Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  začátekpředchozí73 - 82další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spojitá betonová mostní konstrukce
Zemánek, Tomáš ; Lerch, David (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na řešení silničního mostu, situovaného mezi obcemi Roudno a Razová přes vodní nádrž Slezská Harta. Před návrhem byly vytvořeny a porovnány 3 studie. Zvolená varianta je spojitý komorový nosník s šikmými stěnami, dodatečně předpjatý kabely se soudržností. Nosník celkové délky 148,0 m a šířky 13,6 m má tři pole. Výška nosníku je 3,3 m. Je zpracován podrobný statický výpočet, včetně posouzení konstrukce na mezní stavy, návrh předpětí a ověření návrhu pomocí časové analýzy. Návrh a posudky dočasných i trvalých návrhových situací jsou prováděny podle platných norem a předpisů. Součástí diplomové práce je výkresová dokumentace a vizualizace.
Most na silnici II/379
Kubíček, Ondřej ; Šustr, Bronislav (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem novostavby silničního mostu na silnici II/379. V předběžném návrhu byly zpracovány tři studie řešení, z nichž je vybrána varianta spojitého deskového trámu o čtyřech polích. Tato varianta byla dále posouzena ve statickém výpočtu dle evropských norem. Součástí diplomové práce je výkresová dokumentace, postup výstavby, vizualizace a technická zpráva.
Silniční most v obci Budišov nad Budišovkou
Šedová, Linda ; Strnad, Jiří (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh silničního mostu o jednom poli v obci Budišov nad Budišovkou. Nosná konstrukce z předpjatého betonu, její délka je 21,0 m a rozpětí je 20,0 m. Zatížení je vypočítáno pomocí programu Scia a porovnáno s ručním výpočtem. Vybraná varianta byla posouzena na mezní stav použitelnosti a na mezní stav únosnosti dle normy ČSN EN 1992-2.
Silniční most přes řeku Budišovku
Zývala, Pavel ; Požár, Michal (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh mostní konstrukce přeš řeku Budišovku v obci Budišov nad Budišovkou. Nosnou konstrukci tvoří železobetonová deska o jednom poli. Statický výpočet byl proveden ve dvou verzích, které byly následně porovnány mezi sebou. Pro výpočet první verze byl použit software Scia Engineer 16.1 a druhá verze byla zpracována ručně pomocí zjednodušené metody vzdorujících šířek. Výpočty byly prováděny dle platných norem EN.
Silniční a tramvajový most
Vošček, Martin ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Predmetom práce je variantný návrh cestného a električkového mostu v mestskej zástavbe. Jedná sa o premostenie rieky mostom o dĺžke 52,5 m. Sú porovnané dva návrhy pričom v prvom návrhu sa jedná o oblúkovú konštrukcia s tiahlami. Druhý návrh, ktorý je nakoniec rozpracovaný aj ako víťazný je návrh priehradovej konštrukcie. Obe návrhy majú betónovou mostovku spraženú s oceľovými priečnikmi. Ako materiál je použitá oceľ S355 a betón C35/45. Nosná konštrukcia je posudená v súlade s platnými technickými normami.
Zesílení silničního mostu
Neděla, Lukáš ; Pinkas, Karel (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rekonstrukcí silničního mostu o dvou prostých polích přes řeku Olši v Třinci. Rekonstrukce mostní konstrukce je navržena ve dvou variantách, pro které je proveden návrh a posouzení nosné konstrukce dle platných norem. Výpočet vnitřních sil je proveden pomocí programu Scia Engineer 2016. Obsahem práce je statický výpočet, výkresová dokumentace, ekonomické porovnání variant a vizualizace.
Most na rampě přes dálnici
Tlamka, Tomáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem návrhu je novostavba silničního mostu přes dálnici. Byly navrženy tři varianty řešení, z nichž je vybrána varianta spojitého desko trámu o šesti polích. Tato varianta byla dále posouzena ve statickém výpočtu. Statický výpočet je zpracován dle evropských norem. Součástí této diplomové práce je dále výkresová dokumentace, vizualizace, technická zpráva a postup výstavby.
Předpjatý silniční most v obci Budišov nad Budišovkou
Topinková, Petra ; Zich, Miloš (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem hlavní nosné konstrukce betonového mostu o~jednom poli přes řeku Budišovku. Délka konstrukce je 18,8m. Byly vypracovány tři studie a z~nich vybrána jedna varianta pro další výpočet. Vybraná varianta, deska z~předpjatého betonu, byla posouzena na mezní stavy podle platných evropských norem. Práce je doplněna vizualizací a přehlednými výkresy.
Návrh silničního spřaženého mostu na obchvatu Bytomi
Uhl, Milan ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce bude návrh spřaženého mostu o čtyřech polích. Diplomant prověří dvě varianty návrhu – konstrukci spojitou a konstrukci o čtyřech prostých polích.
Ocelová konstrukce mostu na pozemní komunikaci
Vlček, Radek ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh ocelové nosné konstrukce mostu o rozpětí 31+74+31m s dolní mostovkou převádějící silnici II. třídy v oblasti města Olomouc. Mostovka je tvořená ocelobetonovou deskou spřaženou s příčníky. Řešení bylo zaměřeno na použití obloukové konstrukce ve střední části mostu s různým nakloněním oblouků vůči vodorovné středové ose mostu. V rámci řešení byly vypočítány čtyři varianty. Nejvýhodnější z nich byla vybrána a detailněji zpracována. Výpočty jsou zpracovány podle platných normativů ČSN EN.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   začátekpředchozí73 - 82další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.