Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,264 záznamů.  začátekpředchozí726 - 735dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Smartphone Based Visible Light Communication Beacon System For Internet Of Things
Novák, Marek
The article describes an application of Visible Light Communication (VLC) for Internet of Things (IoT) nodes authentication and metadata exchange. A practical use-case of presented communication system is provided and benefits of using such technique is explained. A smartphone camera based platform and advanced image processing is used for data reception and as a proof of concept implementation of presented communication technique. The future direction of the research is provided.
Utilization Of Modern Image Processing Methods In Control Of Laboratory Processes
Kiac, Martin
The thesis deals with the processing and detection of specific objects in the image on the Android mobile platform. The main objective of this work is to implement a mobile application for the control of pipetting processes based on images from a camera of a mobile device. In this thesis is used for image processing an open source computer vision library OpenCV. The proposed solution was subsequently implemented on the Android platform using the Android Studio development environment. The following article describes the issue and the results of the thesis solution.
Android vs iOS: A Comparative Study
Pršeš, Faruk ; Kotásek, Miroslav (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis compares two most popular operating systems in a modern smartphone age. iOS and Android are well known for their rivalry. Therefore, the aim of this thesis is to provide a detailed analysis of these two operating systems and to discuss their advantages and disadvantages. The first part of this work frames the concept of mobile/smartphone operating systems and traces the historical development of the smartphone operating systems. Afterwards, it moves on to the history of Apple and Google systems and compares their origin, features, user-interface, hardware requirements, application development and, in general, their way to become the most stable and popular smartphone systems in the world. The second part of this work is focused on analysing survey results. The goal of the survey was to compare preferences of Android and iOS users.
Inteligentní líheň drůbeže
Kejík, Jan ; Číka, Petr (oponent) ; Kiac, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout a zkonstruovat inteligentní líheň drůbeže. První část se zabývá popisem procesů líhnutí drůbeže. Dále jsou zde porovnány nejprodávanější líhně od různých výrobců a je zde popsán navrhovaný systém řízení líhně. V dalších částech práce je popsána praktická konstrukce líhně, tak jak byla realizována. Mechanická část líhně využívá v hojné míře komponenty vytištěné na 3D tiskárně, elektronická výbava využívá komponenty platformy Arduino. Významnou částí je popis vestavěného softwaru napsaného v objektovém programovacím jazyce C++. Výsledná líheň je vybavena komfortním uživatelským rozhraním s možností ovládání mobilní aplikací. Protože praktické použití líhně vyžaduje nepřetržitý několika-týdenní spolehlivý provoz, byla líheň po dobu několika měsíců testována. Během této doby byly získány praktické zkušenosti, které pomohly vyřešit některé problematické komponenty a odladit výsledný software.
Open data, open source software a právo
Končitý, Patrik ; Míšek, Jakub (oponent) ; Myška, Matěj (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se bude zabývat právní problematikou fenoménu otevřených dat a open source softwaru. Praktickým výstupem je vytvoření aplikace, která bude ditribuována pod open source licencí a bude využívat otevřená data. V teoretické části práce jsou nejdříve popsány právní aspekty které vznikají při vytváření programu a zároveň je zde přiblížena současná evropská a česká legislativa. Dále je zde popsán pojem Free a open source softwaru, druhy autorství, práva autora či zvláštní práva pořizovatele databáze. V další pasáži jsou probrány licence a následně je zmíněna veřejná licence pod kterou bude distribuována aplikace. Následuje kapitola pojednávající o konkrétních problémech související s autorskoprávní ochranou. Druhá část teoretické práce řeší otevřená data. Nejdříve je objasněn tento pojem a poté je uvedena unijní a česká legislativa, která se pojí s otevřenými daty. Pak je pozornost upřena na formáty otevřenosti otevřených dat a způsoby poskytování. A nakonec jsou uvedeny konkrétní problémy, které mohou vznikat při užívání otevřených dat. V další části bakalářské práce je řešen praktický výstup, android aplikaci, která splňuje definici free and open source softwaru. Nejdříve je zde provedena analýza dat. Po analýze následuje vybrání vhodné datové sady a poté jsou rozebrány podmínky užití datových sad. V dalších kapitolách už je více řešena technická stránka věci. Je popsána volba platformy, jazyka a vývojového prostředí, je zmíněna veřejná licence, jež bude použita pro distribuci a také zde bude rozebrána platforma, kde bude aplikace distribuována. Kapitola funkcionality aplikace popíše zamýšlenou funkcionalitu a rozvržení aplikace. Poslední kapitola popisuje samotné řešení aplikace. Je zde popsán princip klíčových částí pro aplikaci jako například vytváření tabulek, graf či implementace kvízu.
Určování počasí podle snímků oblaků
Kukaň, Tomáš ; Goldmann, Tomáš (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce bylo vytvořit aplikaci schopnou předpovědět nastávající počasí na základě fotografie oblak s využitím konvolučních neuronových sítí. V této práci jsou popsané kategorie oblak a jejich odpovídající předpověď. Dále zde jsou výsledky experimentů s různými architekturami sítí a datasetů s přihlédnutím na jejich úspěšnost v rozeznání typu oblak. Nakonec je tu krátce popsána tvorba finální aplikace a řešení problémů, kterým jsem čelil při její implementaci.
Využití kamery kvadrokoptéry pro sledování kontextu scény ve venkovním prostředí
Běl, Petr ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací uživatelského rozhraní pro ovládání kvadrokoptéry mobilním zařízením. Nejdůležitějším aspektem návrhu je schopnost sledování scény kamerou nesenou kvadrokoptérou. Zvolené kritérium bylo řešeno ovládáním gesty kreslenými na displej zařízení, a tedy vypuštěním zbytných grafi ckých ovládacích prvků. Komfort sledování scény je zajištěn více módy letu za použití stejné sady gest. V práci je pro spojení robota s mobilním zařízením zvolena platforma Robot Operating System. Její přenesení na mobilní zařízení bylo uskutečněno knihovnou RosJava pro zvolený operační systém Android. Hlavním přínosem je vytvoření mobilní aplikace umožňující pilotovat kvadrokoptéru a pozorovat přenášený obraz z její kamery nerušený ovládacími prvky. Tato přednost je důležitá především pro zařízení s menšími displeji, jako jsou například chytré telefony.
Vytvoření GUI návrháře pro iTP (iNELS Touch Panels)
Kučera, Ondřej ; Šála, Jakub (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje problematice vytvoření grafického návrháře uživatelského rozhraní aplikace pro mobilní zařízení, umožňující ovládání systému inteligentní elektroinstalace. Popisuje konkrétní řešení inteligentní elektroinstalace poskytované společností ELKO EP, s.r.o. a obsahuje detailní návrh prototypu aplikace pro mobilní zařízení a aplikace grafického návrháře.
Rozhraní NETBOX Moje Konto pro Android
Vaculík, Radim ; Šuška, Boris (oponent) ; Kubíček, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá uživatelským rozhraním pro webovou aplikaci NETBOX Moje Konto pro Android. Cílem práce je vytvořit jednoduché, přehledné a rychlé rozhraní pro zákazníky využívající služby NETBOX. Aplikaci, která nabídne uživateli souhrn svých služeb, mobilní rozhraní pro čtění zpráv, stav vyúčtování nebo přístup ke vzdálenému ovládání televize. Celá mobilní aplikace komunikuje on-line s webovým portálem NETBOX Moje Konto. Design aplikace používá návrhové vzory.
Integrace systému rozšířené reality do testbedu Průmysl 4.0
Poláček, Matěj ; Honec, Peter (oponent) ; Kaczmarczyk, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou integrace rozšířené reality do testbedu Průmysl 4.0. Testbed představuje automatizovaného robotického barmana, který slouží k praktické demonstraci a ověření pojmů jako je Průmysl 4.0, virtuální zprovoznění či digitální továrna. Integrace rozšířené reality je provedena pomocí mobilní aplikace na operační systém Android a vytváří AR informační systém testbedu. Teoretická část práce je věnována Průmyslu 4.0, konstrukci testbedu, rozšířené realitě a technologiím použitých při implementaci aplikace. Druhá část se zabývá implementací a testováním aplikace. Na závěr je uvedeno zhodnocení výsledků práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,264 záznamů.   začátekpředchozí726 - 735dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.