Název:
Zavedení elektronického obchodu
Překlad názvu:
Implementation of E-commerce
Autoři:
Šúryová, Tatiana ; Ing. et Ing. Gregor T.Kovács (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Táto diplomová práca sa zaoberá vytvorením webovej prezentácie elektronického obchodu firmy. Zahŕňa charakteristiku a analýzu dotknutého subjektu. Ďalej obsahuje návrh varianty elektronického obchodu, ktorý by mal prispieť k stabilnému postaveniu firmy na tomto trhu, k zvýšeniu u povedomia zákazníkov a v konečnom dôsledku k zvýšeniu zisku. Následne popisuje problémy súvisiace s implementáciou a ekonomické zhodnotenie návrhu elektronického obchodu.
This diploma thesis deals with the creation a web presentation of e-commerce of a firm. It includes descriptions and analysis of the specific subject. Also it contents suggestion of electronic commerce, which should contribute to a stable position of the firm in this market, to increase awareness among customers and ultimately to increase profits. Then it describes the problems related to implementation of e-commerce and economic evaluation of the proposal for electronic commerce.
Klíčová slova:
e-business; e-shop; search engine optimalization; web presentation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12116