Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání společenské odpovědnosti ve vybrané organizaci
Soukupová, Marie ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Martinov, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti a blíže popisuje aktivity ve vybrané společnosti. Cílem práce je zhodnocení vnímání těchto aktivit jak zákazníky, tak zaměstnanci firmy. V první části práce jsou konkrétně popsány principy a implementace společenské odpovědnosti, které se více zaměřují na oblast maloobchodu. V praktické části je pak popsána konkrétní společnost a její aktivity. Z průzkumu, který byl pro tuto práci vytvořen, vyplynulo, že zákazníci nemají téměř žádné povědomí o společensky odpovědných aktivách, které společnost dělá. Naopak zaměstnanci mají velmi dobré znalosti, ale téměř polovina z dotazovaných nepovažuje společnost za odpovědnou a největší nedostatek vidí v nedostatečném ohodnocení provozních zaměstnanců.
Vyhodnocení aktivit vybrané společnosti v oblasti CSR a udržitelného rozvoje.
Šturmová, Tereza ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Pišťáková, Lubomíra (oponent)
Cílem této bakalářské práce je na základě zmapování aktivit v oblasti CSR a udržitelného rozvoje provést jejich analýzu a navrhnout zlepšení do budoucna pro konkrétní podnik. Teoretická část práce představuje koncept CSR, jsou popsány jednotlivé pilíře a jsou zmíněny i organizace zabývající se tímto tématem. V závěru první části jsou popsány další moderní přístupy včetně trvale udržitelného rozvoje, kterému je věnována větší pozornost. V praktické části práce je zhodnocena CSR strategie mezinárodní bankovní instituce BNP Paribas i v návaznosti na Cíle udržitelného rozvoje. Konkrétní aktivity české pobočky jsou porovnány s dalšími podobnými subjekty na trhu. Na základě provedeného srovnání jsou navržena zlepšení do budoucna.
Ochranná známka a značka jako kulturní fenomén
Frischmann, Petr ; Mucha, Ivan (vedoucí práce) ; Kosek, Jan (oponent) ; Poláková, Markéta (oponent)
Práce představuje teoreticko-empirickou analýzu vzájemně provázaných kulturních prvků, kterými jsou ochranné známky a značky chápané jako autonomní kulturní komplex. Zkoumané spojení těchto kulturních prvků, které se významným způsobem podílí na utváření symbolické komunikační báze současného globalizovaného prostředí, je schopno ovlivňovat nejen spotřebitelské chování, ale i obecné hodnotové systémy a kulturní vzorce. Tento kulturní komplex čerpá svoji persuasivní kapacitu z kulturního prostředí a v souladu s jeho dynamikou se průběžně adaptuje. Současně s těmito procesy tak značky a ochranné známky zpětně kulturní prostředí ovlivňují a spoluvytvářejí. Vysoká dynamika a efektivita těchto procesů je akcelerována technologickým vývojem komunikačních médií podporujících akulturační a globalizační tendence. Ačkoliv se jedná primárně o procesy a vztahy vznikající v prostředí spotřebitelského rozhodování, jejich současný vliv tyto hranice významně překračuje a stává se relevantním činitelem utváření celkového společenského paradigmatu. Zvláštní pozornost je v práci věnována úloze socio-kulturních normativů v tomto procesu, které poskytují ochranu většinově sdíleným základním hodnotám a na straně druhé ochraňují individuální soukromý zájem spočívající v hodnotě představované významem značky, její...
Komparace budování značky Lev Praha a Slovan Bratislava v letech 2012-2014
Nykl, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Bakalářská práce "Komparace budování značky Lev Praha a Slovan Bratislava v letech 2012- 2014" popisuje a porovnává fungování dvou hokejových značek, které se ve vymezeném období účastnily Kontinentální hokejové ligy. Cílem práce je na základě teoretických a praktických poznatků porovnat dvě sportovní značky a zjistit, čím jsou si podobné a čím se odlišují. V teoretické části práce pojednává o marketingu a jeho nástrojích, o specifikách sportovního marketingu a o jednotlivých aspektech tvořících značku. Charakteristika Kontinentální hokejové ligy byla do práce zahrnuta nejen proto, že se jí oba kluby účastní, ale také pro pochopení širších souvislostí, jež mají dopad na obě značky. Praktická část čerpá převážně z klubových médií a zpravodajských portálů a zabývá se nejprve pražským klubem, poté i bratislavským. Zevrubně popisuje jednak historii a identitu značek, jednak jejich cílovou skupinu a prvky značky. Dále rozebírá proces budování značky, jenž zahrnuje analýzu trhu a konkurence, aktuální stav značky a její společenskou odpovědnost. Poslední část je věnována marketingovým aktivitám klubů, do nichž spadá komunikace s fanoušky, médii, sponzory a veřejností. Závěrečná kapitola komparuje obě značky na základě předložených faktů.
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Endlerová, Eliška ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na významnou část chodu organizace. Důležitost komunikačních prvků pro práci vedoucích pracovníků. Komunikace je jedna z nejdůležitějších složek řízení organizace. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V prvé části textu jsou definovány pojmy jako například management a jeho úrovně, osobnost manažera a jeho styl práce, komunikace a její rozdělení, komunikační kanály, společenská odpovědnost a etické zásady. Literární rešerše je teoretickou částí, která byla zpracována na základě prostudovaných vhodných literárních pramenů. Praktická část se věnuje vlastnímu výzkumu. Řízeným rozhovorem s manažery různých pozic oslovené firmy, dochází k analýze komunikace mezi nadřízeným a podřízeným. Podkladem pro tento výzkum je soupis odpovědí manažerů z rozdílných pracovních pozic v dané organizaci. Odpovědi oslovených se zaznamenávají do předem připraveného dotazníku. Tyto odpovědi vedou k vytvoření konečného vyhodnocení a závěru. Cílem je zjištění, jak velký význam má komunikace pro manažery při jejich práci.
CSR ve vybraném podniku
Pancheva, Yana ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Koukolíček, Václav (oponent)
Tato diplomová práce má za cíl zhodnotit celkovou CSR strategii společnosti Tesco Stores ČR a.s. pomocí analýzy KORP. Zároveň pomocí mediální analýzy se také hodnotí dílčí CSR projekty, které byly uskutečněny v posledních dvou letech. Výzkum zjišťuje cílení aktivit do sociálního pilíře a environmentálního pilíře, které jsou hodnoceny nadprůměrně. Ekonomický pilíř má potenciál k vylepšení. Práce poukazuje na efektivní nastavení strategie společnosti a vyvozuje doporučení pro její zdokonalení.
Srovnání CSR aktivit firem působících na českém trhu a jejich přínos pro veřejnost
Říhová, Lucie ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení společenské odpovědnosti firem Starbucks a Tchibo. K tomuto účelu je použita analýza CSR aktivit zmíněných společností. Součástí práce je také vlastní výzkum ve formě dotazníkového šetření, které zjišťuje vnímání společenské odpovědnosti širokou veřejností a její vztah k těmto aktivitám. Úvodní část práce podává teoretický základ k problematice, načež dvě následující kapitoly jsou věnovány společnostem Starbucks a Tchibo. V závěrečné kapitole nalezneme vyhodnocený výzkum.
Společenská odpovědnost a uplatňování etických principů ve veřejné správě
Banszelová, Lucie ; Varvažovská, Pavla (vedoucí práce) ; Miroslav, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností a uplatňováním etických principů ve veřejné správě. Především se jedná o dodržování etických principů v součinnosti s Etickým kodexem Českého telekomunikačního úřadu v Hradci Králové. Diplomová práce popisuje činnost tohoto správního orgánu v rámci společenské odpovědnosti a věnuje se etickému chování zaměstnanců vůči občanům, kteří jsou uživateli služeb veřejné správy. V teoretické části jsou stručně popsány důležité pojmy související s etikou, společenskou odpovědností a organizací veřejné správy. Pozornost je dále věnována lidským zdrojům a podmínkám přijímání úředníků do státní služby. V druhé části je charakterizován region, ve kterém dochází k šetření. V rámci dotazníkového šetření mezi zaměstnanci úřadu a jeho klienty jsou zjištěny výsledky, které poukazují na chování úředníků k veřejnosti v rámci sledované problematiky. V závěru jsou shrnuty získané výsledky a zhodnoceny cíle diplomové práce. Získané poznatky slouží pro navržení konkrétních doporučení, která by měla vést k efektivnějšímu vystupování státních úředníků vůči veřejnosti. V Diplomové práci jsem dospěla k závěru, že většina zaměstnanců úřadu má povědomí o společensky odpovědném chování. Z výsledků zjištěných šetřením mezi úředníky bylo zjištěno, že úředníci dodržují nastavená pravidla etického chování vůči spolupracovníkům a občanům. Šetřením mezi občany bylo zjištěno, že jim úředníci poskytují odborné informace a jednají s nimi s ochotou a vstřícností.
Společenská odpovědnost vysokých škol
Korimová, Kamila ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
První část této diplomové práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti ve spojitosti s marketingem, zabývá se vývojem tohoto principu, řeší pojem jako takový a to, co představuje. Společenská odpovědnost organizací je zkracována jako CSR (corporate social responsibility) a představuje takové praktiky a chování, kdy se organizace chová odpovědně vůči prostředí a společnosti, ve které působí. Snaží se, aby negativní dopady její činnosti byly co nejnižší. V literární rešerši je řešena otázka společenské odpovědnosti vysokých škol, která je stále nepříliš specifikovaným oborem společenské odpovědnosti. Jsou určeny důvody, proč by i univerzity, jako vzdělávající organizace, měly naplňovat principy společensky odpovědného chování. Jsou uvedeny zájmové skupiny, klíčové aktivity a další principy společensky odpovědného chování vysokých škol. Druhá část diplomové práce je vlastní prací autorky a zpracovává případovou studii několika zahraničních vysokých škol, které provádějí společensky odpovědné strategie. Jsou zjištěny aktivity a rozčleněny do sekcí, které jsou následně porovnány se společensky odpovědnými aktivitami na českých univerzitách. Je také provedena analýza dat získaných z dotazníkového šetření provedeného mezi studenty vysokých škol, které je zaměřeno na vnímání společensky odpovědného chování na vysokých školách. Z předchozích částí je navržen postup při zavádění a výběru vhodné společensky odpovědné strategie vysokou školou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.