Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 751 záznamů.  začátekpředchozí677 - 686dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití sociálních sítí v marketingu - srovnání ČR a zahraničí
Mejdrová, Jana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Štrbíková, Tereza (oponent)
Diplomová práce zkoumá možnosti využití sociálních sítí v marketingu a srovnává situaci v České republice se zahraničím. V teoretické části definuje tento pojem, krátce připomíná historický vývoj sociálních sítí a rozebírá jejich popularitu ve světě a v ČR. Dále se zaměřuje na jednotlivé komponenty marketingové strategie a mixu a možnosti jejich implementace na sociálních sítích. Hlavní část práce konkrétně rozebírá jednotlivé nástroje na nejpopulárnějších sociálních sítích dnešní doby a uvádí praktické příklady jejich využití. Poslední kapitola podrobně analyzuje marketingovou strategii, komunikaci a kampaně nejúspěšnějších firem na sociálních sítích s cílem odhalit příčiny jejich úspěchu. Tato odhalení poté srovnává s marketingovými aktivitami na sociálních sítích v České republice. Kromě toho také porovnává způsob, jakým mezinárodní firmy se zastoupením v České republice využívají sociální sítě k marketingu v zahraničí a u nás.
Moderní trendy v bankovnictví se zaměřením na komunikační a distribuční kanály
Čížek, Martin ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce) ; Pumprová, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá moderními distribučními a komunikačními kanály v bankovnictví. Snahou je ukázat jednotlivé možnosti a překážky vybraných distribučních kanálů. Nalézt potenciál a odhadnout vývoj těchto kanálů do budoucna. Cílem práce je dále poskytnout poznatky, jak by se v tomto segmentu měly banky zachovat, pokud chtějí být konkurenceschopné, respektive získat alespoň počáteční konkurenční výhodu.
Vnímání reklamy na sociální síti Facebook
Brejcha, Jan ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na reklamu na sociální síti Facebook. Cílem práce je prozkoumat, jak uživatelé Facebooku vnímají různé druhy reklamy, které se na Facebooku vyskytují a provést porovnání v závislosti k reklamě jinde na internetu. V první části práce jsou charakterizovány druhy internetové reklamy a sociální sítě. Dále jsou popsány možné druhy reklamy na Facebooku, které se na této sociální síti objevují a jsou k nim přiřazeny ekvivalenty jinde na internetu. Druhá část práce je věnována sestavení dotazníku a následnému vyhodnocení a prezentaci výsledků. Přínosem této práce je zjištění, jak uživatelé vnímají reklamu na Facebooku v porovnání s reklamou jinde na internetu. Dále získání preferencí uživatelů na jednotlivé druhy reklamy jak na facebooku, tak na internetu. Na základě výsledků preferencí je dáno doporučení jaké typy reklamy používat, vzhledem k jejich pozitivnímu vnímání uživateli.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání
Polák, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Trčka, Adam (oponent)
Cílem a hlavním účelem této práce je vytvoření jednotného uceleného návodu k praktickému využití sociálních sítí pro podporu podnikání. Čtenář je nejprve seznámen s definicí a historií sociálních sítí, následně mu jsou představeny jednotlivé možnosti jejich využití. V další části se zaměřením na Facebook se čtenář dozví, jaká jsou pravidla pro komunikaci na sociálních sítích a jakým způsobem vybudovat základnu fanoušků. V praktické části popisuji svou vlastní práci při správě sociálních profilů a předkládám své osobní zkušenosti z mého snažení vybudovat kvalitní základnu fanoušků na facebookové stránce. Jako metriky vyjadřující úspěch mé snahy jsem zvolil hodnoty reach a engaged users, které používá samotný Facebook.
Možnosti využití sociálních pro podporu podnikání
Vaněk, Jiří ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimir (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání" je charakteristika jednotlivých druhů sociálních sítí z hlediska možnosti jejich využití pro zvýšení konkurenceschopnosti organizací. Klade si za cíl analyzovat současný stav, možnosti a podmínky využití sociálních sítí v České republice. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na představení jednotlivých druhů sociálních sítí, je zde zmíněn jejich vznik, vývoj a možnosti využití v podnikové praxi. Praktická část se zabývá analýzou současné situace společnosti Zentity s. r. o. v oblasti sociálních sítí. Společnost je poté porovnána se svými hlavními konkurenty v odvětví. Přínosem této práce je právě ono srovnání využití sociálních sítí vůči svým konkurentům a návrh efektivnějšího řešení prezentace uvedené společnosti na sociálních sítích.
Možnost využití sociálních sítí v prostředí firmy
Daněk, Lukáš ; Jon, Jakub (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Sociální sítě jsou na vzestupu. Jsou využívány podniky všech velikostí, napříč odvětvími. Jsou však opravdu cestou k zvýšení produktivity zaměstnanců, nárůstu prodeje a celkového zájmu o firmu? Nebo se jedná jen o módní trend? Možnosti využití sociálních sítí, jako nástroje pro podporu businessu, jsou široce diskutované. V této práci je shrnutí objektivních i subjektivních názorů a zkušeností s využíváním sociálních sítí ve firmě. Autor seznamuje čtenáře s možnostmi využití sociálních sítí pro interní komunikaci. Klade důraz na praktické zkušenosti i koncepty jednotlivých veřejných sociálních sítí a porovnává je s neveřejnými sociálními sítěmi. Dále představuje možnosti využití sociálních sítí pro externí komunikaci a marketingovou prezentaci, opět s důrazem na reálnou použitelnost i koncept každé jednotlivé sítě. V práci jsou dále uvedeny studie a nejnovější průzkumy, které dokazují důležitost a rozvoj sociálních sítí v 21. století. Cílem práce je utvořit ucelený přehled využitelnosti sociálních sítí ve firmě, se zaměřením na interní komunikaci a komunikaci firmy s okolím.
Současné možnosti optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Martinka, Jan ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Práce shrnuje současné možnosti bezplatné optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Ve struktuře rozdělené na on page a off page faktory hodnotí jejich důležitost pro vy-hledávače. Přežité faktory jsou vyvraceny a nahrazeny těmi novými, moderními. Většinu praktik uvedených v teoretické části aplikuji na web zaměřený na pořádání studentských párty. Cílem práce je tedy nejen zmapovat aktuální praktiky, ale dosáhnout s jejich pomocí lepšího umístění zmíněného webu ve vyhledávačích a zvýšení návštěvnosti pořádaných párty.
Sociální sítě z pohledu HR
Böhmová, Lucie ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce)
Práce je zaměřená na sociální sítě a jejich vliv na HR v organizacích při výběru nových zaměstnanců. Teoretická část obsahuje stručný popis historie personalistiky, úvod do sociálních sítí a některých teorií s nimi spojených. Aby se čtenář dobře orientoval v problematice náboru, je v několika kapitolách zmíněna strategie a možnosti inzerce pracovních míst. Následuje podrobná analýza sociálních sítí Facebook, LinkedIn a Twitter a pracovních portálů. V praktické části bude analyzován dotazník a rozhovory s personalisty. Z obou částí potom bude vytvořen závěr, který by měl shrnout celou diplomovou práci. Záměrem je prozkoumat, zda jsou sociální sítě schopny nahradit pracovní portály jako jobs.cz, prace.cz apod. Dále porovnat způsob a formu jakou společnosti prezentují nová/volná pracovní místa na internetu. V neposlední řadě zjistit, jak pracovníci HR v organizacích vidí sociální sítě jako nový nástroj náboru zaměstnanců.
Využití sociálních sítí v Competitive Intelligence
Feige, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Švík, Martin (oponent)
Práce se zaměřuje na oblast Competitive Intelligence (konkurenční zpravodajství) s důrazem na nové možnosti ve vztahu k moderním sociálním sítím. Nejprve vyhodnocuje obecnou analýzu aktuálního stavu trhu a následně se podrobně věnuje jednotlivým předním hráčům a jejich klíčovým produktům, čímž poskytuje detailní pohled na celou oblast Competitive Intelligence. V závěru teoretické části se poté soustředí na možnosti využití moderních sociálních sítí a dalších sociálních a soft zdrojů právě pro Competitive Intelligence. Praktická část práce je věnována reálnému projektu, který se uskutečnil ve spolupráci s IBM zkraje roku 2012. Na tomto projektu jsou demonstrovány teoretické poznatky sepsané v úvodní části práce. Vzhledem k absenci obdobných zdrojů může být celá kapitola použita jako referenční model pro budoucí projekty shodného zaměření.
Využití internetového marketingu a sociálních sítí pro podporu internetového obchodu
Heideker, Petr ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato práce se zabývá nástroji internetového marketingu a jejich možným využitím na konkrétním případě internetového obchodu Minibike-Shop.cz. Práce je rozdělena na tři logické celky, které na sebe navazují. V první části jsou teoreticky popsány nástroje, které mohou být použity k propagaci internetového obchodu na internetu. U jednotlivých nástrojů jsou popsány jejich výhody a možnosti jejich využití pro zvýšení konkurenceschopnosti. Čtvrtá kapitola práce je kompletně věnována sociálním sítím v České republice a možnostem, které firmám poskytují. Součástí teoretické části je i kapitola, věnovaná ukazatelům, pomocí kterých je možné vyhodnotit úspěšnost marketingové kampaně. Druhá část práce je zaměřena na analýzu vybraného obchodu a jeho konkurentů pomocí teoretických předpokladů stanovených v první části práce. Navíc bude proveden audit webových stránek jednotlivých obchodů, z kterého vyplynou jejich kvalitativní nedostatky. Třetí část práce je věnována návrhu strategie, která vychází z nedostatků zjištěných v analytické části. Cílem návrhu strategie je odstranění zjištěných chyb a také získání konkurenční výhody. Práce je zakončena závěrem, který se věnuje shrnutí práce a hodnocení stanovených cílů. Hlavním přínosem mé diplomové práce je provedená konkurenční analýza pro internetový obchod Minibike-Shop.cz a navržená strategie pro další rozvoj firemního marketingu. Tato strategie dopomůže ke zvýšení počtu návštěvníků, ke zvýšení jejich spokojenosti a také samozřejmě ke zvýšení tržeb, které z toho vyplývají.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 751 záznamů.   začátekpředchozí677 - 686dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.