Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 101 záznamů.  začátekpředchozí92 - 101  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Efektivita Cause Related Marketingu v České republice
Jirsáková, Šárka ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Tato práce se zabývá efektivitou využití cause related marketingu jako firemního nástroje propagace, v němž se firma snaží propojením podpory společensky prospěšných projektů se svou obchodní činností pozitivně ovlivnit vztahy se spotřebiteli. V prvních třech kapitolách tato práce představuje nástroj cause related marketing, uvádí příklady úspěšně realizovaných zahraničních i domácích kampaní a shromažďuje fakta o vnímání a postojích amerických spotřebitelů, zvláště mladé generace Y, vůči cause related marketingu. V praktické části se práce, která je rozčleněna do čtyř kapitol, věnuje vlastnímu výzkumu postojů českých spotřebitelů generace Y, analyzuje jeho výsledky a srovnává odlišnosti odpovědí na základě parametrů pohlaví, věk a místo pobytu respondentů. Na závěr rozebírá některé rozdíly v postojích českých a amerických spotřebitelů.
Hodnocení společenské odpovědnosti organizací využitím metody KORP
Krohová, Petra ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Prachař, Jaroslav (oponent)
Ve své práci jsem se věnovala společenské odpovědnosti podniku, popsala jsem její tři pilíře - ekonomický, společenský a environmentální. V praktické části jsem zhodnotila csr u České spořitelny metodou KORP a dále jsem provedla dotazníkové šetření u zaměstnanců ČS ohledně jejich povědomí o CSR v ČS.
Analýza CSR aktivit společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. a jejich porovnání se strategií mateřské společnosti Deutsche Telekom
Ježková, Ivana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Jelínková, Blanka (oponent)
Bakalářské práce se zabývá sestavením kompletního seznamu CSR aktivit společnosti T-Mobile Czech Republic, zařazením těchto aktivit do jednotlivých skupin vydefinovaných strategií koncernu a návrhem možností vyrovnání rozdílů mezi CSR aktivitami společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. a strategií její mateřské společnosti Deutsche Telekom AG. První část práce vysvětluje, co je to CSR, jak se pozná společensky odpovědná firma, zabývá se otázkou, zda být či nebýt společensky odpovědný, a popisuje tři základní pilíře CSR. V druhé části práce jsou popsány obě společnosti, kterých se práce týká (tedy T-Mobile Czech Republic a Deutsche Telekom). Zároveň jsou v ní vypsány veškeré CSR aktivity společnosti T-Mobile, popsána CSR strategie společnosti Deutsche Telekom, jednotlivé aktivity T-Mobile zařazeny do skupin definovaných strategií Deutsche Telekom a navrženy možnosti, jak vyrovnat rozdíly mezi současnou CSR činností T-Mobile Czech Republic a strategií Deutsche Telekom.
Využití konceptu společenské odpovědnosti firem v interní komunikaci
Skřebský, Vít ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Cílem této práce je představení takového přístupu ke společenské odpovědnosti firem, který firmě přináší konkurenční výhodu. Hlavními charakteristikami tohoto přístupu jsou hloubka zakotvení CSR ve strategii firmy, úroveň interní komunikace CSR aktivit a zapojení zaměstnanců do těchto aktivit. Teoretická část této práce je proto zaměřená na představení CSR a interní komunikace a jejich současných trendů, jako jsou partnerství soukromého a veřejného sektoru a nevládních organizací při řešení společenských problémů, nebo využití příběhů jako nositelů sdělení v interní komunikaci. V této části práce je také zkoumán význam zapojení zaměstnanců a jeho pozitivní přínos pro konkurenceschopnost firmy. V praktické části jsou pak analyzovány a srovnávány přístupy k CSR, jejich interní komunikace a zapojení zaměstnanců u českých operátorů T-Mobile a Vodafone.
Marketingová strategie firmy Siemens s.r.o.
Kubová, Věra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
První kapitola se věnuje obecným charakteristikám mateřské společnosti Siemens AG. Druhá kapitola potom přibližuje vznik a charakteristiku společnosti Siemens s.r.o. v České republice. Třetí kapitola popisuje komunikaci české společnosti v závislosti na té mateřské, a to především těm aspektům, které jsou pro ni závazné v závislosti na mateřské společnosti. Čtvrtá kapitola se zabývá problematikou Corporate Responsibility a součástí obsáhlé čtvrté kapitoly je politika životního prostředí. V poslední páté kapitole je zobrazeno portfolio významnosti, které ilustruje priority managementu společnosti a investorů v oblasti Corporate Responsibility.
Firemní kultura Kovohutí Příbram
Šimíková, Jana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Firemní kultura je jedním ze základních prvků, které ovlivňují úspěšnost či neúspěšnost firmy na trhu. Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou firemní kultury, popisuje její prvky, funkce, projevy. V praktické části jsou poznatky aplikovány na českou společnost Kovohutě Příbram, která je zde zároveň představena. Důraz je kladen na zjištění úrovně zaměstnaneckých výhod a přístupu ke zaměstnancům včetně motivačních faktorů. Cílem práce je zhodnotit kulturu v podniku a nabídnout řešení pro zlepšení.
Společenská odpovědnost korporací v EU: cesta k udržitelnému růstu (vybrané problémy)
Kuksová, Magdalena ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Dúbravská, Pavla (oponent)
Cílem práce je představit společenskou odpovědnost jako cestu k udržitelnému růstu. Jednotlivé části pojednávají o zainteresovaných skupinách, důvodech pro společenskou odpovědnost. V práci dále srovnávám společenskou odpovědnost v postkomunistických zemích a v zemích EU, zabývám se problematikou měřitelnosti odpovědnosti a přímých zahraničních investic.
Aktivity Plzeňského Prazdroje, a. s. k zodpovědné konzumaci alkoholu.
Stehlíková, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kraus, Luděk (oponent)
Diplomová práce analyzuje problematiku společensky odpovědného chování, zaměřuje se především na zodpovědnou konzumaci alkoholu. Obsahuje návrhy možných řešení, které povedou k vyšší využitelnosti služby Promile INFO, kterou se v práci zabývám.
Společenská odpovědnost firmy Deloitte
Malášková, Dana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Dušková, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou úrovní společenské odpovědnosti firmy Deloitte v České republice. Teoretická část práce podává obraz o tom, co společenská odpovědnost firem vlastně je a jakých oblastí se dotýká. V praktické části je popsána stávající úroveň společensky odpovědného podnikání společnosti Deloitte. Největší prostor je zde věnován jednotlivým aktivitám firmy a hodnocení současné CSR strategie a také konkrétním návrhům na zlepšení. Závěrem celé práce je pak návrh na vytvoření nové strategie v oblasti CSR, která kombinuje stávající prvky s prvky novými a u stávajících projektů se snaží navrhnout jistá zlepšení a eliminovat tak problémy, se kterými se firma v současnosti stále potýká.
Využití firemní filantropie v marketingové komunikaci
Blechová, Štěpánka ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Kamarytová, Monika (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na vymezení pojmu firemní filantropie, která je součástí společenské odpovědnosti firem. Dále je práce zaměřena na zjištění možnosti měření firemní filantropie (zjištění její efektivity pro firmu) a možnosti její komunikace vůči stakeholderům. Praktická část této práce byla provedena v rámci společnosti Johnson & Johnson, s.r.o., ale vzhledem k citlivým údajům nebyla zveřejněna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 101 záznamů.   začátekpředchozí92 - 101  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.