Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí80 - 89další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analyse du marché des cosmétiques en Chine appliqué aux entreprises françaises
Ruan, Ling ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Mercier Suissa, Catherine (oponent)
Práce je zaměřena na výzkum místa francouzských kosmetických společností v Číně. Po teoretickém výzkumu následuje analýza kosmetického průmyslu a kosmetického trhu Francie a Číny. Ve třetí části jsou analyzovány dvě případové studie společností (L'Oréal, L'Occitane en Provence), které jsou přítomny na čínském trhu. Cílem práce není posoudit nebo zhodnotit trh nebo strategie jsou správně zvolené, ale přinést informace a porovnání francouzských společností na čínském trhu.
Body image from the point of view of a Czech consumer focused on cosmestics market
Kováčová, Lenka ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Tato bakalářské práce se zaměřuje na body image. Jejím úkolem je analyzovat postoj českého spotřebitele v souvislosti s touto tématikou. Hledá odpověď na otázku: "Jak je důležité pro českého spotřebitele dobře vypadat a co aktivně dělá pro to, aby dobře vypadal?". Také pomocí vlastního výzkumu zjistit, jak kosmetické firmy pracují s body image, jakou důležitost mu přikládají a porovnat vztah českého spotřebitele k body image a vztah kosmetických firem k body image.
Možnosti síťového marketingu na trhu s kosmetikou
Müllerová, Patricie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kolorosová, Jana (oponent)
Cílem této práce je analýza přímého prodeje a síťového marketingu na českém trhu s kosmetikou. Analyzovány jsou čtyři vybrané společnosti, které na českém trhu působí. U společností jsou sledovány podmínky, které nabízejí svým zástupcům. Je sledován zejména sortiment nabízených produktů, možnost spolupráce a provizní a odměňovací systém. V práci jsou dále použita sekundární data o vývoji a stavu síťového marketingu jak na českém, tak světovém trhu. Pro účely této práce byl proveden i vlastní kvantitativní výzkum, který ověřoval znalost síťového marketingu mezi respondenty a také jejich znalost a spokojenost s produkty čtyř vybraných společností. Bylo provedeno i cenové srovnání vybraných výrobků dekorativní kosmetiky. Na základě všech těchto informací je provedena komparace vybraných společností, na kterou navazuje poslední část práce věnovaná komplexnímu shrnutí všech poznatků. Dále jsou vybrány nejvhodnější společnosti pro nové distributory. V práci je také formulováno doporučení další orientace sledovaných společností při rozvoji jejich distribučních sítí. Práce se dále věnuje přímému prodeji a síťovému marketingu obecně, je zde popsán princip, na kterém síťový marketing funguje, výhody a nevýhody, které přináší. Je popsán vznik a historie síťového marketingu a také česká právní úprava ilegálních systémů. Část práce je také věnována etice přímého prodeje.
Význam CSR v přímém prodeji
Zoulová, Sabina ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Mokrejšová, Veronika (oponent)
Práce se zabývá významem společenské odpovědnosti firem (CSR) v přímém prodeji. Teoretická část charakterizuje přímý prodej jako takový. Zaměřuje se na multilevel marketing, což je nejčastěji používaná forma přímého prodeje. Uvádí znaky, které nám pomohou odhalit nelegální systémy, jež se za multilevel pouze vydávají. Pomocí statistik poskytuje přehled o pozici přímého prodeje na trhu. Velká část je věnována ochraně spotřebitele. Do jisté míry ji může zaručit CSR, ale také Etický kodex a členství firmy v asociacích přímého prodeje. Praktická část obsahuje případovou studii. Problém je analyzován na největší společnosti přímého prodeje -- Avon Products. Cílem práce je potvrzení/vyvrácení hypotéz: "Při nákupu jsou pro zákazníky rozhodující jiné faktory než CSR firmy" a "Při výběru pracovní činnosti jsou pro lidi (distributory) rozhodující jiné faktory než CSR firmy". Vyhodnocení hypotéz proběhne na základě dotazníkového šetření, které má kvantitativní i kvalitativní část.
Analýza trhu péče o pleť v ČR
Krňávek, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá trhem kosmetiky a hlavně péče o pleť a jejím cílem je tento trh analyzovat. V teoretické části se krátce zabývá historií kosmetiky a vymezení hlavních produktových kategorií. Dále analyzuje hlavní hráče na trhu a porovnává český a západní trh péče o pleť. Velkou pozornost práce věnuje marketingovému mixu a jeho odlišnostem v závislosti na tržním segmentu a představení hlavních značek, působících na trhu péče o pleť. V praktické části se věnuje nejdříve analýze primárních dat získaných pomocí dotazníku a v druhé části segmentaci trhu na základě těchto dat pomocí statistického programu IBM SPSS 21. Odkryté segmenty jsou popsány a je pro ně navržena krátká strategie na úrovni marketingového mixu.
Italské neologismy z oblasti kosmetiky
BIELKOVÁ, Petra
Předmětem této bakalářské práce je zkoumání italských neologismů z oblasti kosmetiky v letech 1900 - 2011. Práce je rozdělena na dvě části. Část teoretická obsahuje teoretické podklady pro pochopení a časové vymezení samotného termínu neologismus, jak se italský jazyk ve 20. a 21. století neologismy obohacoval, jak jsem je vyhledala. Dále tato část uvádí definování sémantického pole kosmetiky. V části analytické jsem sestavila vlastní korpus současných textů z oblasti kosmetiky, v dostupných výkladových slovnících jsem ověřila etymologii a dataci daného lexika, určila jsem základní kategorie z hlediska způsobu tvoření slov a analyzovala jsem získané vzorky podle různých kritérií. Cílem této práce je najít neologismy z oblasti kosmetiky v současných italských textech (zejména v italských časopisech), určit jejich etymologii a podrobně je rozebrat z hlediska způsobu tvoření.
The emerging market of cosmetics for men: An investigation of consumer behavior in Czech republic
Orlichová, Zuzana ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat bariéry přijetí kosmetiky u českých mužů prostřednictvím průzkumu trhu a průzkumu chování spotřebitelů - jaký vztah mají muži ke kosmetice, proč používají některé kosmetické přípravky, zatímco jiné odmítají. Pokud jde o trh s kosmetikou pro muže, jsou zde překážky, které brání mužům v přijetí kosmetiky. Cílem této práce je odhalit, co spůsobuje tyto bariéry a popsat jaký vliv mají na spotřební chování mužů. Tyto východiska jsou doplněny o doporučení pro výrobce kosmetiky jako lépe kapitalozovat z příležitostí vycházejícich z tohto trhu.
Specifika a analýza B2B marketingové strategie kosmetické firmy Heitland a Petre, s.r.o.
Dragonová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení B2B marketingové strategie společnosti Heitland a Petre, s.r.o. Teoretická část práce se zabývá podstatou marketingu, strategickým marketingovým procesem a specifiky marketingu B2B. Praktická část zahrnuje představení společnosti Heitland a Petre, její SWOT analýzu a charakterizuje stávající marketingovou strategii. Rovněž jsou zde na základě terénního šetření popsány návrhy na vylepšení marketingu firmy do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí80 - 89další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.