Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  předchozí4 - 13další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sea Cucumber Exquisite Aquatics
Kulíková, Kristýna ; Brož, Jan (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Závěrečná práce představuje tvorbu vizuální identity pro projekt ZONE000FT – módní značku a maloobchod, který spolupracuje se současnými umělci a designéry a produkuje oblečení, plakáty a další předměty v limitované edici. S vybraným umělcem vytvoříme kolekci předmětů, která bude volně k prodeji.
Využití nástrojů projektového managementu při tvorbě firemní identity
Matušů, Milan ; Kažimírová, Martina (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku projektového managementu při plánování projektu tvorby vizuální identity spolu s fotografováním produktů a tvorbou webové grafiky pro zadavatele. Mimo samotné plánování projektu práce také analyzuje současnou situaci a hodnotí, zda je projekt vhodný k realizaci. V práci jsou taktéž obsažená teoretická východiska nutná pro porozumění problematice. Ve výsledku pak může práce sloužit jako podklad pro realizaci projektu.
Rebranding fotbalového klubu SK Slavia Praha a jeho dopad na marketingovou komunikaci
Kalous, Tomáš ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá rebrandingem klubu SK Slavia Praha provedeného v roce 2022, konkrétně pak se zaměřením na postoje a pohledy fanoušků na novou vizuální identitu. Ačkoliv byla změna vizuální identity přijata pozitivně profesionály, klub Slavia Praha nezveřejnil šetření, které by potvrzovalo či vyvracelo, zdali tomu tak bylo i v případě cílové skupiny v podobě fanoušků. Tato práce se skládá ze tří částí - teoretických východisek, brandingu sportovních klubů a výzkumné části Ty nejprve přináší vhled do problematiky řízení značky, dále pak detailněji popisují branding vybraných sportovních klubů z tuzemska i ze zahraničí, a to včetně popisu rebrandingu klubu SK Slavia Praha v roce 2022 a jeho vliv na marketingovou komunikaci. Výzkumná část přibližuje popis výzkumu a prezentaci analýzy výsledků, které byly provedeny metodou otevřeného kódování po individuálních hloubkových rozhovorech. V diskusi pak autor poskytuje vhled do vnímání nové identity primární cílovou skupinou komunikace klubu a zároveň poskytuje doporučení pro další komunikaci klubu. Z výsledku výzkumného šetření vyplývá, že cílová skupina přijala rebranding pozitivně a tato praktika tak splnila cíle, které si klub vytyčil.
Návrh nového vizuálního stylu Švandova divadla
Španělová, Klára ; Slanec, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Radek (oponent)
Práce se zaměřuje na jednotný vizuální styl, který formuje identitu značky. Cílem je graficky navrhnout a zpracovat nový jednotný vizuální styl pro Švandovo divadlo. V teoretické části nejprve popisuji funkce grafického designu v obecném slova smyslu. Věnuji se pak jednotnému vizuálnímu stylu a vysvětluji, proč je pro všechny značky klíčový v kontextu komunikace. Dále zkoumám, jak pracují s grafickým designem lokální divadelní instituce. Hlouběji se zaměřuji na divadla, která se rozhodla svoji vizuální identitu úplně změnit a prošla si redesignem. Následně provádím analýzu současného vizuální stylu Švandova divadla. Hledám konkrétní úskalí a možnosti ke změně. S pomocí získaných poznatků nakonec představuji svůj autorský návrh na nové grafické řešení. Součástí je logo, představení jeho variant, výběr konkrétní barevné palety a písem. Vizuální styl dále prezentuji na sérii čtyř různých plakátů, které uvádějí představení Švandova divadla. Doplňuji ho ještě grafickým zpracováním lístků na představení, ukázkou programu a propagačních předmětů divadla. Hlavním výstupem práce je grafický manuál, kde je popsaná také inspirace a význam jednotlivých rozhodnutí při vytváření grafického řešení.
Marketingová komunikace Domu umění města Brna v letech 2007-2011
Jelínková, Adéla ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Práce analyzuje marketingovou komunikaci Domu umění města Brna v letech 2007 - 2011. Dům umění města Brna patří mezi nejvýznamnější regionální kulturní instituce, jeho návštěvnost však ve sledovaném období významně poklesla. Práce se věnuje otázce, zda tomu mohlo být i kvůli nedostatečné komunikační strategii. Součástí práce je analýza komunikační strategie bezprostřední konkurence instituce - Moravské galerie a Wannieck Gallery. Stěžejní část práce se zabývá jednotlivými prvky komunikačního mixu Domu umění. Zvláštní zřetel je věnován změně vizuální identity galerie, která proběhla v roce 2008. Na základě teorie a poznatků z odborné literatury jsou hodnoceny kladné i záporné stránky marketingových aktivit galerie. Vše doplňuje bohatá obrazová příloha. Pomocí výzkumu, který proběhl formou dotazníkového šetření, chce přiblížit, jak je instituce vnímána brněnskou veřejností. Závěrem se práce snaží zodpovědět na otázku, zda galerie svými aktivitami naplňuje své poslání a vytyčenou vizi, v níž figuruje jako součást sítě prestižních evropských galerií.
Sea Cucumber Exquisite Aquatics
Kulíková, Kristýna ; Brož, Jan (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Závěrečná práce představuje tvorbu vizuální identity pro projekt ZONE000FT – módní značku a maloobchod, který spolupracuje se současnými umělci a designéry a produkuje oblečení, plakáty a další předměty v limitované edici. S vybraným umělcem vytvoříme kolekci předmětů, která bude volně k prodeji.
Vizuální identita GVUO získala nominaci do finále Ceny Czech Grand Design
Galerie výtvarného umění v Ostravě
Grafičtí designéři Galerie výtvarného umění v Ostravě (GVUO) Robert V. Novák a Zuzana Burgrová získali nejužší nominaci v prestižní Ceně Czech Grand Design v kategorii grafický designér roku za vizuální identitu Galerie výtvarného umění v Ostravě. V kategorii grafický designér roku byli vybráni spolu se dvěma studii z 15 nominovaných designérů. Na Cenu Czech Grand Design byly kromě GVUO nominovány také vizuální identity Národní galerie v Praze a Galerie hlavního města Prahy. Do finále postoupila vizuální identita Galerie výtvarného umění v Ostravě. GVUO se podařilo novou vizuální identitu galerie zrealizovat díky finanční podpoře zřizovatele Moravskoslezského kraje.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Vizuální identita pro festival Luhovany Vincent
Růžičková, Bára ; Nerad, Filip (oponent) ; Kijonka, Lukáš (vedoucí práce)
Tvorba vizuální identity pro multižánrový regionální festival Luhovany Vincent odehrávající se v Luhačovicích, která je založená na spolupráci s reálným klientem.
Visual Communication in Public Space
Serenčko, Igor
Rozvoj lidské společnosti s sebou přináší neustálé zvyšování množství informací, se kterými se musí člověk každodenně vypořádat. Životní rytmus společnosti ve městech se zrychlil na maximum. Města již nejsou schopna regulovat množství a kvalitu informací a reklamy ovlivňujících dění ve veřejném prostoru. Článek popisuje odborné teoretické přístupy zabývající se tématem veřejného prostoru a nastiňuje metodiku budoucího výzkumu s cílem najít možná řešení za použití kvalitativního výzkumu. Předpokládané inovace by tak mohly být nejen využity v dalším výzkumu, ale mohly by sloužit i širší odborné veřejnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   předchozí4 - 13další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.