Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  začátekpředchozí66 - 75  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení pracovního výkonu ve Škoda Auto a Energetickém regulačním úřadu
Broulík, Jan ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Rejhon, Martin (oponent)
Práce porovnává systémy hodnocení pracovního výkonu ve Škoda Auto a Energetickém regulačním úřadu z hlediska příslušnosti těchto organizací k soukromému a veřejnému sektoru. V teoretické části pojednává o řízení a hodnocení pracovního výkonu. Praktická část analyzuje systémy hodnocení pracovního výkonu ve zkoumaných subjektech. Autor dochází k závěru, že rozdílnost cílů veřejného a soukromého sektoru nemusí nutně vést k rozdílům v systému hodnocení pracovního výkonu.
Automobilový průmysl: vývojové tendence a perspektivy
Temlík, Lukáš ; Vošta, Milan (vedoucí práce) ; Kašpar, Václav (oponent)
Cílem bakalářské práce je poukázat na historii nejvýznamnějších automobilek na jednotlivých kontinentech, analyzovat současné trendy automobilového průmyslu a jeho předpokládaný vývoj a charakterizovat postavení a příležitosti českého zástupce v tomto odvětví. První část této práce je věnována vzniku největších světových automobilek. Druhá část se podrobněji zaměřuje na současné trendy a hledá odpovědi na otázky, jak v současnosti probíhá výroba a jaký lze očekávat budoucí vývoj automobilového průmyslu. Třetí část se věnuje českému zástupci na automobilovém trhu, společnosti Škoda Auto.
Vybrané problémy marketingové strategie ŠKODA AUTO a.s.
Češková, Lenka ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Erbenová, Lenka (oponent)
Společnost Škoda Auto patří mezi nejvýznamnější firmy v České republice. Společnost nejen prodávává vozy ze svého portfolia, ale také zajišťuje servisní služby pro vozidla svých zákazníků, nabízí Škoda Originální díly a Škoda Originální příslušenství. Tyto poprodejní aktivity jsou důležitou součástí značky. Servisní služby, zákazníkům známy pod označením Škoda Service, komunikují své služby v souladu se značkou Škoda Auto. Diplomová práce se zabývá externí komunikací Škoda Service. V diplomové práci je popsán stávající komunikační mix a zhodnoceny v současnosti nasazené reklamní materiály a další marketingové aktivity Škoda Service. Na základě této analýzy jsou navrženy doplňující metody komunikace, které mohou být Škoda Service implementovány do stávajícího komunikačního mixu.
Vztah funkcí interního a externího auditu ve výrobním podniku a v podniku poskytujícím služby
Nováková, Lenka ; Králíček, Vladimír (vedoucí práce) ; Soukupová, Dana (oponent)
Diplomová práce srovnává interní a externí audit. V prvních kapitolách jsou obsaženy definice, vývoj a profesní profil. Dále se zmiňuji o etickém kodexu a popisuji postup provádění obou druhů auditu. Praktickou část jsem zaměřila na podniky Škoda Auto, a.s. a Accenture. S rostoucí velikostí podniku, která byla měřena počtem zaměstnanců, obratem a hodnotou užívaného majetku, se zvyšovalo riziko omylů a podvodů. Proto bylo vyžadováno, aby správnost účetnictví byla vedena vedle nezávislého externího posuzování také interními auditory. Většina podnikatelů se během své práce setká s problematikou auditu a to jednak při uspokojování požadavků legislativy a dále při řízení podnikatelského procesu. Společnou vlastností každého auditu je nezávislost. Za nezávislost se v této oblasti považuje buď nezávislá osoba ? auditor a nebo nezávislost na auditované činnosti. Klíčová slova audit, interní audit, externí audit, etický kodex, controlling, outsourcing, zákon Sarbanes-Oxley
INSTITUCIONALIZACE NOVÝCH HODNOT A ZÁSAD V JEDNÁNÍ MANAŽERŮ
Smetánka, David ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Dědina, Jiří (oponent) ; Chadt, Karel (oponent)
V literárním rozboru je kladen důraz především na vliv nových hodnot a zásad v koncernu Volkswagen na jednání manažerů ve Škoda Auto. V teoretické části se autor opírá o přístupy institucionální a organizačně-kulturní a přístupy ke stylu řízení. Dále je proveden výzkum pro ověření teorie, potvrzení či vyvrácení hypotéz a zodpovězení otázek, které s tímto tématem souvisejí. Experimentální část se nejprve zabývá popisem metody zkoumání a způsobem šetření ve Škoda Auto. Rovněž jsou detailněji popsány postupy implementace KLL do praxe manažerů a blíže vysvětleny body KLL. Zpracovaný výzkum a jeho výsledky jsou prezentovány v navazujících kapitolách. Autor si dovoluje vyzdvihnout pozitiva realizačního procesu KLL v praxi a rovněž upozornit na jeho nedostatky. Přístup manažerů k tomuto procesu je klíčovou otázkou celé práce. Jejich subjektivní hodnocení jednotlivých požadavků se odráží na míře a ochotě tyto požadavky uplatňovat ve svém jednání či je dále šířit. Na závěr je navržena metoda pro úspěšné zavádění podobných změn ve velkých podnicích, jakým Škoda Auto je. Jsou uvedeny předpoklady pro úspěšné zahájení realizace změny kultury a sladění cílů a v neposlední řadě i úskalí a rizika, která mohou podobné záměry zmrazit. Další navazující kroky, které je třeba činit po skončení realizační fáze procesu, jsou uvedeny v závěru práce.
Finanční analýza společnosti Škoda Auto, a. s.
Moucha, František ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Mikovcová, Hana (oponent)
Cílem práce je posouzení finančního a celkového zdraví společnosti Škoda Auto, a. s. První část práce se zabývá metodologickou oblastí, druhá část aplikací nastíněných problémů a základní charakteristikou podniku včetně srovnání s oborem. K analýze jsou použity nástroje jako vertikální a horizontální analýza účetních výkazů, analýza poměrových ukazatelů, bilanční pravidla, analýza pracovního kapitálu a cash flow, bonitní a bankrotní modely, pyramidové rozklady a analýza finanční páky. Na závěr je řešena problematika ukazatele EVA a je shrnuto celkové zdraví společnosti.
Informační podpora pro řízení zásob ve výrobním podniku
Laubová, Lenka ; Král, Bohumil (vedoucí práce) ; Tomáš, Jiří (oponent)
V diplomové práci jsem usilovala o zdokonalení informační podpory pro řízení zásob v podmínkách střediska dispozice v Kvasinách ve firmě Škoda Auto, a. s. Nejprve jsem mapovala nástroje a metody efektivního řízení zásob s primárním zřetelem na jejich informační podporu. Nabyté poznatky jsem posléze aplikovala na konkrétní situaci střediska dispozice a snažila se o celkové zefektivnění procesu řízení zásob v souladu s celopodnikovým prospěchem. Vytvářela jsem kritéria, která by alespoň částečně zhodnotila disponentovu práci vzhledem ke struktuře jeho referátu. Dále jsem se zaměřila na rovnoměrnost odvolávaného množství během měsíce.
Logistické řetězce automobilového průmyslu na bázi SKD/CKD automobilů
Vrhel, Bohumil ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Šír, Luděk (oponent)
Obsahem této diplomové práce je představení problematiky rozložených vozů jako varianty vstupu automobilky na nové trhy. V první části jsou představeny jednotlivé kategorie rozložených vozů a zahraniční montážní závody automobilky Škoda Auto a související logistické řetězce, v druhé části jsou analyzovány vybrané ekonomické parametry expedice rozložených vozů. Ve třetí části je kritické analýze podroben právě probíhající projekt výstavby výrobního závodu Škoda Auto a Volkswagen v ruské Kaluze se zhodnocením rizikových faktorů.
Integrace portálu B2E ve firmě ŠKODA AUTO A.S.
Hvězdová, Klára ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Venclík, Petr (oponent)
Cílem práce je detailní zmapování etapy analýzy projektu integrace portálu B2E ve firmě Škoda Auto a.s. V práci jsou také srovnány postupy uplatňované při projektu s obecnými metodickými návody. Následně jsou obecné návody přizpůsobeny podmínkám projektu běžícího ve velké společnosti s velkým počtem budoucích uživatelů. Hlavním cílem práce však bylo vytvoření sady klíčových pravidel, která zohledňují specifika velkého projektového okolí.
Analýza prodejů Škoda Auto ve střední Evropě a rozvoj prodejní sítě
Martínková, Pavla ; Kalínská, Emílie (vedoucí práce) ; Kambová, Anna (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou prodeje vozů značky Škoda v regionu střední Evropy a s tím souvisejícím rozvojem prodejní/ servisní sítě s přihlédnutím ke změnám vyvolaným vstupem nových členských zemí do Evropské unie. Charakterizuje funkční rozdělení prodejní sítě a vymezuje faktory ovlivňující její rozvoj. Dále se věnuje charakteristice středoevropských trhů (Česká republika, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rakousko, Slovinsko), prodejům realizovaným na těchto trzích a otázkám s tím souvisejícím, jako je finanční stránka obchodů a změna filosofie přístupu k finálním zákazníkům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   začátekpředchozí66 - 75  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.