Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management 3.0; Virtualni management s gamifikovanymi aspekty
Kotoun, Karel ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Karban, Václav (oponent)
Cilem teto prace je analyzoat zaklady gamifikace, jakozto take studovat vedeni lidi na zaklade jejich osobnostnich profilu. Dle techto predpokladu bude tedy hlavnim cilem tvorba funkcniho designu softwarove aplikace pro management a zamestnance pro novou, nadchazejici eru lidskeho rizeni. Dana aplikace umozni sbirat velka mnozstvi dat o jednotlivych clenech tymu (Big Data zalozena aplikace), coz bude napomahat manazerum efektivne alokovat nove cleny tymu na zaklade jejich osobnosti, schopnosti a zkusenosti v gamifikovanem uzivatelskem rozhrani. Ultimatnim cilem teto prace je, aby slouzila jako pomocnik manazerum pri rizeni lidi za pomoci poznani rozdilnych osobnostnich profilu a take pomoci znalosti zasad gamifikace.
Podnikání pohledem katolické církve
Karban, Václav ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce se zaobírá analýzou podnikání pohledem katolické církve ve smyslu zjištění cílů podnikání prizmatem sociální nauky. Rozbor je prováděn formou komparativní analýzy podnikání a jeho cílů v systému kapitalismu a v systému křesťanské společnosti řízené sociální naukou církve
Etika v podnikání
Karban, Václav ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce zpracovává normativní deskripci stavu etických norem v podnikatelském prostředí v ČR, nejprve teoreticky uvádí do problematiky etiky, poté se věnuje rozboru prostředí. Rozbor prostředí začíná analýzou vnějších etických norem - zákonů - a jejich strážců z řad orgánů státní správy a pokračuje rozborem vlastních etických kodexů odvětví - konkrétně reklamy, která má vlastní dobře rozvětvenou etickou strukturu a pojišťovnictví jako dalšího vybraného zástupce etického kodexu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Karban, Viktor
2 Karban, Vojtěch
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.