Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 76 záznamů.  začátekpředchozí53 - 62dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Portál elektronických informačních zdrojů Umění online Knihovny JAMU v Brně a jeho služby
Kasperkevičová, Romana ; Bratková, Eva (vedoucí práce) ; Stöcklová, Anna (oponent)
Tématem rigorózní práce je portál pro přístup k volně dostupným elektronickým informačním zdrojům "Umění online" Knihovny Janáčkovy akademie múzických umění v Brně (více viz http://knihovna.jamu.cz/index.html nebo http://dokumenty.jamu.cz/knihovna/eiz). Konkrétními cíly jsou analýza a hodnocení stávajícího stavu portálu, průzkum využívání informací a informačních služeb portálu, návrh na rozšíření informačních služeb portálu, návrh na jeho organizační a technologické zlepšení a návrh na doplnění informačních zdrojů. Rigorózní práce je strukturována do sedmi kapitol. Část textu je věnována JAMU a její knihovně, stěžejní část portálu Umění online. Kapitola 1. Janáčkova akademie múzických umění v Brně přibližuje prostředí umělecké vysoké školy. Od kapitoly 2. Knihovna JAMU - historie, vývoj, služby a jejich kritická analýza po kapitolu 4. Elektronické informační zdroje v Knihovně JAMU, se text zabývá problematikou knihovny. Kapitola 5. Portál Umění online - vývoj, kritická analýza současného stavu popisuje vývoj a analyzuje současný stav portálu Umění online. Prezentací průzkumu, který zjišťoval využívání oborových informací z portálu a spokojenost uživatelů s jeho propagací a webovou prezentací, se zabývá kapitola 6. Dotazníkové šetření "Využívání portálu s elektronickými informačními zdroji (EIZ)...
ICT kompetence učitelů
Neumajer, Ondřej ; Rambousek, Vladimír (vedoucí práce) ; Nikl, Jiří (oponent) ; Leipert, Jiří (oponent)
Tato práce se ve své teoretické části snaží analyzovat problematiku ICT kompetencí učitelů v šíři kontextu, který problematiku kompetencí učitelů (ale samozřejmě i s odkazem na kompetence žáků) reflektuje do národních kurikul, reforem školských vzdělávacích soustav a zejm. modelů přístupů k osvojování a dalších rozvíjení ICT kompetencí učitelů. Informační společnost, jejíž dimenze prostupují všemi oblastmi lidského konání, má své konsekvence vyvolané signifikantními změnami a transformací společnosti i ve vzdělávání, 4 SLAVÍK, M.: The development of competencies of University scholars. In: Schola 2006. Bratislava : Slovenská technická univerzita, 2006, ISBN 80-227-2389-4. 5 Recommendation of the European Parliament and of the Council on key competences for lifelong learning. Commission of the European Communities, 2005. Dostupné na Internetu <http://ec.europa.eu/edMrntinn/policies/2010/doc/kevrec gn.Pdf>- a tudíž i v práci učitele. Jinými slovy, prostorem, ve kterém k reformám vzdělávaní dochází, je právě aktuálně prostředí informační společnosti. Jedním z podporujících argumentů dokládajících vhodnost a potřebnost rozkrytí problematiky dotčené touto prací jsou závěry a doporučení6 konference amerického konsorcia CoSN7 (Consortium for School Networking) konané v březnu 2007 v San Franciscu. Jedná se o výzvu...
Optimalizace obsahu testů informační gramotnosti z hlediska současných požadavků na studenty VŠ
PROCHÁZKA, Martin
Bakalářská práce se zaměřuje na optimalizaci obsahu testů informační gramotnosti z hlediska současných požadavků na studenty vysokých škol. V práci je uveden rozbor mezinárodních požadavků ECDL na základní úroveň a kvalitativní šetření formou rozhovoru s vyučujícími na vysokých školách. Nasbírané informace slouží jako podklad pro vytváření nových nebo úpravu stávajících úloh pro testování studentů. Úlohy nejsou sestaveny do pevně daných verzí testů, ale jsou uzpůsobeny k náhodnému sestavování testů. Práce dále obsahuje otestování dvou variant na vybrané skupině studentů z neinformatického oboru.
NTK a nové konzultační služby
Tvrdá, Pavlína ; Henzl, Jiří
Prezentace: idr-1054_1 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-1054_2 - Stáhnout plný textMP4
Vliv rozvoje internetu na trh práce v ČR po roce 1989
Machová, Martina ; Kaczor, Pavel (vedoucí práce) ; Svojšová, Liliana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem trhu práce v České republice za posledních 25 let z pohledu počítačové revoluce, rozvoje internetu a sociálních sítí. Autorka zkoumá vliv rozmachu internetu a sociálních médií na trh práce v ČR, na metody náboru pracovníků, hledání a zprostředkování zaměstnání a na zvyšování flexibility trhu práce. Zabývá se proměnou metod a forem náboru zaměstnanců za posledních 25 let. V praktické části provádí a vyhodnocuje dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, zda a jak se v důsledku vlivu internetu proměnil trh práce ve sledovaném období. V závěru práce autorka formuluje osobní pohled na perspektivu dalšího vývoje náborových metod na trhu práce v ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 76 záznamů.   začátekpředchozí53 - 62dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.