou vytvořeny multibody modely mechanismů stabilizátorů pro další analýzy jízdních vlastností vozidla.
Topologicko-geometrický návrh a deformačně-napjatostní analýza tvaru disku železničního kola pro různé provozní podmínky na základě analýz LELM
Brabenec, Ladislav ; Janíček, Přemysl (oponent) ; Navrátil, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou chování železničního kola porušeného trhlinou. Cílem práce bylo provést deformačně napěťovou analýzu neporušeného kola a lomovou analýzu kola s primární přímou trhlinou. Řešení obsahuje rozbor provozních stavů, posouzení podstatnosti jednotlivých složek zatížení, tuhostí kola, souhrnnou lomovou analýzu vybraného tvaru profilu železničního kola a optimalizaci tvaru disku kola s ohledem na jeho vyhovující lomové vlastnosti.
Řešení pohonu vačkového hřídele pomocí ozubených kol
Barvík, Rostislav ; Píštěk, Václav (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Pro rozměry pohonu vačkového hřídele motoru Zetor, který je řešený pomocí převodu ozubených kol se šikmým ozubením bude vytvořen dynamický model v MBS (multi body system) a provedou se příslušné analýzy. Vytvoří se model i s čelním ozubením přímým. Závěrem bude srovnání obou variant.
Homogenní kapota - chování při nárazech impaktorem hlavy
Kadrmas, Lukáš ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou nárazových zkoušek dle předpisů Euro NCAP, konkrétně zkouškou nárazu impaktoru dětské hlavy na kapotu automobilu. Cílem je vytvoření homogenní kapoty, kde tuhá místa budou odstraněna a zároveň nedojde ke zhoršení globální tuhosti kapoty. Kapota musí ovšem splňovat limity pro ochranu chodců.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 118 záznamů.   začátekpředchozí98 - 107dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.