Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 415 záznamů.  začátekpředchozí401 - 410další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of customer satisfaction in the hotel of Sheraton Prague Charles Square Hotel
Szabó, Tomáš ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Gardoš, Radek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabírá problematikou spokojenosti zákazníků konkrétního pražského hotelu. Snaží se zmapovat celkovou spokojenost zákazníků a její vývoj od začátku existence hotelu. Její vliv na loajalitu ke značce hotelu a ochotu zákazníků doporučit hotel svým známým. Poukazuje také na vliv benefitů věrnostního programu daného hotelu na loajalitu ke značce hotelu. Práce se snaží odpovědět na hypotézy vyplývající ze stanovených cílů, což se jí nakonec podaří a odhaluje určitý vliv mezi celkovou spokojeností a loajalitou ke značce, taktéž postupně narůstající spokojenost zákazníků v čase z důvodu lepších zkušeností managementu s vedením hotelu. V závěru posuzuje efektivnost majitelovo rozhodnutí změnit generálního ředitele po pěti měsících od otevření hotelu.
Věrnostní systém Beauty Institutu Lancome
Nováková, Šárka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Marádová, Lucie (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit věrnostní systém Lancôme Beauty Institutu a zjistit pomocí dotazníkového šetření spokojenost zákaznic s nabízenými výhodami a popřípadě navrhnout možnosti vylepšení systému. V teoretické části jsem se zaměřila na obecnou definici spokojenosti zákazníka a péči o něj. Důležitým bodem je získávání, vytváření a udržování zákazníků, které vede až k vytváření věrnosti. Pro pochopení věrnostního systému, který využívá Lancôme Beauty Institute, je potřeba se seznámit také s obecnými principy marketingu, které jsou základem pro fungování veškerých pravidel pro vytváření, udržování a motivování současných i potenciálních zákazníků. V praktické části popisuji fungování věrnostního systému Lancôme Beauty Institutu, jaké byly etapy jeho vývoje, kdy k nim došlo a jaké byly důsledky změn ve věrnostním systému. Pro zjištění spokojenosti zákaznic s věrnostním systémem a jeho hlavních nedostatků jsem ve své diplomové práci využila dotazníkového šetření -- data jsem sebrala, třídila a provedla jejich analýzu.
Systém řízení a konkurenceschopnost maloobchodu
PIHEROVÁ, Jitka
Diplomová práce na téma Systém řízení a konkurenceschopnost maloobchodu se zaměřuje na systém řízení, spokojenost zákazníků, vztahy s dodavateli a odběrateli a analýzu konkurence firmy Jana Vohryzková, která používá obchodní název: Vítěz, prodejna sportovních pohárů a trofejí. První část se zabývá teoretickým základem nutným k vypracování analýzy konkurence, vztahů k zákazníkům, dodavatelům a odběratelům. Druhá část se věnuje charakteristice maloobchodu, analýze vztahu s dodavateli a odběrateli, systému péče o zákazníky, spokojenosti zákazníků a analýze konkurence. Charakteristika maloobchodu je změřena na vývoj firmy, dispoziční řešení prodejní jednotky, zařízení prodejní jednotky, šíři sortimentu a prodej zboží. Firma se zabývá prodejem v klasickém i v internetovém obchodě. Tržby z e-shopu tvoří 58% celkových tržeb a tržby na prodejně 42% celkových tržeb. Analýza konkurence je tedy rozdělena na dvě části: analýza konkurence obchodu a analýza konkurence internetového obchodu. Součástí práce jsou dotazníková šetření zaměřená na spokojenost zákazníků obchodu a spokojenost zákazníků e-shopu. Tyto dotazníky zákazníci vyplňovali v období šesti měsíců. V této době navštívilo obchod 62 zákazníků, z nichž 47 dotazník vyplnilo. Dotazník tedy vyplnilo 75,81% zákazníků. Z celkového počtu 76 přijatých internetových objednávek, byl dotazník vyplněn 58 zákazníky. Tento dotazník vyplnilo 76,32% zákazníků e-shopu. Výstupem diplomové práce jsou návrhy na udržení a zlepšení konkurenční pozice firmy na trhu a zvýšení spokojenosti zákazníků obchodu i internetového obchodu.
Posouzení vlivu řízení kvality v podnikatelském subjektu na jeho konkurenceschopnost
NOVOTNÝ, Jaromír
Cílem této bakalářské práce je posouzení vlivu řízení kvality ve společnosti GiTy, a. s. na jeho konkurenceschopnost, se sídlem v Brně. Společnost operuje na trhu už 20 let. Práce je doplněna grafy a tabulkami. Na základě získaných informací (Hodnotící zpráva IMS 2008) byla provedena analýza současného stavu řízení systému managementu jakosti, která byla podkladem pro návrh na zlepšení. Z analýzy také vyplynulo, že firma GiTy potřebovala certifikaci (QMS, EMS, ISMS) pro získání 88 % svých tržeb. Tímto zjištěním lze dokladovat důležitost systému jakosti v GiTy, ale i na celém českém trhu. Dílčí návrh na zlepšení spočívá v zavedení sledování nákladů na jakost, aby firma mohla lépe řídit peněžní prostředky vynaložené na jakost. Hlavní návrh na zlepšení spočívá v zavedení systému managementu služeb (ISO 20000). Tento systém firmu v počátku zavedení zatíží náklady ve výši 120000 Kč, ale přínos bude podstatně vyšší. Smyslem tohoto systému je zvýšení úrovně poskytovaných služeb, snížení nákladů, rizik a času k zavedení nových produktů a služeb, zlepšení využití zdrojů, zvýšení produktivity a také získání konkurenční výhody před ostatními poskytovateli IT služeb.
Využití nástrojů PR ve výchovných a vzdělávacích institucích
HAJSKÝ, Ondřej
Cílem práce bylo zjistit míru využívání PR ve výchovných a vzdělávacích institucích a to pomocí výsledků dotazníkového průzkumu a dotazování vedení škol. Dílčím cílem bylo zjistit potenciál komunikačních kanálů a také faktory, které ovlivňují rozhodování studentů o výběru následující školy. Kromě výše uvedeného by měl mít po přečtení této práce čtenář představu o možnostech hodnocení spokojenosti zákazníka (v našem případě studenta).
Péče o zákazníky v retailingové firmě
Sibřinová, Andrea ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce analyzuje strategii péče o zákazníky společnosti IKEA. V první části jsem se zabývala obecně zákazníkem, jeho definicí, významem, segmentací a také chováním, zaměřila jsem se i na teorii péče o zákazníky. V druhé analytické části jsem popsala a zhodnotila přístup společnosti IKEA k péči o zákazníky a pomocí dotazníku jsem zjišťovala, do jaké míry zákazníci znají služby nabízené společností IKEA, jak je využívají a hodnotí. Získané informace jsem zpracovala a zaznamenala pomocí grafů a tabulek. Na závěr práce jsem uvedla moje doporučení.
Zefektivnění kvality zpětné vazby v České spořitelně, a. s.
Burešová, Michaela ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Jakubcová, Jitka (oponent)
Důvodem napsání této práce byla skutečnost, že se České spořitelně nedaří plnit stanovený cíl řešit 80 % klientských podnětů do 24 hodin. Cílem diplomové práce nazvané "Zefektivnění kvality zpětné vazby v České spořitelně, a.s." je určit tzv. úzká místa v procesu řešení zpětné vazby od klientů a navrhnout možná opatření pro zlepšení celého procesu. Diplomová práce je rozdělena na několik dílčích kapitol. Jednotlivé části postupně obsahují teoretická východiska zlepšování a zefektivnění procesů, v praktické části pak představuji Českou spořitelnu, a.s., proces řešení zpětné vazby od klientů a požadavky klientů na řešení reklamací. Následně se věnuji interpretaci výsledků vlastního šetření, vymezení kritických míst a navrhnutí opatření, která by mohla proces zefektivnit a napomoci rychlejšímu řešení zpětné vazby od klientů.
French Paul on the market of the Czech Republic: enter, operation and other expansion possibilities of this chain of cafés and bakeries
Girmanová, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pelantová, Dita (oponent)
Bakalárska práca sa zaoberá postavením francúzskeho reťazca kaviarní a pekární Paul na trhu Českej republiky. Za cieľ si kladie analýzu súčasnej pozície na miestnom trhu a skúma ďalšie možnosti jeho expanzie do iných lokalít hlavného mesta a prípadne aj do ďalších miest v republike. Súčasťou hlavného cieľa je takisto aj výskum spokojnosti zákazníkov, ktorý sa uskutočnil na základe dotazníkového šetrenia. Hlavným zdrojom šetrenia je skúsenosť a výsledky výskumu s využitím spomínaného dotazníka. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Výsledkom šetrenia v praktickej časti je miera spokojnosti zákazníkov a návrhy, ktoré by ju mohli zvýšiť.
Analýza počtu reklamací a procesu vyřizování reklamací ve společnosti LASSELSBERGER, a.s.
Davídková, Veronika ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Hlavním tématem diplomové práce je spokojenost zákazníků. Úvodní teoretické části práce jsou věnovány právě zákazníkovi a jeho spokojenosti, metodám jejího měření a způsobu, jak řešit stížnosti, příp. reklamace v organizacích. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu jakostních reklamací, procesů řešení reklamací a stížností a hodnocení spokojenosti zákazníků ve společnosti LASSELSBERGER, a.s., vyrábějící keramické obklady a dlažby. Cílem a vyústěním práce je formulace doporučení vyplývajících z vypracovaných analýz i teoretických poznatků. Tato doporučení mají zlepšit dosavadní průběh analyzovaných procesů s ohledem na kvalitu jejich výstupů a především s ohledem na spokojenost zákazníků.
Analytický CRM: Účinný nástroj pro řízení ziskovosti firmy
Šťavíková, Martina ; Král, Bohumil (vedoucí práce) ; Lueger, Stephan (oponent)
Cílem práce je nastínit možnosti využití analytického CRM k zvyšování ziskovosti společnosti. Analytický CRM se zabývá analýzou zákaznických dat, které slouží jako podpora pro operativní a strategické rozhodování firmy. Teoretická část práce se zabývá různými způsoby segmentace zákazníků, zákaznickými metrikami a způsoby, jak si udržet dobré zákazníky ve společnosti. Pro ucelený obraz o analytickém CRM také nastiňuje jeho technickou stránku, ve které popisuje nejčastěji využívané techniky při získávání dat. Praktická část práce byla vyhotovena ve spolupráci se společností Makro Cash & Carry. Popisuje nejdůležitější změny, které byly podniknuty k přeměně Makra z produktově na zákaznicky orientovanou společnost, a podrobněji se věnuje práci kontrolorů, jež se analytickým CRM ve firmě zabývají.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 415 záznamů.   začátekpředchozí401 - 410další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.