|
Péče o klíčové zákazníky mobilních operátorů v České republice
JANDOVÁ, Anežka
Bakalářská práce měla za cíl zanalyzovat systém prodeje služeb mobilních operátorů v ČR podnikatelským subjektům a péči operátorů o tyto zákazníky. Tato analýza byla provedena prostřednictvím řízených rozhovorů. Práce měla také pomocí marketingového výzkumu zanalyzovat pocity podnikatelských subjektů z péče mobilních operátorů. V závěru práce jsou navrhnuta opatření pro zefektivnění a zlepšení péče o zákazníky mobilního operátora Vodafone.
|
|
Analýza služeb mobilních operátorů
Pávek, Jan ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Ćech, Milan (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza služeb mobilních operátorů. První její častí je zmapování technologií pro provoz mobilních sítí. Dále budou tyto technologie přiřazeny jednotlivým českým mobilním operátorům. U každé z nich bude uvedeno její aktuální pokrytí. Po seznámení čtenáře s technologickou stránkou následuje rozbor nabízených služeb. V úvahu budou bráni všichni čeští mobilní operátoři. Jde o společnosti Telefónica O2 Czech Republic a.s., T-Mobile Czech Republic a.s., Vodafone Czech Republic a.s. a MobilKom a.s. Vybral jsem i jednoho zahraničního mobilního operátora -- T-Mobile Deutschland. V závěru práce provedu praktický test vybraných technologií pro přenos dat. Cílem této práce je porovnání českých mobilních operátorů jak z hlediska technologického, tak z pohledu nabízených služeb. Zabývat se budu nabídkou pro koncové zákazníky. Služby jsou rozděleny do kategorií: předplacené karty, paušální tarify pro hlasové služby a datové tarify pro mobilní internet. V každé kategorii jsou učiněna doporučení pro specifické skupiny zákazníků. Analýza německého mobilního operátora je zde pro konfrontaci českých mobilních operátorů se zahraničím. V rámci praktického testu jsem ověřil skutečné parametry nově spuštěné 3G sítě mobilního operátora Vodafone. Celkově by měla práce pomoci v orientaci mezi technologiemi pro mobilní sítě a měla by usnadnit výběr vhodných služeb včetně volby mobilního operátora. Pro zpracování tématu jsem využil odbornou literaturu zabývající se mobilní komunikací. Představení mobilních operátorů proběhlo na základně jejich tiskových zpráv a vybraných článků na internetu. Aktuální ceníky mobilních operátorů byly zdrojem informací pro analýzu nabízených služeb. Praktický test jsem uskutečnil díky vybavení zapůjčeným společností Vodafone Czech Republic.
|
|
Hodnocení efektivity prodejní sítě telekomunikačního operátora za použití modelů analýzy obalu dat
Šabata, Ondřej ; Jablonský, Josef (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením efektivity sítě značkových prodejen předního mobilního operátora, a to za pomoci inovativního přístupu modelů analýzy obalu dat (DEA). Konkrétně jsou v práci detailně rozpracovány následující tři oblasti: představení výhod modelů DEA oproti stávajícím metodám hodnocení efektivity produkčních jednotek a obsáhlý souhrn většiny DEA koncepcí, které jsou relevantní pro řešení daného problému; dále pak komplexní model hodnocení efektivity vlastní sítě prodejen mobilního operátora, který je jedinečný pro tuto práci jak z teoretického tak aplikačního hlediska; a nakonec detailní analýza prodejen daného operátora včetně stanovení doporučení.
|
|
Marketingová komunikace T-Mobile
Zemanová, Tereza ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace T-Mobile" je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část má za úkol čtenářům přiblížit základní pojmy a nástroje marketingové komunikace, včetně nových a stále aktuálnějších moderních trendů v této oblasti. Praktická část mapuje trh mobilních operátorů v České republice a nastiňuje, jak se nástroje marketingové komunikace používají v konkrétní firmě včetně praktických ukázek již proběhlýchch kampaní.
|
|
Analýza prodeje digitální hudby ve spojení s mobilními operátory na českém trhu a v zahraničí
Urbanová, Renáta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Švec, Matěj (oponent)
V současné době se rozvíjí prodej hudby v digitálním formátu na internetu. Spolu s tímto vývojem se objevují nová obchodní partnerství mezi hudebními vydavatelstvími a mobilními operátory. V diplomové práci analyzuji různé hudební koncepty na českém i zahraničním trhu a sleduji současné trendy v této oblasti. V rámci vlastního průzkumu vyhodnocuji specifické preference českého spotřebitele ohledně digitální hudby,jeho hudebních návyků a představě o ideální hudební službě nabízené mobilním operátorem. Na základě analýzy existujících hudebních služeb a výsledků z průzkumu sestavuji ideální hudební službu pro největšího mobilního operátora na českém trhu.
|
|
Vývoj a výhled mobilního připojení v ČR
Bičík, Petr ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Dudová, Lenka (oponent)
Mobilní telekomunikace patří mezi obory, které se stále rozvíjí a do budoucna se od nich očekává velký přínos pro celý svět. Tato práce se zaměřuje na současný a budoucí vývoj mobilního připojení k internetu v České republice. Nejprve jsou popsány a srovnány technologie využívané pro mobilní připojení k internetu a také je nastíněna situace (z pohledu technologií i mobilních operátorů) na českém trhu a její možný vývoj v blízké budoucnosti. Dále jsou popsány aktuální tarify mobilních operátorů, které jsou porovnány s tarify, které nabízeli operátoři před dvěma lety. Na základě provedeného dotazníkového šetření jsou vyhodnoceny silné a slabé stránky současného mobilního internetu. Dosažené výsledky jsou zanalyzovány a porovnány s výsledky předchozího dotazníkového šetření z roku 2007 provedeného v rámci bakalářské práce, na kterou tato diplomová práce navazuje.
|
| |
| |
|
Fenomén mobilního připojení
Štangl, Rastislav ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Čandík, Marek (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na oblast mobilního připojení do sítě internet. Popisuje jednotlivé technologie mobilního připojení dostupné v ČR a analyzuje aktuální statistické údaje o trhu. Autor v práci porovnává a zhodnocuje nabídky služeb mobilního připojení v ČR a tyto závěry aplikuje aplikuje v konkrétních modelových situacích. Práce předkládá výsledky testů mobilního připojení spolu s praktickými zkušenostmi a doporučeními autora. V závěru shrnuje aktuální dění a trendy v oblasti mobilního připojení.
|
|
Strategická analýza podniku Vodafone Czech Republic a. s.
Keil, Jan ; Středová, Ivana (vedoucí práce) ; Theodor, Michal (oponent)
Záměrem mojí diplomové práce bylo provést strategickou analýzu společnosti Vodafone Czech Rebublic a. s. Nejdříve byla provedena analýza externí (tedy mikrookolí a makrookolí) a pak na ní navazuje interní analýzy. Výsledky těchto dvou analýz jsou využity v ve SWOT analýze, na zaákladě které je provedeno doporučení pro další strategie. V práci jsou také analyzovány strategie, které podnik využívá už nyní.
|