Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí54 - 63  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Webová aplikace pro tvorbu prezentací
Marada, Zbyněk ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit webovou aplikaci pro správu snímků prezentace. Aplikace pracuje se snímky ve formátu HTML. Aplikace umožňuje na snímcích provádět operace úpravy obsahu, mazání, přesouvání a vytvářeních nových snímků. Program pracuje přes webové rozhraní založeném na komunikací klient/server za pomocí techniky AJAX.
Webová prezentace běžeckých tras
Cvengroš, Ján ; Hanzl, Vlastimil (oponent) ; Sedláček, Svatopluk (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá vytvorením webovej aplikácie, ktorá umožní vkladať a prezentovať informácie týkajúce sa bežeckých trás v Brne a jeho okolí. Pozostáva z užívateľského rozhrania, ktoré poskytuje možnosť spravovať informácie uložené v SQL databáze. Zároveň slúži ako nástroj na automatizované určenie geometrických parametrov bežeckých trás a umožňuje zobraziť priebeh trasy na mapovom podklade serveru mapy.cz či vykresliť pozdĺžny profil trasy.
Implementation of E-commerce
Šúryová, Tatiana ; Ing. et Ing. Gregor T.Kovács (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the creation a web presentation of e-commerce of a firm. It includes descriptions and analysis of the specific subject. Also it contents suggestion of electronic commerce, which should contribute to a stable position of the firm in this market, to increase awareness among customers and ultimately to increase profits. Then it describes the problems related to implementation of e-commerce and economic evaluation of the proposal for electronic commerce.
Návrh internetové komunikační kampaně
Petyrková, Kateřina ; Šindelář, Josef (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je problematika úspěšnosti internetové prezentace malé firmy a její komunikace se zákazníky prostřednictvím internetu. Zabývá se různými možnostmi propagace firmy na internetu a zavedením elektronického obchodu jako významného obchodního kanálu.
Vlastní značka papírenských výrobků
Hikadová, Kateřina ; Kopečková, Veronika (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci jsem se věnovala tvorbě vlastní papírenské značky s názvem Papíři. Jedná se o malé experimentální papírnictví, které vzniká jako alternativa k běžné papírenské produkci. Na poli knižní vazby se snažím o inovaci v různých typech knižní vazby. Aby se zachovala vysoká kvalita výrobků, jsou vyráběny částečně ručně v menším nákladu z kvalitních materiálů a jsou na nich užity moje vlastní knihvazačské postupy. Součástí bakalářské práce je vytvoření vizuálního stylu značky Papíři, návrh loga, webových stránek s internetovým obchodem, ukázky produktů a propagační kanály.
Webové prezentace obchodních firem na příkladu DEVIDENT s.r.o.
Ivancevscaia, Iulia ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Cílem této bakalářské práce je na příkladu analýzy webu DEVIDENT s.r.o. ukázat, jak by měly společnosti postupovat při tvorbě svých webových prezentací nebo při vylepšování již existujících webových stránek. První kapitola je věnována vysvětlení pojmu internetový marketing a vymezení jeho výhod a nevýhod. Druhá kapitola se zabývá postupem při tvorbě webové prezentace a klíčovými zásadami úspěšného webu. Třetí a čtvrtá kapitoly jsou praktické a věnují se analýze původního webu DEVIDENT s.r.o., navržení vylepšení jednotlivých součástí webové prezentace společnosti a zhodnocení jejích nových webových stránek. Práce obsahuje univerzální doporučení pro firmy, které plánují zřídit webové stránky nebo svoji webovou prezentaci vylepšit.
Marketing v prostředí internetu a jeho význam v informační společnosti
Lovíšek, Marek ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem. V práci budou představeny principy a nástroje internetového marketingu, které budou následně aplikovány na konkrétním případě drobného podnikatele v oboru stavebnictví. V první části práce bude reflektována současná situace. Cílem této části bude zhodnocení nástrojů internetového marketingu, zjištění syntéz a principů v této oblasti. Záměrem druhé části práce je výběr a aplikace nejefektivnějších fundamentů za použití co nejmenších nákladů. Dále se budu snažit zjistit, jaký vliv má internetový marketing na současnou společnost. Ukazuje se, že je již nedílnou součástí života všech uživatelů internetu. Představeny budou i situace, kdy nás internetový marketing ovlivňuje, aniž bychom si to uvědomovali.
Návrh a vývoj rozšíření systému Wordpress pro tvorbu multimediálních portfolií
Kabilka, Richard ; Šubrta, Václav (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Pro kariérní úspěch v kreativním průmyslu je důležitá komunikace v online prostředí. V této práci jsou nejprve prozkoumány základní principy a stavební prvky webového portfolia. Následně je proveden průzkum aktuálních webových trendů v oblasti designu a užitých technologií pro tento typ webových prezentací. Na základě těchto zjištění je navrženo vlastní rozšíření pro systém WordPress a popsán jeho vývoj. Rozšíření řeší snadnou správu multimédií a tvorbu administračního rozhraní k snadnému přizpůsobení vzhledu a nastavení funkcionalit webového portfolia.
Využití sociálních sítí v bankovním sektoru v ČR
Balcar, Filip ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou využívání sociálních sítí v bankovním sektoru České republiky. Jejím cílem je na základě vlastního průzkumu aktuálního stavu působení vybraných českých bank na sociálních sítích navrhnout sadu doporučení pro úspěšné působení bank v prostředí sociálních sítí. Práci tvoří čtyři hlavní kapitoly. První kapitola shrnuje poznatky týkající se problematiky sociálních sítí získané v již obhájených diplomových pracích. Druhá kapitola se na problematiku sociálních sítí zaměřuje teoreticky, popisuje aktuální nejdůležitější světové sociální sítě, navrhuje jejich dělení podle typických vlastností a popisuje nejdůležitější způsoby využití sociálních sítí v podnikání. Třetí kapitola obsahuje vlastní průzkum využívání sociálních sítí vybranými českými bankami, definici kritérií pro jeho hodnocení a vlastní vyhodnocení. Na základě provedeného průzkumu je poté ve finální čtvrté kapitole uvedena sada doporučení, která jsou využitelná pro úspěšné působení bank na sociálních sítích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí54 - 63  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.