Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 107 záznamů.  začátekpředchozí98 - 107  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing ve zdravotnictví
Stejskal, Martin ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Střítecký, Rudolf (oponent)
Cílem bakalářské práce je seznámení s poznatky z oblasti marketingu a jejich využití ve zdravotnictví s uplatněním v konkrétním zdravotnickém zařízení.
Požadavky na kvalitu lázeňských služeb
Wernerová, Magdalena ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Bican, Jaroslav (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit požadavky klientů na kvalitu lázeňských služeb, tyto požadavky vyhodnotit a navrhnout možná řešení případných nedostatků. Tyto požadavky jsou zjišťovány v konkrétních lázeňských zařízeních Bertiny lázně a lázně Aurora v Třeboni metodou osobních rozhovorů s klienty. První část práce se zaměřuje na teoretické východiska týkající se kvality služeb a oblasti lázeňství. Dále jsou na sledovaném lázeňském komplexu aplikovány metody a nástroje řízení kvality a na závěr z vyhodnoceného průzkumu provedena analýza kladů i záporů poskytovaných služeb včetně návrhů na možná zlepšení.
Výzkum klientů Lázní Poděbrady, a.s.
Kropáčková, Pavlína ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Kruisová, Hana (oponent)
Práce se věnuje možnostem aplikace metod marketingu v oblasti lázeňství a využití těchto metod v praxi u konkrétního subjektu. Teoretická část shrnuje možnosti aplikace metod marketingu v oblasti cestovního ruchu, především lázeňství. Praktická část práce obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření, které mělo za účel zjištění spokojenosti se službami poskytovanými lázeňským subjektem. V závěru práce jsou uvedena doporučení ke změnám v oblasti poskytovaných služeb a marketingu společnosti Lázně Poděbrady a.s.
Marketing služeb lázeňského zařízení
Vaňková, Lucie ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce) ; Frková, Ludmila (oponent)
V mé diplomové práci se zaměřuji na význam uplatnění marketingu prostřednictvím analýzy marketingových činností lázeňského hotelu nacházejícího se v dynamickém konkurenčním prostředí. V první kapitole práce popisuji teoretické východisko marketingových činností v odvětví lázeňských služeb vedoucí k úspěšnému působení podnikatelského subjektu na trhu. V další kapitole je provedena analýza nástrojů marketingového mixu, analýzy vnitřního a vnějšího prostředí subjektu a následné zhodnocení postavení podnikatelského subjektu vůči konkurenčním subjektům na praktickém příkladě. Pro tvorbu této kapitoly využívám zejména interních zdrojů lázeňského zařízení, které mi byly poskytnuty zástupcem marketingového oddělení společnosti. Závěrečná kapitola práce zahrnuje zhodnocení provedených analýz marketingové činnosti společnosti vůči teoretickým poznatkům marketingu.
Františkovy Lázně a jejich postavení v lázeňství České republiky
Zárubová, Lucie ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na úroveň poskytování lázeňských služeb v rámci Františkových Lázní a hodnotí význam a postavení Františkových Lázní v České republice. Uvádí typologii českých lázeňských míst. Sleduje historii a současnost města Františkovy Lázně a popisuje atraktivity cestovního ruchu v okolí. Analyzuje současnou nabídku lázeňských služeb ve Františkových Lázní, uvádí indikační zaměření, používané léčebné minerální zdroje, charakterizuje subjekty poskytující lázeňskou péči a srovnává jejich produkty. Další část mapuje nové trendy v oblasti nabídky lázeňských služeb a vyzdvihuje postavení Františkových Lázní na českém trhu.
Analýza nabídky cestovních kanceláří ve vztahu k vybranému teritoriu
Kotorová, Daniela ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Teoretická část diplomové práce objasňuje základní pojmy z oblasti cestovního ruchu, lázeňského cestovního ruchu a z činnosti cestovních kanceláří a agentur. Je zde uvedena bližší charakteristika vybraného teritoria - České republiky, Slovenska a Maďarska s důrazem na lázeňský cestovní ruch v těchto oblastech. Praktická část analyzuje a hodnotí současnou nabídku lázeňských a wellness pobytů podle zadaných kritérií nabízenou cestovními kancelářemi ve vybraném teritoriu. Srovnání a analýza jednotlivých nabídek je vytvářena na základě marketingového mixu.
Řízení a organizování ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s.
Bič, Petr ; Dědina, Jiří (vedoucí práce)
Práce mapuje jednak to, na jakých základech stojí a čím se v současné době zabývá management některých českých lázní, jak v těchto lázních probíhá řízení a organizování. Dále se věnuje jednotlivým aspektům řízení a organizování ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s. v kontextu českého lázeňství. Práce prezentuje teoretické poznatky o organizování a řízení na praktickém příkladě, nastiňuje určitý možný vývoj a doporučení pro zlepšení.
Management a marketing lázeňství a hoteliérství
Klímová, Eva ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Odcházel, Jiří (oponent)
Cílem práce je na základě provedené marketingové analýzy navrhnout strategie a doporučení pro oblast marketingu vybraného lázeňského hotelu. Tato analýza byla provedena za pomoci klasických nástrojů marketingu, kterými jsou marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza, analýza konkurence a podobně. Praktická část je zaměřena na karlovarský hotel 5* Carlsbad Plaza, který je prvním spa a wellness hotelem v Karlových Varech.
Podpora rozvoje lázeňských služeb Třeboňska z finančních prostředků EU
Duspivová, Soňa ; Musil, Martin (vedoucí práce)
Práce zhodnotila čerpání finanční podpory z Evropské unie v programovacím období 2004 - 2006 do oblasti rozvoje lázeňství na Třeboňsku. Teoretická část práce vycházela z poznatků z oblasti lázeňství, regionálního rozvoje a programovacího období 2004 - 2006. Zároveň byla východiskem pro část praktickou, ve které zhodnotila konkrétní projekt "Třeboň - rozvoj lázeňské infrastruktury". Práce nastínila "bílá místa", která se naskýtají participujícím subjektům, kteří mají možnost využít finanční podpory z EU v programovacím období 2007 - 2013.
Turistické sezóny Mariánskolázeňska
Pekárek, František Bc. ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Vašák, Miroslav (oponent)
Diplomová práce řeší možnosti turistických sezón v mikroregionu Mariánskolázeňsko. Provedená analýza současné nabídky pobytů ukázala následování současných trendů v oblasti lázeňství. Nabídka však bohužel nezohledňuje možnosti jednotlivých ročních období. Přitom jsou možnosti trávení volného času v každém ročním období rozmanité a na své si tak přijdou návštěvníci s různými preferencemi. Nejčastější formou cestovního ruchu uskutečňovanou na Mariánskolázeňsku je forma lázeňská. Dotazníkové šetření ukázalo preference celkem 250 respondentů v oblasti trávení dovolené a jejich očekávání od lázeňského pobytu. Konfrontace dosažených výsledků se současnou nabídkou poukázala na zájem o ?mimolázeňské? aktivity a nedostatky v současné propagaci možností mikroregionu. Jedním z návrhů na zlepšení současného stavu bylo mimo jiné vytvoření ukázkového programu dle preferencí respondentů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 107 záznamů.   začátekpředchozí98 - 107  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.