Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 87 záznamů.  začátekpředchozí68 - 77další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Webové rozhraní pro tvorbu vize, cílů a plánu projektu
Štěpánek, Matěj ; Klicnar, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou uživatelského rozhraní pro plánování projektů, jejich cílů a samotné vize, kterou uživatel má. Analyzuje dostupné technologie pro návrh a realizaci těchto projektů a seznamuje s efektivním dosahováním cílů. Zkoumá problematiku řízení projektů a dále popisuje úlohu gamifikace v moderním světě. Praktická část bakalářské práce se věnuje implementaci uživatelského rozhraní pro tvorbu vize, cílů a plánu projektu, které má za cíl usnadnit tvorbu Bakalářské či Diplomové práce pomocí gamifikačních technik. Toto rozhraní je diskutováno ve studii reálného projektu, zkoumá uživatelskou spokojenost a použitelnost řešení v praxi.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
Aplikace pro záznam nálady s prvky gamifikace pro Android
Jarábek, Juraj ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro sledování nálady s prvky gamifikace pro operační systém Android. Klíčovou částí práce je vysvětlení proča jak je dobré zaznamenávat náladu, dále popis operačního systému Android a jeho verzí. Práce dále rozebere a vysvětlí pojem gamifikace, gamifikační mechanismy a jejich využití v oblasti smartphonů a konkrétní použití gamifikačního mechanismu v aplikaci. Práce dále popisuje samotný návrh aplikace a implementaci návrhu. Závěrem, práce popisuje zpětnou odezvu uživatelů a plán do budoucna představující rozšíření aplikace. Aplikace je implementována v jazyce Java.
Webový portál pro sledování činností a cílů projektů
Maliňák, Václav ; Szőke, Igor (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Předmětem této práce je navrhnout a vytvořit systému na správu projektů a cílů s efektivním uživatelským rozhraním využívajícím moderní postup v dosahování cílů. K osvojení si dovedností vedoucích k lepšímu řízení činností na projektech je využito gamifikačních prvků. Ty slouží k podpoře uživatelů systém používat a motivují je ke správnému plnění definovaných projektů a cílů. Teoretické znalosti řízení projektů a stanovování cílu slouží jako podklad k návrhu celého systému a vytvoření vhodného gamifikačního enginu. Jako podcíl této práce je k systému vytvořena webová aplikace, využívající implementované prvky a sloužící k ověření stanovených hypotéz. Formulace těchto hypotéz a jejich ověření je důležitou součástí této práce.
Třicetidenní výzva
Přibylová, Kateřina ; Szőke, Igor (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací webové aplikace, jejíž úkol je pomoci uživatelům bojovat s prokrastinací a dosahováním jejich cílů za pomoci třicetidenních výzev. Práce seznamuje čtenáře s problematikou chorobného odkládání věcí na později a analyzuje podobná existující řešení na trhu. Hlavní důraz při tvorbě samotné aplikace byl kladen na uživatelskou přívětivost, intuitivnost ovládání a responzivitu. Problém udržení aktivity a motivace uživatelů řeší aplikace použitím gamifikačních a socializačních prvků. Výsledná aplikace je implementována za použití moderních webových technologií. Závěr této práce je věnován procesu testování a budoucnosti aplikace.
Talent management ve vybrané společnosti
Šimonová, Lucie ; Strážnický, Tadeáš (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na oblast Talent managementu, přičemž její první část je věnována předložení teoretických poznatků, které se týkají vymezení a popisu základních pojmů jako je „talent“, „Talent management“ či „motivace“. Tyto poznatky jsou následně využity při zpracování části praktické, a to ve spolupráci s vybranou společností, jež má o zavedení Talent managementu zájem.
Gamifikace v řízení lidských zdrojů
Loufek, Václav ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím gamifikace pro zvýšení motivace a zaujetí zaměstnanců. Cílem práce je provést analýzu činností řízení lidských zdrojů v souvislosti s gamifikací a popsat postupy integrace herních principů a gamifikovaných systémů. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy gamifikace a základní elementy herního designu. Praktická část představuje využití gamifikace v oddělení lidských zdrojů společnosti T-mobile Czech Republic a.s., hledá místa vhodná pro další rozvoj pomocí herních mechanik a ve vybraných aktivitách popisuje potenciální gamifikované projekty. Analyzované informace pochází z kvalitativních rozhovorů s ředitelkou rozvoje lidských zdrojů sledované společnosti.
Možnosti využití principů počítačových her pro zlepšení funkce podniku
Vitvar, Jakub ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Rais, Aziz (oponent)
Účelem této práce je analyzovat současné možnosti využití počítačových her a jejich prvků pro zlepšení funkce podniku. Práce navrhuje označení a jeho definici pro skupinové pojmenování všech možností použití. Dále se práce těmito možnostmi zabývá více do hloubky. Práce popisuje jednotlivé elementy a principy, ze kterých tyto metody vychází. V závěru práce je navrženo možné využití pro zlepšení vzdělávacích procesů na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Gamifikační systémy a jejich integrace v organizaci
Rýdl, Vojtěch ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tématem této práce jsou gamifikační systémy a jejich implementace v organizacích. V první kapitole je popsána teoretická část gamifikace. Druhá kapitola se zabývá možnostmi využití herních prvků v pracovním prostředí a přístupy k návrhu gamifikačního systému. Ve třetí kapitole nalezneme porovnání gamifikačních platforem. Poslední část práce obsahuje návrh vlastního gamifikačního systému pro webovou aplikaci.
Management 3.0; Virtualni management s gamifikovanymi aspekty
Kotoun, Karel ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Karban, Václav (oponent)
Cilem teto prace je analyzoat zaklady gamifikace, jakozto take studovat vedeni lidi na zaklade jejich osobnostnich profilu. Dle techto predpokladu bude tedy hlavnim cilem tvorba funkcniho designu softwarove aplikace pro management a zamestnance pro novou, nadchazejici eru lidskeho rizeni. Dana aplikace umozni sbirat velka mnozstvi dat o jednotlivych clenech tymu (Big Data zalozena aplikace), coz bude napomahat manazerum efektivne alokovat nove cleny tymu na zaklade jejich osobnosti, schopnosti a zkusenosti v gamifikovanem uzivatelskem rozhrani. Ultimatnim cilem teto prace je, aby slouzila jako pomocnik manazerum pri rizeni lidi za pomoci poznani rozdilnych osobnostnich profilu a take pomoci znalosti zasad gamifikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 87 záznamů.   začátekpředchozí68 - 77další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.